Items where Subject is "Média és kommunikáció"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
A tételek száma ezen a szinten: 254.

Tóth, Zsófia (2007) Egy kulturális intézmény corporate identity designjának vizsgálata, avagy a Bizonytalan Jövő Háza. TDK dolgozat, BCE, Marketingkommunikáció és média szekció.

Erdei, Zoltán (2009) "e-LADÓ" Az online médiaértékesítés módszerei. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Kowalska, Izabella (2007) A 2008-ban újrainduló "Egészség Vonat" marketing és kommunikációs terve a 2007-es kampány eredményesség vizsgálata alapján. Szakdolgozat, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Ábrányi, Nikoletta (2011) A 2011-es médiatörvény politikai kommunikációja. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Megyeri, Mirtill Fruzsina (2012) A BBC véleményformáló hatása a falklandi háború idején : A közmédium a Tory kormány érdekeinek szolgálatába állítva. BA/BSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Nemzetközi Tanulmányok Intézet.

Kékesi, Virág Anna (2012) A Front National és a Jobbik összehasonlítása : Két szélsőjobboldali párt a pártprogramok tükrében. BA/BSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Politikatudományi Intézet.

Czeróczki, Tibor (2010) A Gazdasági Versenyhivatal piacszabályozási mechanizmusának a kábeltelevízió szolgáltatók díjaira gyakorolt hatása. Szakdolgozat, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Makroökonómia tanszék.

Dinnyés, Dávid Ferenc (2012) A J-Victory Kft., egy vagyonvédelmi kisvállalkozás webes megjelenésének megtervezése. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Varga, Frantisek (2007) A Komáromban és környékén működő sportszervezetek kommunikációs tevékenységének javítása. Szakdolgozat, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Molnár, Viktória (2011) A L’Oréal öt kontinensre kiterjedő marketingkommunikációs tevékenysége, és annak eredményessége. TDK dolgozat, BCE, Marketingkommunikáció szekció.

Rosner, Dániel (2013) A Pokémon játékok kommunikációjának vizsgálata a számítógépes játékok piacán megjelent genderrobbanás tükrében : Reklámfilmek tartalomelemzése. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék.

Szabó, László (2011) A Telenor mobilinternet fejlesztési lehetőségei. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Befektetések és Vállalati Pénzügyek Tanszék.

Kalapos, Bence (2012) A Teleshop, mint értékesítési módszer bemutatása, a fogyasztói preferenciák vizsgálatán keresztül Magyarországon. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Ecsédi, Anett and Klaba, Márk Dávid (2009) A YouTube és a Warner háborúja : Web 2.0 esettanulmány. TDK dolgozat, BCE, Média és médiagazdaságtan szekció.

Lunk, Anikó (2011) A bank piac kommunikációjának változása a gazdasági válság hatására. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Holczinger, Dóra (2013) A befolyásolás típusai a hagyományos és az online szóbeszédmarketing esetében : Mennyire hatékony a WOMM-, a vírusmarketing- és a „mémgyár” ügynökségek kommunikációs modellje? TDK dolgozat, BCE, Marketingkommunikáció és média szekció.

Grassi, Viktória (2008) A bizalom törlesztőrészlete, avagy a lakossági banki termékfejlesztés a kommunikáció tükrében. Szakdolgozat, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Póser, Marcell (2015) A co-creation megjelenése a League of legends játékban. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Sulyok, András (2012) A differenciált televíziós csatornák csomagban való értékesítésének egy egyszerű modellje. MA/MSc szakdolgozat, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Mikroökonómia Tanszék.

Hegyi, Juraj (2008) A digitális földfelszíni átállás Magyarországon. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Információrendszerek Tanszék.

Kiss, Eszter (2008) A digitális televíziózás interaktív szolgáltatásai. Szakdolgozat, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Sereghy, Eszter (2009) A digitális televíziózás és a reklámok. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Ruscsák, Helga (2009) A gasztronómia bűvöletében : A Tv Paprika tematikus csatorna sikere az életmódváltozás tükrében. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi kar, Marketing és Média Intézet.

Benedek, Máté (2009) A giccs és a reklám összefonódása. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék.

Smelkó, Rita (2012) A hatékonyság és a kreativitás kapcsolatának vizsgálata a reklámszakmai díjak tükrében. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék.

Szabó, Krisztina (2006) A hazai BTL ügynökségi piac vizsgálata. Szakdolgozat, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Bokros, András (2009) A hazai Web 2.0 : Milyen mértékben használják ki a népszerű magyar webes szolgáltatások a webkettes platform adta lehetőségeket? BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Farkas, Lilla (2007) A hazai ifjúsági lapkiadás stratégiai elemzése, különös tekintettel az IM-re. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Szervezeti magatartás Tanszék.

Lőte, Petra (2012) A hirdetések befolyásolási törekvései és fogyasztóra gyakorolt hatásai. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Fekete, Orsolya (2010) A hírességek mint referenciacsoport a tinédzserek vásárlási döntéseiben. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Madaras, Mariann (2011) A hírolvasási szokások átalakulása az elektronikus sajtó térnyerésével - Milyen társadalmi és gazdasági hatást idéz elő a minőségi közéleti hírlapok elektronikus fogyasztása? MA/MSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Papp, Nóra (2011) A kreatív ambient reklámok megjelenése az új médiában. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Kiss, Ágota (2010) A közszolgálati televíziók finanszírozása Magyarországon. TDK dolgozat, BCE, Közgazdálkodás és közpolitika szekció.

