Items where Subject is "Media and communication"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items at this level: 323.

Tóth, Zsófia (2007) Egy kulturális intézmény corporate identity designjának vizsgálata, avagy a Bizonytalan Jövő Háza. Outstanding Student Paper, BCE, Marketingkommunikáció és média szekció.

Erdei, Zoltán (2009) "e-LADÓ" Az online médiaértékesítés módszerei. Thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Szabó, Hanna Dorottya (2018) #NőFilter: a kamasz lányok Instagram használata. Outstanding Student Paper, BCE, Újmédia szekció. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/Szabo_Hanna_Dorottya_TDK.pdf

Kowalska, Izabella (2007) A 2008-ban újrainduló "Egészség Vonat" marketing és kommunikációs terve a 2007-es kampány eredményesség vizsgálata alapján. Thesis, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Ábrányi, Nikoletta (2011) A 2011-es médiatörvény politikai kommunikációja. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Abranyi_Nikoletta.pdf

Ujszászi, Dániel (2017) A 2016-os franciaországi labdarúgó-Európa-bajnokság, a közösségi média, és egyéb, labdarúgók piaci értékét alakító tényezők hatásai a magyar labdarúgás vonatkozásaiban. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Informatikai Intézet.

Megyeri, Mirtill Fruzsina (2012) A BBC véleményformáló hatása a falklandi háború idején : A közmédium a Tory kormány érdekeinek szolgálatába állítva. BA/BSc thesis, BCE Társadalomtudományi Kar, Nemzetközi Tanulmányok Intézet.

Szaszák, Fanni (2016) A Facebook hatásai a magyar online hírpiacon. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Infokommunikációs Tanszék.

Kékesi, Virág Anna (2012) A Front National és a Jobbik összehasonlítása : Két szélsőjobboldali párt a pártprogramok tükrében. BA/BSc thesis, BCE Társadalomtudományi Kar, Politikatudományi Intézet.

Czeróczki, Tibor (2010) A Gazdasági Versenyhivatal piacszabályozási mechanizmusának a kábeltelevízió szolgáltatók díjaira gyakorolt hatása. Thesis, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Makroökonómia tanszék.

Balogh, Réka (2018) A HR osztály szerepe a szervezeti változások és szervezeti tanulás irányításában egy telekommunikációs vállalatnál. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vezetéstudományi Intézet.

Dinnyés, Dávid Ferenc (2012) A J-Victory Kft., egy vagyonvédelmi kisvállalkozás webes megjelenésének megtervezése. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Varga, Frantisek (2007) A Komáromban és környékén működő sportszervezetek kommunikációs tevékenységének javítása. Thesis, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Pilinszky, Dóra (2017) A Közgazdaságtudományi Kar sajtóreprezentációja napilapokban 1920-1934 között. Outstanding Student Paper, BCE, Marketing-, média, designkommunikáció szekció. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/Pilinszky_Dora_TDK.pdf

Molnár, Viktória (2011) A L’Oréal öt kontinensre kiterjedő marketingkommunikációs tevékenysége, és annak eredményessége. Outstanding Student Paper, BCE, Marketingkommunikáció szekció.

Takács, Gergő (2016) A Magyar Telekom Nyrt. közösség- és márkaépítése a közösségi médiában. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Infokommunikációs Tanszék.

Fülöp, Péter (2016) A Netflix és piaci térhódítása: a piacra lépés lehetőségei és kihívásai Magyarországon a fogyasztói szokások tükrében. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Infokommunikációs Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Fulop_Peter.pdf

Rosner, Dániel (2013) A Pokémon játékok kommunikációjának vizsgálata a számítógépes játékok piacán megjelent genderrobbanás tükrében : Reklámfilmek tartalomelemzése. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék.

Szabó, László (2011) A Telenor mobilinternet fejlesztési lehetőségei. Thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Befektetések és Vállalati Pénzügyek Tanszék.

Kalapos, Bence (2012) A Teleshop, mint értékesítési módszer bemutatása, a fogyasztói preferenciák vizsgálatán keresztül Magyarországon. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kalapos Bence.pdf

Ecsédi, Anett and Klaba, Márk Dávid (2009) A YouTube és a Warner háborúja : Web 2.0 esettanulmány. Outstanding Student Paper, BCE, Média és médiagazdaságtan szekció.