Mageriusz, Zoltán (2011) A közösségi alkalmazások szerepe a politikai kommunikációban : Web 2.0. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Információrendszerek Tanszék.

Miskolczi, Erna (2009) A közösségi internet-hozzáférés lehetőségei kistelepüléseken. BA/BSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Kertész, Attila Mihály (2013) A közösségi média alkalmazási lehetőségei az állatorvosi praxisok marketingtevékenységében. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Csaba, Péter (2010) A közösségi média marketingkommunikációs szemszögből. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Tanszék.

Andavölgyi, Bianka (2016) A közösségi média szerepe egy televíziós műsor életében : Marketingkommunikáció a Web 2.0 eszközeit használva. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Varga, István (2013) A közösségi média, a helyalapú szolgáltatások és a mobilplatformok találkozása egy üzleti vállalkozás példáján keresztül. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Információrendszerek Tanszék.

Gergely, Dóra (2012) A közösségi média, mint az integrált marketingkommunikáció eszköze. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék.

Boda, Eszter (2010) A magyar fiatalok értékorientációja. Az értékek szerepe a Djuice marketingkommunikációjában. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Tanszék.

Béres, Kató (2009) A magyar és a spanyol televíziós reklámok nyelvezete. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Pusztai, Anna (2012) A magyarországi IPTV piac és a benne rejlő hirdetési lehetőségek. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Varga, Balázs (2009) A magyarországi hip-hop kultúra és az elmosódó határok. Szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia Tanszék.

Winkler, Sándor (2011) A magyarországi internetpiac növekedése az elmúlt tíz évben. BA/BSc szakdolgozat, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Makroökonómia Tanszék.

Vajda, Orsolya (2012) A magyarországi és romániai korrupció médiareprezentációjának összehasonlító vizsgálata. MA/MSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Antal, Szilvia (2008) A marketingkommunikáció és a reklám (hordozók és -eszközök) jelene és jövője. Szakdolgozat, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Szabó, Diána (2012) A megoldás az utcán hever : Avagy az ambient média Magyarországon. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Vértesi, Bálint (2013) A megtérülés, és a hatékonyság szerepe a közösségi média marketingben. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Salamon, Dóra (2016) A mesterséges intelligencia megítélése a szórakoztató média alapján, a fiatalok körében, ma Magyarországon. BA/BSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi és Nemzetközi Kapcsolatok Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Fábián, Sándor Péter (2008) A minőségi napilapok jövője az internet korában : Üzleti modellek és lehetőségek nemzetközi téren és Magyarországon. Szakdolgozat, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék.

Schell, Tamás (2009) A márka megtalálhatósága az interneten. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi kar, Marketing és Média Intézet.

Bognár, Tamás (2011) A márkakommunikáció szerepe a válságidőszakban, a magyar autópiac példáján keresztül bemutatva. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Vajda, Csilla Barbara (2011) A média hatása a gyermekek fejlődésére : Avagy milyen hatásokat okoznak a különböző médiumok, kiváltképp a televízió. Szakdolgozat, BCE Gazdálkudástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Darabont, Kata Orsolya (2010) A média hatása a kisiskoláskorú gyermekek példaképválasztására, és ennek felhasználása a marketingben. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Kasztner, Kitti (2014) A média szerepe a mezőgazdaságban: A magyar búzapiac esete. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Agrárközgazdasági és Vidékfejlesztési Tanszék.

Zalatnay, Eszter (2012) A médiakonvergencia bemutatása a tehetségkutató műsorok példáján : Megasztár, X-faktor, Voice. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Borbély, Petra (2009) A médiamix átrendeződése és a reklámpiac várható tendenciái. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Varga, Fruzsina (2013) A médiatervezésre ható tényezők a gyógyszeripar példáján. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék.

Juhász, Gergely (2012) A mémelmélet érvényesülési lehetőségei a társadalmi kommunikációban. TDK dolgozat, BCE, Magatartástudományi és Kommunikációelméleti szekció.

Karácsony, Orsolya (2010) A műfordítások piacelemzése. TDK dolgozat, BCE, Vállalatgazdaságtan szekció.

Farkas, Dániel (2011) A műsorban termék megjelenítés található! -avagy a Product placement előtérbe kerülése. TDK dolgozat, BCE, Marketingkommunikáció szekció.

Farkas, Dániel (2012) A műsorszám termékmegjelenítést tartalmaz! : Avagy a product placement előtérbe kerülése. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Balázs, Katalin (2012) A naturálisan sokkoló reklámok hatása a fogyasztói magatartásra : Ásóka és a Parodontax reklámkoncepciójának elemzése. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Bognár, Emese (2012) A negatív e-WOM kezelési technikái – fogyasztói nézőpont. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék.

Kolláth, Emese (2012) A nem lineáris TV fogyasztás reklámpiacra gyakorolt hatásának elemzése és az új reklámlehetőségek vizsgálata. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Smahulya, Ádám (2013) A nemek reprezentációja négy percben : Férfiak és nők ábrázolása a „malestream” magyar videoklipekben. MA/MSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Barsi, Fanni Klára (2016) A netgeneráció magyar televíziós ipart befolyásoló, újszerű médiahasználati szokásai. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vezetés és Szervezés Tanszék.

Csejtei, Dóra Zsanett (2011) A nonprofit szervezetek kommunikációja. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Juhász, Mónika (2014) A nyomtatott sajtó jelene és lehetséges jövője. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék.

Szatmári, Balázs (2010) A nyomtatott sajtótermékek legfőbb kihívásai a XXI. században, különös tekintettel a magyarországi helyzetre. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi kar, Vezetéstudományi Intézet .

Horváth, Ágnes (2011) A nők ábrázolása a nyomtatott sajtóban. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Izsó, Ákos (2008) A posztmodern iPod. Szakdolgozat, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Spéth, Andrea (2013) A product placement alkalmazása és hatása az országos kereskedelmi csatornák saját készítésű műsoraiban. Postgraduális szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék.

Figler, Dóra (2012) A product placement és a hozzá kapcsolódó fogyasztói attitűd : A magyar főiskolások és egyetemisták termékelhelyezéshez fűződő hozzáállásának vizsgálata. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Klár, Tímea (2011) A prostitúció médiareprezentációja. BA/BSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Vaski, Tímea (2008) A reklám szép új világa - Út a gerillákhoz. Szakdolgozat, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Forró, Krisztina (2009) A reklámszabályozás közgazdasági elemzése. BA/BSc szakdolgozat, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Makroökonómia Tanszék.

Mélykuti, Hanna (2012) A rendezvous of ageism and sexism : The reinforcement of stereotypes towards elderly women in the United Kingdom : A quantitative content analysis of television commercials. BA/BSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Sonnevend, Ágnes (2011) A romagyilkosságok témaköre a Heti Világgazdaság, Figyelő, Heti Válasz hetilap tükrében. BA/BSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Bayer, Iván (2007) A sajtópiac jellemzése Magyarországon 2000-2006 között : Különös tekintettel a magazinpiac változásaira. Szakdolgozat, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Fehér, Hajnal Csillag (2010) A sajtótermék ellátási láncának elektronikus platformra helyezése : Az YNFOO ONLINE Kft. és a digitalizált lapterjesztés jövője. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Logisztika és Ellátási Lánc Menedzsment Tanszék.

Tóth, Krisztián (2013) A sokgyermekes roma nagycsalád : Egy jellegzetes, többségi társadalomtól eltérő családmintázat bemutatása, hazai roma médiaképe, problémák és megoldási lehetőségek kereszttüzében. MA/MSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Ozvald, Anita (2006) A stratégiai médiatervezés gyakorlata. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Vékásy, Ferenc (2008) A számítástechnikai iparág webshopos árusítási lehetőségei a XXI. században. Szakdolgozat, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Gergely, Dóra (2014) A sütés és főzés, mint komoly szabadidős tevékenység közösségformáló megjelenése az Instagramon. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék.

Kék, János Krisztián (2012) A tabletek megjelenése és hatása a print médiára : Egy újabb kütyü vagy annál több? BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Simon, Brigitta (2015) A televíziós reklámok hatása a gyermekkori elhízásra : Kutatási eredmények a kisgyermekes édesanyák prevenciós lépéseire fókuszálva. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Szabó, Ákos (2016) A televíziózás családban és társadalomban elfoglalt helyének változásai. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Ámann, Richárd (2009) A televíziózás és az interaktív marketingkommunikáció alakulása az új médiában. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi kar, Marketing és Média Intézet.

Kovács, Máté (2013) A transzmédia lehetőségei : Esettanulmány : A Tűz és Jég Dala ciklus, mint könyvközpontú médiatermék és a transzmédia. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Mészáros, Alexandra (2011) A tánc kommunikációs értéke és ennek megjelenése a reklámokban. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Leskó, Judit (2012) A tömegmédia hatásának vizsgálata a negatív testkép, és a táplálkozási zavarok kialakulásában. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Almási, Péter (2012) A török médiarendszer, valamint a sajtó és véleménynyilvánítás korlátai az EU csatlakozás tükrében. BA/BSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Politikatudományi Intézet.

Kozslik, István (2011) A vizuális illúziók figyelemfelkeltő hatása a reklámokban. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Kovács, Dorottya (2013) A vizuális közösségi média hatása a márkaközösségre az Instagram példáján keresztül bemutatva. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék.

Jakab, Árpád Gergő (2012) A válságkommunikáció elméletben és gyakorlatban : A krízisek kezelésének bemutatása a Malév leállásának esetén keresztül. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Méhes, Zsófia (2012) A változó médiafigyelem hatásai az afganisztáni háborúra. MA/MSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Nemzetközi Tanulmányok Intézet.

Polyák, Attila Béla (2014) A zenekarok Youtube felhasználási lehetőségei kommunikációjuk kialakításakor. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Szumzer, Nóra (2013) A ’Z’ generáció mentalitása és habitusa az adatbiztonság területén. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Információrendszerek Tanszék.