Lengyel, Zsófia (2017) A Z generáció és a TV reklámokban megjelenített nemi szerepek. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék.

Lunk, Anikó (2011) A bank piac kommunikációjának változása a gazdasági válság hatására. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Lunk_Aniko.pdf

Holczinger, Dóra (2013) A befolyásolás típusai a hagyományos és az online szóbeszédmarketing esetében : Mennyire hatékony a WOMM-, a vírusmarketing- és a „mémgyár” ügynökségek kommunikációs modellje? Outstanding Student Paper, BCE, Marketingkommunikáció és média szekció.

Grassi, Viktória (2008) A bizalom törlesztőrészlete, avagy a lakossági banki termékfejlesztés a kommunikáció tükrében. Thesis, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Póser, Marcell (2015) A co-creation megjelenése a League of legends játékban. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Sulyok, András (2012) A differenciált televíziós csatornák csomagban való értékesítésének egy egyszerű modellje. MA/MSc thesis, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Mikroökonómia Tanszék.

Hegyi, Juraj (2008) A digitális földfelszíni átállás Magyarországon. Thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Információrendszerek Tanszék.

Kiss, Eszter (2008) A digitális televíziózás interaktív szolgáltatásai. Thesis, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Sereghy, Eszter (2009) A digitális televíziózás és a reklámok. Thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Mihalcsó, Miklós Dániel (2017) A direkt és indirekt, valamint pozitív és negatív összehasonlító reklámok hatékonyságbeli különbségei. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Bondor, Blanka (2018) A duopólium létjogosultsága: fenntartható-e a Facebook és a Google domináns pozíciója? Outstanding Student Paper, BCE, Vállalatgazdaságtan II. - Stratégia szekció.

Kaszás, Albert (2016) A felszín alatt. Outstanding Student Paper, BCE, Gazdaság- és társadalomtörténeti szekció. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/20160323001025.pdf

Panker, Ádám (2017) A fotográfia mint kutatási eszköz. BA/BSc thesis, BCE Társadalomtudományi és Nemzetközi Kapcsolatok Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Panker_Adam.pdf

Ruscsák, Helga (2009) A gasztronómia bűvöletében : A Tv Paprika tematikus csatorna sikere az életmódváltozás tükrében. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi kar, Marketing és Média Intézet.

Benedek, Máté (2009) A giccs és a reklám összefonódása. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék.

Smelkó, Rita (2012) A hatékonyság és a kreativitás kapcsolatának vizsgálata a reklámszakmai díjak tükrében. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék.

Szabó, Krisztina (2006) A hazai BTL ügynökségi piac vizsgálata. Thesis, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Bokros, András (2009) A hazai Web 2.0 : Milyen mértékben használják ki a népszerű magyar webes szolgáltatások a webkettes platform adta lehetőségeket? BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Farkas, Lilla (2007) A hazai ifjúsági lapkiadás stratégiai elemzése, különös tekintettel az IM-re. Thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Szervezeti magatartás Tanszék.

Lőte, Petra (2012) A hirdetések befolyásolási törekvései és fogyasztóra gyakorolt hatásai. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Bereczki, Balázs (2018) A hosszabbitas.hu online sporttartalom-szolgáltató oldal értékajánlatának megújítása. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vezetéstudományi Intézet.

Fekete, Orsolya (2010) A hírességek mint referenciacsoport a tinédzserek vásárlási döntéseiben. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Madaras, Mariann (2011) A hírolvasási szokások átalakulása az elektronikus sajtó térnyerésével - Milyen társadalmi és gazdasági hatást idéz elő a minőségi közéleti hírlapok elektronikus fogyasztása? MA/MSc thesis, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Papp, Nóra (2011) A kreatív ambient reklámok megjelenése az új médiában. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Kiss, Ágota (2010) A közszolgálati televíziók finanszírozása Magyarországon. Outstanding Student Paper, BCE, Közgazdálkodás és közpolitika szekció. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/KA_20100330142515.pdf

Kiss, Nikolett (2018) A közös érdek és a kommunikáció kapcsolata a „cheap talk” szignáljátékokban. BA/BSc thesis, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Matematikai Közgazdaságtan és Gazdaságelemzés Tan. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kiss_Nikolett.pdf

Mageriusz, Zoltán (2011) A közösségi alkalmazások szerepe a politikai kommunikációban : Web 2.0. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Információrendszerek Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Mageriusz_Zoltan.pdf

Miskolczi, Erna (2009) A közösségi internet-hozzáférés lehetőségei kistelepüléseken. BA/BSc thesis, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Kertész, Attila Mihály (2013) A közösségi média alkalmazási lehetőségei az állatorvosi praxisok marketingtevékenységében. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kertesz_Attila_Mihaly.pdf

Wébel, Boróka Anna (2018) A közösségi média használat a villányi borvidéken: a Gere pincészet esete. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Agrárközgazdasági és Vidékfejlesztési Tanszék.