Karó, Julianna (2011) ATL és BTL eszközök alkalmazása a magyarországi mikro-, kis- és középvállalkozásokban : Avagy egy reklámügynökség megoldásai egy kávézólánc marketingproblémáira. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Kovács, Eszter (2009) Amikor a kreativitás áram alá kerül… : A reklámokban megnyilvánuló kreativitás, mint a figyelemfelkeltés eszköze. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Tóth, Dorottya (2011) Audiovizuális útmutató az átmenethez : Primetime public diplomacy az 1990-es évek Magyarországán. MA/MSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Nemzetközi Tanulmányok Intézet.

Gábor, Tamás (2009) Az "offline" társadalom averziói : A nem internetezés okainak változása. Szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia Tanszék.

Répási, Jószef (2014) Az Audi Hungária és a Mercedes Benz Facebook profiljának és bejegyzéseinek elemzése : A vállalatok hogyan használják a közösségi média adta lehetőséget a márkaközösségek építésére. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék.

Toplenszki, Réka (2009) Az Internet Protokoll alapú televíziózás üzleti modelljei a digitális televíziózás környezetében. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vezetéstudományi Intézet.

Kiss, Miklós (2013) Az LBS alkalmazása és biztonsági kihívásai a mobil informatikában. Postgraduális szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Információrendszerek Tanszék.

Borbély, Ede (2012) Az NFC technológián alapuló mobilfizetési szolgáltatások kilátásai Magyarországon. TDK dolgozat, BCE, Informatika szekció.

Zágoni-Szabó, Bella (2011) Az Obama-kormány három reformjának kommunikációja. MA/MSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Politikatudományi Intézet.

Óvári, Zita (2010) Az Out of Home és az Ambient média bemutatása. A XXI. század közterületi harca a fogyasztóért. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Kereskedelem és Marketing Tanszék.

Szalai, Zsuzsa (2007) Az autófinanszírozó cégek ügyfél-és partner kommunikációjához alkalmazott marketing eszközök. Szakdolgozat, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Bartók, Botond (2015) Az e-WOM és a filmválasztás döntési folyamatának kapcsolata Magyarországon a filmértékelő portálok szempontjából. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Simor, Ádám (2012) Az e-szájreklám a szállodaiparban : A hotel értékelő közösségi oldalak hatása a vásárlási döntésre. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Lőrincz, Emil Dávid (2011) Az első belépő platform vállalatának versenyelőnye közösségi hálózatokban Stratégiaalkotás kreatív piacokon. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vezetés és Szervezés Tanszék.

Honfi, Júlia (2011) Az igazmondó Pásztor? : A miskolci rendőrkapitány beszámolójának eltérő magítélései a sajtóban. Szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Fehér, Balázs (2016) Az illegális letöltés hatása a termelői többletre. BA/BSc szakdolgozat, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Makroökonómia Tanszék.

Bognár, Anna (2012) Az infokommunikációs eszköztár alkalmazása a turisztikai szervezeteknél a VisitBritain példája alapján. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Szabó, Nikolett (2012) Az információ terjedése online közösségeken. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Nagy, Mariann (2015) Az integrált marketingkommunikáció megvalósulása szabályozott ágazati környezetben. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Gál, Fruzsina (2013) Az interaktív marketingkommunikáció hatása a fogyasztói lojalitás alakulására : avagy hűségesebbek-e az interaktívabb vállalatok fogyasztói? MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Szabó, Péter (2009) Az internet hatása a marketingkommunikációra. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Babinszki, Edit (2015) Az internet szerepe a tudományos-ismeretterjesztő filmek jövőjében. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Üzleti Gazdaságtan Tanszék.

Téglás, András (2009) Az online média térhódításának hatása a hagyományos médiumokra hazánkban. Szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia Tanszék.

Katsányi, Lili (2016) Az online szájreklám hatásának vizsgálata bizalmi és tapasztalati javak esetében. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Országh, Edina (2010) Az országos kereskedelmi csatornák üzleti modelljének alakulása: TV2 esettanulmány. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék.

Bognár, Emese (2014) Az önmárkázás szerepe a közösségi médiában. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Magyar, Márk (2017) Bankok megjelenése a közösségi médiában: vállalati és fogyasztói szempontú vizsgálat. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Kováts, Viktória (2007) Biogazdálkodás jelene és jövője, a biotermékek fogyasztási tendenciái és marketinglehetőségei. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Környezetgazdaságtani és Technológiai Tanszék.

Várkonyi, Éva (2012) Blog, mint marketingkommunikációs eszköz. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék.

Cselényi, Flóra (2016) Celebek? Szakértők? Barátok? Kik ők? Avagy a véleményvezetőség vizsgálata a magyar YouTube tartalomgyártók körében. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék.

Dovicsovicz, Gergely (2009) Corporate Social Responsibility (CSR) a telekommunikációban az Ericsson példáján keresztül. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi kar, Marketing és Média Intézet.