Csaba, Péter (2010) A közösségi média marketingkommunikációs szemszögből. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Tanszék.

Andavölgyi, Bianka (2016) A közösségi média szerepe egy televíziós műsor életében : Marketingkommunikáció a Web 2.0 eszközeit használva. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Varga, István (2013) A közösségi média, a helyalapú szolgáltatások és a mobilplatformok találkozása egy üzleti vállalkozás példáján keresztül. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Információrendszerek Tanszék.

Gergely, Dóra (2012) A közösségi média, mint az integrált marketingkommunikáció eszköze. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék.

Laposa, Krisztián (2016) A lakossági tartalomfogyasztás változásának elemzése: abszolút kommunikáció, abszolút elszigeteltség. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Infokommunikációs Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Laposa_Krisztian.pdf

Major, Ádám (2017) A magyar fiatalok médiafogyasztásának változása az elmúlt években. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Informatikai Intézet. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Major_Adam.pdf

Boda, Eszter (2010) A magyar fiatalok értékorientációja. Az értékek szerepe a Djuice marketingkommunikációjában. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Tanszék.

Péntek, Zoltán Péter (2018) A magyar médiapiac – azon belül is kiemelten az audiovizuális médiaszektor – üzleti modelljeinek vizsgálata és értékelése, különös tekintettel a piacot befolyásoló reklámtörvény és az úgynevezett bónusztörvény hatásaira. Postgraduate thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Üzleti Gazdaságtan Tanszék.

Béres, Kató (2009) A magyar és a spanyol televíziós reklámok nyelvezete. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Pusztai, Anna (2012) A magyarországi IPTV piac és a benne rejlő hirdetési lehetőségek. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Varga, Balázs (2009) A magyarországi hip-hop kultúra és az elmosódó határok. Thesis, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia Tanszék.

Winkler, Sándor (2011) A magyarországi internetpiac növekedése az elmúlt tíz évben. BA/BSc thesis, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Makroökonómia Tanszék.

Zsár, Tamás (2016) A magyarországi lekérhető audiovizuális szolgáltatások fejlődése: a lekérhető szolgáltatások megítélése a magyar fogyasztók körében. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Infokommunikációs Tanszék.

Vajda, Orsolya (2012) A magyarországi és romániai korrupció médiareprezentációjának összehasonlító vizsgálata. MA/MSc thesis, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Antal, Szilvia (2008) A marketingkommunikáció és a reklám (hordozók és -eszközök) jelene és jövője. Thesis, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Szabó, Diána (2012) A megoldás az utcán hever : Avagy az ambient média Magyarországon. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Vértesi, Bálint (2013) A megtérülés, és a hatékonyság szerepe a közösségi média marketingben. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Vertesi_Balint.pdf

Salamon, Dóra (2016) A mesterséges intelligencia megítélése a szórakoztató média alapján, a fiatalok körében, ma Magyarországon. BA/BSc thesis, BCE Társadalomtudományi és Nemzetközi Kapcsolatok Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Salamon_Dora.pdf

Fábián, Sándor Péter (2008) A minőségi napilapok jövője az internet korában : Üzleti modellek és lehetőségek nemzetközi téren és Magyarországon. Thesis, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék.

Anek, Rebeka (2017) A munkaerőhiány okainak vizsgálata Magyarországon, különös tekintettel az IKT szektor és az építőipar munkaerőpiaci helyzetére. MA/MSc thesis, BCE Társadalomtudományi és Nemzetközi Kapcsolatok Kar, Világgazdasági Intézet.

Schell, Tamás (2009) A márka megtalálhatósága az interneten. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi kar, Marketing és Média Intézet.