Horváth, Veronika (2012) Célba ér az üzenet? : Fiatalok döntéshozási szokásainak vizsgálata, különös tekintettel az utazások kapcsán történő információkeresésre, kapcsolódási pontok kutatása Budapest kommunikációs tevékenységével. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Békés, Márton and Farsang, Zsuzsanna (2010) Címszavakban. A manipulatív főcímek hatása a politikai véleményalkotásra. TDK dolgozat, BCE, Politikatudományi szekció.

Csonka, Fruzsina (2012) Divat : Művészet vagy üzlet? : A sikeresség kulcsa a hazai divattervezők számára. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék.

Harangi, Ditta (2013) Do you like your teacher? : A tanár-diák kapcsolat a Facebookon. TDK dolgozat, BCE, Magatartástudományi és Kommunikációelméleti szekció.

Kovács, Klaudia (2012) Dobd be magad! : Tudatformáló környezeti kommunikáció a szelektív hulladékgyűjtés példáján keresztül. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Környezetgazdaságtani és Technológiai Tanszék.

Juhász-Nagy, Gábor (2012) E-Könyvek és más E-Kiadványok mint reklámhordozók. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék.

Demeter, Éva (2008) E-szolgáltatásminőség az online biztosítás területén. Szakdolgozat, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Éder, Mariann (2013) Egy új magyar tematikus gasztrocsatorna bevezetésének első lépései : Az ötlettől a környezeti és piaci körülmények vizsgálatáig, a piacpotenciál becsléséig. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Bozó, Gergely (2011) Erotika a reklámokban : A szexualitást tartalmazó reklámok fogadtatása a fiatal felnőttek körében. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Nagy, Edit (2008) Eseménylogika a Live Earth példáján. TDK dolgozat, BCE, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció szekció.

Jakab, Zsófia (2010) Eseménymarketing szerepe egy prémium autómárka új modell bevezetésének marketingkommunikációjában. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Havasi, Ágnes (2011) Ezt nem lehet kikerülni! : A product placement, azaz a termékmegjelenítés hazai gyakorlata napjainkban a Való Világ példáján keresztül. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Horeckib, Noémi (2012) Facebook játékok, mint alternatív kommunikációs eszközök Edu-advertainment a marketingkommunikáció szolgálatában. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Tóth, Pálma (2011) Facebook, mint marketing eszköz : A Genertel Biztosító Zrt. Facebook kommunikációjának elemzése. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkudástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Kiss, Richárd (2011) Femtocella – új technológia, új piaci lehetőségek. TDK dolgozat, BCE, Vállalkozásfejlesztés szekció.

Varga, Anikó (2006) Fiatalok a politikában - Politikai ifjúsági szervezetek kommunikációja. Szakdolgozat, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Papp, Tímea (2011) Folt hátán folt... : Hasznosítási koncepció és ahhoz kapcsolódó kommunikációs terv az óbudai Textilmúzeum fenntartható használatára. MA/MSc szakdolgozat, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Világgazdasági Tanszék/ISES.

Szűcs, Zsófia (2013) Fókuszban a közösségi média : A reklámügynökségek közösségi média aktivitásának vizsgálata. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Kurdi, Veronika Fruzsina (2012) Gyerekek a marketingkommunikáció világában. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék.

Navratil, Zsófia (2009) HA NEM CSAK TUDNI, DE ÉRTENI IS SZERETNÉD… : Egy fiatal értelmiségieknek szóló Vasárnapi Népszabadság megvalósíthatósági tanulmánya, iránymutató javaslattétel annak kivitelére és kommunikációjára. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Bakonyi, Zsuzsa and Szalai, Bálint (2008) Hazai befektetési alapok termékalapú marketingkommunikációs vizsgálata. TDK dolgozat, BCE, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció szekció.

Hobor, Péter (2013) Helpdesk rendszer újra bevezetése egy magyarországi nagy biztosítónál. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Információrendszerek Tanszék.

Gordos, Rita (2013) Hogyan hat az online kalózkodás a médiaipar gazdaságára? MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Információrendszerek Tanszék.

Kiss, Tünde (2015) Hogyan panaszkodik a fogyasztó? : A virtuális kereskedelmi közösségekben megjelenő negatív szájreklám elemzése. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék.

Szabó, Balázs (2012) How can organizations develop a sustainable competitive advantage through social media? TDK dolgozat, BCE, E-business szekció.

Somosi, Ágnes (2011) Huawei’s new branding strategy and building the LTE network : How does Huawei introduce its own brand and LTE services in Hungary? MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Kádár, Éva Lenke (2011) Hány lehet az egy meg egy? : A kreatív technikák alkalmazási lehetőségei a Magyar Televízió tudásmenedzsment rendszerében. TDK dolgozat, BCE, Vállalatgazdaságtan szekció.

Kádár, Éva Lenke (2011) Hány lehet az egy meg egy? : A kreatív technikák alkalmazási lehetőségei a Magyar Televízió tudásmenedzsment rendszerében. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Kisvállalkozás-fejlesztési Központ.

Kádár, Éva Lenke (2012) Hány lehet az egy meg egy? : A kreatív technikák alkalmazási lehetőségei a Magyar Televízió tudásmenedzsment rendszerében. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Kisvállalkozás-fejlesztési Központ.

Király, András László (2009) Hírek kávé mellől : A blogoszféra mint új média és a blogokra alkalmazható üzleti modellek. TDK dolgozat, BCE, Média és médiagazdaságtan szekció.

Király, András László (2009) Hírek kávé mellől : A blogoszféra mint új média és a blogokra alkalmazható üzleti modellek. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Drienyovszki, Éva (2009) Interaktivitás és interaktív kommunikáció posztmodern kommunikációs környezetben. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Tokody, Balázs (2009) Ismerkedés 2.0 : Mennyiben különböznek az interneten ismerkedő személyek és az ott létrejövő párkapcsolatok azoktól, akik a hagyományos utat választják? Szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia Tanszék.

Smahulya, Ádám (2011) Játékban marad a print? - A nyomtatott sajtó jövője a sportsajtó fókuszán keresztül. BA/BSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Gaál, Miklós (2009) Kampány a Világhálón. TDK dolgozat, BCE, Politikatudományi szekció.

Daubner, Tímea (2013) Kiberbűnözés közösségi hálózatokon és mobileszközökön. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Információrendszerek Tanszék.

Horváth, Anita (2010) Kockázatkommunikáció Magyarországon : Az Influenza A(H1N1)v képe a magyar sajtóban. Szakdolgozat, BCE, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Prikler, Gyöngyi (2011) Kommunikációs és médiastratégia a válságban, a hazai pénzügyi szektorra vonatkozóan. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Varga, Csilla Erika (2009) Korszerű közszolgálat : A Magyar Rádió átalakulása. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Szárkiszján, Árpine (2011) Korunk fogyasztói az ambient média hatósugarában : Betekintés az ambient világába a fogyasztók, a kreativitás és a reklámhatékonyság aspektusából. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Koloszár, Zoltán (2011) Kábeltelevíziós piacelemzés. BA/BSc szakdolgozat, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Makroökonómia Tanszék.

Fülöp, Áron (2016) Kétoldalú piac-e az online média? BA/BSc szakdolgozat, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Makroökonómia Tanszék.

Adler, Tamás (2009) Kétséges győzelmek : Izrael harcai a Hezbollahhal, a Hamasszal és a médiával. TDK dolgozat, BCE, Média és médiagazdaságtan szekció.

Varga, Zsuzsa (2013) Körkép a hazai blogoszféráról : A tartalomkészítık motivációi és céljai a blogos hirdetések tükrében. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék.

Papp, Csaba Attila (2007) Környezettudatos fogyasztói magatartás. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Környezetgazdaságtani és Technológiai Tanszék.

Orbán, Kinga (2012) Környezetvédelmi marketingkommunikáció a televíziós sorozatokban. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Környezetgazdaságtani és Technológiai Tanszék.

Ujhelyi, Anna (2011) Közel s távol : Online kommunikációs színterek hatása a párkapcsolatokra. TDK dolgozat, BCE, Magatartástudományi és Kommunikációelméleti szekció.

Rostoványi, András (2014) Közéleti aktivitás online térben. TDK dolgozat, BCE, Magatartástudományi és Kommunikációelméleti szekció.

Telegdy, Eszter (2013) Közösség-e az online közönség? : Az online hírportálok közönségaktivizáló tevékenységének vizsgálata. TDK dolgozat, BCE, Marketingkommunikáció és média szekció.

Gurzó, Klára (2012) Közösségi média : A hatékony jelzés és a fogyasztói erő új eszköze. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vezetéstudományi Intézet.

Horváth, Róbert (2013) Közösségi média API-k nyelvi szűrésének metodikája. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Információrendszerek Tanszék.

Kemecsei, Zsolt (2011) Közösségi média körkép : Sikertényezők azonosítása és tanácsok vállalatok számára. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Információrendszerek Tanszék.

Izsó, Ákos (2008) Közösségi zene forradalom? : A Last.fm modell. TDK dolgozat, BCE, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció szekció.

Miklósy, Boglárka (2011) Lehet más a választói magatartás? : A magyar fiatalok választói magatartásának vizsgálata az LMP 2010-es országgyűlési választási sikerének tükrében. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Németh, Bálint and Várkonyi, Viktória Anikó (2011) Lisztománia 2011 : Egy progresszív szellem bemutatása a bicentenárium évének tükrében. TDK dolgozat, BCE, Gazdaság- és társadalomtörténeti szekció.

Bognár, Csilla (2008) Madárkór, emberkór, médiakór? A madárinfluenza a magyar sajtó tükrében. Szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Soós, Kata (2010) Magyar Telekom Nyrt. a diverzifikáció útján : Belépés az energiaszektorba. BA/BSc szakdolgozat, BCE, Vezetéstudományi Intézet.

Szabó, Nikolett Dzsenifer (2016) Magyar és külföldi gasztronómiai blogok vizsgálata. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Szántai, Éva (2011) Magyarországi reklámkerülés problémakörének tanulmányozása. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Jakab, Árpád Gergő (2011) Megéri megsérteni a közönséget? : Célok és eszközök az offenzív reklámok világában. TDK dolgozat, BCE, Marketingkommunikáció szekció.

Másli, Csilla (2015) Mi alapján választunk televízió csatornát? : Az egyes életciklus szakaszok hatása a TV csatorna választásra az általános szórakoztató csatornák közönségén keresztül bemutatva. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Rosta, Szófia Lili (2016) Miből lesz a sikeres blogger? : A divatbloggerek, mint véleményvezérek fogyasztókra tett hatásainak vizsgálata. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Simay, Attila, Endre (2008) Mobiltelefonnal kapcsolatos szokások és attitűdök. Szakdolgozat, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Fodor, Kata (2012) Márkázás és innováció : Az Audi márkaimázsának vizsgálata. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Czmarkó, János Gergő (2015) Médiaipari forradalom Magyarországon : Okozhatják-e az online hirdetések a televíziós hirdetési piac halálát? BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Papp, Krisztina (2013) Médiarendszerek az Európai Unióban : Hallin és Mancini kibővített médiatipológiájának vizsgálata az európai médiaeliten. MA/MSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Csepregi, Dániel (2012) Mérhető(bb) Médium : Az “viewable impression” mutatószám megjelenésének és digitális médiapiacra gyakorolt hatásának elemzése. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék.

Karcagi, Nikolett (2009) Múlt és jövőkép a magyar köztelevíziózás helyzetéről : A Magyar Televízióra ható folyamatok. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Tanszék.

Bányai, Gabriella (2012) Napjaink jövedelmező iparága és társadalmi jelensége, - avagy a fogyókúrázási döntést befolyásoló külső és belső tényezők. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Pusztai, Anita (2014) Nézd, kövesd, oszd! : A hagyományos és közösségi média találkozása : Twitter üzenetek a közös értékteremtés szolgálatában. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Vörös, András (2009) Növekedési folyamatok a társadalomban : A közbeszéd dinamikai elemzése. TDK dolgozat, BCE, Szociológia szekció.

Holczer, Angéla (2011) Olvasd a Glamourt, lájkold a Glamourt, érezd a Glamourt! : Az integrált kommunikáció jelentősége a márkaépítésben. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Papp, András (2015) Online hirdetési eszközök és trendek Magyarországon : Eszközök választása a marketingkommunikációs céloktól függően és az automatizálás hatásai. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Szatmári, Péter (2009) Online identitás létrehozása az internetes fórumok világában. Szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia Tanszék.

Pócsi, Judit (2012) Online marketingkommunikációs eszközök és megjelenésük a médiatervezésben. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Bardóczky, Veronika (2013) Online márkaépítés és kommunikáció a felsőoktatási intézményi piacon, különös tekintettel a közösségi médiára. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Horváth, Balázs (2006) Országmárkázás: Az országimázs növelésének új lehetősége és alkalmazása Magyarország esetében. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Elek, Orsolya and Habik, Anna (2009) PLETYKA KUKAC NET PONT HU : Az információs és kommunikációs eszközök - kiemelten az internet - hatása az emberek közötti szociális információcserére. Szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia Tanszék.

Horváth, Edina (2011) Politikai kommunikáció a XXI. században : Internet - az ideális csatorna a politikusok és az állampolgárok között? BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Rozgonyi-Rössler, Dániel Márk (2013) Politikai választások és online kommunikáció. MA/MSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Politikatudományi Intézet.

Kovarek, Dániel (2013) Populizmust uram, ha többséged nincsen : A megyei jogú városok polgármesterei által használt populista retorika és a kormánypárti-ellenzéki pozíció összefüggése. TDK dolgozat, BCE, Politikatudományi szekció.

Reich, Jenő (2012) Populáris kultúra és politikai azonosulás. MA/MSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Politikatudományi Intézet.

Drienyovszki, Éva (2008) Posztmodern jelenségek kvalitatív kutatása a World Of Warcraft online szerepjáték játékosainak körében. TDK dolgozat, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció.

Füredi, Anikó (2012) Radio Free Europe in Hungary after 1956 and in the sixties. MA/MSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Nemzetközi Tanulmányok Intézet.

Dercze, Tamás (2013) Reklám a filmekben : A product placement és hatása a filmek minőségére. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék.

Bellér, Anna (2010) Reklám és etika. Az alkoholreklámok hazai szabályozása, hatásai és fogyasztói attitűdvizsgálat. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Tanszék.

Barabás, Ildikó (2011) Reklámjátékok jogszabályi köntösben : Gyermekeket érintő médiajogi szabályozás, gyermekek fejlődése, s az őket célzó reklámjátékok. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Horváth, Adrienn (2015) Reklámok vizsgálata a gyerekcsatornákon : Fókuszban a figyelemfelkeltés, erőszak, és animáció. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Farkas, Júlia (2012) Reklámozás a tematikus csatornákon : Potenciális lehetőség a hirdetők számára, elsősorban a gyermekcsatornák szemszögéből vizsgálva. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Hajdu, Eszter Lejla (2011) Reklámpszichológia : A magyar divatipar és öltözködéskultúra vizsgálata. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Nagy, Anna Júlia (2013) Revenue recognition on the telecommunication industry. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Pénzügyi Számvitel Tanszék.

Blau, Zsuzsanna Andrea (2009) SOCIAL MEDIA : Blessing or Curse? Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Információrendszerek Tanszék.

Végh, Mihály (2012) Social filtering. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Információrendszerek Tanszék.

Fischer, Bálint Dániel (2011) Sport, játék, függőség? : Mi motiválja a játékosokat, hogy napi több órát töltsenek el kedvenc MMORPG-jük előtt? TDK dolgozat, BCE, E-business szekció.

Leidenfrost, Tímea (2015) Személyes márka vizsgálata online interakciókon keresztül – Fluor Tomi esete. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Cifra, Máté (2015) Személyes és márkázott tartalom egy véleményvezér közösségi média kommunikációjában : Rio Ferdinand Twitter kommunikációjának elemzése. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Kéri, Róbert (2011) Szolgáltató választás és fogyasztói elégedettség a digitális televíziózás piacán : A közösségi médiában megjelenő fogyasztói hozzászólások elemzése. Szakdolgozat, BCE Gazdálkudástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Pataki, Ádám (2008) Számítógépes játékok gazdasági és társadalmi vonatkozásai a World of Warcraft példáján keresztül. Szakdolgozat, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Bokor, Csilla (2008) Szól a rádió...szól a rádió? : avagy a közszolgálati rádió múltja, jelene és jövője hazánkban. TDK dolgozat, BCE, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció szekció.

MILOSEVIC, MARIJA (2005) TELEVISION IN HUNGARY, SELLING AIRTIME TODAY AND TOMORROW. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Studies Center.

Gottgeisl, Kata (2014) Településmarketing és kommunikáció a Hegyvidéken – A Normafa rehabilitációs projekt komplex vizsgálata. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Agrárközgazdasági és Vidékfejlesztési Tanszék.

Kunsay, Nóra (2013) Televíziós csatornák márkakiterjesztése: Az RTL II és a SzuperTV2 bevezetésének elemzése. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Doma, Dorottya (2011) Televíziós sorozatok márkázása : A Lost márkaértéke. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Dénes, Diána Julianna (2012) Termékelhelyezés, mint újraélesztett marketingkommunikációs eszköz : Területei és hatása a fogyasztókra. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Doma, Dorottya (2013) The online communitacion of American television series. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék.

Dybisewszky, Andrea (2012) Társadalmi célú reklám egy kicsit másképp : avagy a Jó nem mindig nyeri el méltó jutalmát. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék.

Stiglincz, Máté (2011) Törökország hátraarc? Szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Péter, Emese (2009) VALÓDI ÉRTÉK A FELSZÍN ALATT : Marketingkommunikációs kampányterv a NaturAqua ásványvíz számára. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Szalay, Katalin (2011) Vezetői jelentések vizualizációja a telekommunikációs szektorban. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vezetés és Kontroll Tanszék.

Lehoczki, András (2003) Videókonferencia, avagy a vállalati kommunikáció eszköze normál és rendkívüli üzletbeneben. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Információrendszerek Tanszék.

Csánóová, Sabina (2010) Visszhangzó rigmusok : A dunaszerdahelyi futballszurkolók médiareprezentációja. BA/BSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Információrendszerek Tanszék.

Lakatos, Dániel (2012) Választói magatartás vizsgálata a fiatal főiskolások és egyetemisták körében. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Gerencsér, Orsolya (2014) Vállalatok a tűzvonalban – az online firestorm jelenségének vizsgálata. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék.

Adler, Tamás (2010) What happened in Qana? TDK dolgozat, BCE, Szociológia II. szekció.

Marton, Viktória Kata (2017) X, Y és Z generációk médiafogyasztási szokásainak eltérései: tényleg akkora a különbség, mint gondoljuk? MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék.

Szalay, Diána (2009) Zene = Kultúra = Közszolgálat?! : Avagy a Petőfi Rádió 2007-es arculatváltásának létjogosultsága, megvalósítása és hatásai. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Badó, Andrea and Leiner, Barbara (2011) diák.szervezet : Közösségi hálók szerepe a diákszervezetek mindennapi életében. TDK dolgozat, BCE, Információmenedzsment szekció.

Kabdebó, Réka (2006) Élményorientáció a luxusmárkák kommunikációjában: A Cadillac márka nemzetközi és hazai kommunikációs gyakorlata. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Tóth, Tímea (2009) Üzleti alapon szervezett viselkedésminták : A televízió hatása a serdülők szexualitásról kialakított képére. Szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia Tanszék.

Udvardy, Petra (2010) Üzleti lehetőségek a digitális filmforgalmazás hajnalán. BA/BSc szakdolgozat, BCE, Vezetéstudományi Intézet.

Poócza, Eszter (2016) „Binge-watching” als hedonistisches Serienkonsumverhalten : Hedonismus als neuer Trend des Konsumentenverhaltens auf dem Markt der TV-Serien. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Karlik, Annamária (2009) „Meghallani és megszeretni” : A zene szerepe a reklámokban. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék.

Szalay, Eszter (2013) „Update” your status! : A Facebook, mint marketing eszköz elemzése a Norbi Update márka példáján keresztül. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék.

A lista elkészültének dátuma: Tue Aug 22 03:17:33 2017 CEST.