Bognár, Tamás (2011) A márkakommunikáció szerepe a válságidőszakban, a magyar autópiac példáján keresztül bemutatva. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Vajda, Csilla Barbara (2011) A média hatása a gyermekek fejlődésére : Avagy milyen hatásokat okoznak a különböző médiumok, kiváltképp a televízió. Thesis, BCE Gazdálkudástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Darabont, Kata Orsolya (2010) A média hatása a kisiskoláskorú gyermekek példaképválasztására, és ennek felhasználása a marketingben. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Kasztner, Kitti (2014) A média szerepe a mezőgazdaságban: A magyar búzapiac esete. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Agrárközgazdasági és Vidékfejlesztési Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kasztner_Kitti.pdf

Zalatnay, Eszter (2012) A médiakonvergencia bemutatása a tehetségkutató műsorok példáján : Megasztár, X-faktor, Voice. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Borbély, Petra (2009) A médiamix átrendeződése és a reklámpiac várható tendenciái. Thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Varga, Fruzsina (2013) A médiatervezésre ható tényezők a gyógyszeripar példáján. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék.

Juhász, Gergely (2012) A mémelmélet érvényesülési lehetőségei a társadalmi kommunikációban. Outstanding Student Paper, BCE, Magatartástudományi és Kommunikációelméleti szekció. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/20120326124132.pdf

Karácsony, Orsolya (2010) A műfordítások piacelemzése. Outstanding Student Paper, BCE, Vállalatgazdaságtan szekció.

Farkas, Dániel (2011) A műsorban termék megjelenítés található! -avagy a Product placement előtérbe kerülése. Outstanding Student Paper, BCE, Marketingkommunikáció szekció.

Farkas, Dániel (2012) A műsorszám termékmegjelenítést tartalmaz! : Avagy a product placement előtérbe kerülése. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Balázs, Katalin (2012) A naturálisan sokkoló reklámok hatása a fogyasztói magatartásra : Ásóka és a Parodontax reklámkoncepciójának elemzése. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Bognár, Emese (2012) A negatív e-WOM kezelési technikái – fogyasztói nézőpont. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék.

Kolláth, Emese (2012) A nem lineáris TV fogyasztás reklámpiacra gyakorolt hatásának elemzése és az új reklámlehetőségek vizsgálata. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Smahulya, Ádám (2013) A nemek reprezentációja négy percben : Férfiak és nők ábrázolása a „malestream” magyar videoklipekben. MA/MSc thesis, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Barsi, Fanni Klára (2016) A netgeneráció magyar televíziós ipart befolyásoló, újszerű médiahasználati szokásai. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vezetés és Szervezés Tanszék.

Csejtei, Dóra Zsanett (2011) A nonprofit szervezetek kommunikációja. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Juhász, Mónika (2014) A nyomtatott sajtó jelene és lehetséges jövője. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék.

Szatmári, Balázs (2010) A nyomtatott sajtótermékek legfőbb kihívásai a XXI. században, különös tekintettel a magyarországi helyzetre. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi kar, Vezetéstudományi Intézet .

Horváth, Ágnes (2011) A nők ábrázolása a nyomtatott sajtóban. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Horvath_Agnes.pdf

Izsó, Ákos (2008) A posztmodern iPod. Thesis, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Spéth, Andrea (2013) A product placement alkalmazása és hatása az országos kereskedelmi csatornák saját készítésű műsoraiban. Postgraduate thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék.

Figler, Dóra (2012) A product placement és a hozzá kapcsolódó fogyasztói attitűd : A magyar főiskolások és egyetemisták termékelhelyezéshez fűződő hozzáállásának vizsgálata. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Klár, Tímea (2011) A prostitúció médiareprezentációja. BA/BSc thesis, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Vaski, Tímea (2008) A reklám szép új világa - Út a gerillákhoz. Thesis, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Forró, Krisztina (2009) A reklámszabályozás közgazdasági elemzése. BA/BSc thesis, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Makroökonómia Tanszék.

Mélykuti, Hanna (2012) A rendezvous of ageism and sexism : The reinforcement of stereotypes towards elderly women in the United Kingdom : A quantitative content analysis of television commercials. BA/BSc thesis, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Sonnevend, Ágnes (2011) A romagyilkosságok témaköre a Heti Világgazdaság, Figyelő, Heti Válasz hetilap tükrében. BA/BSc thesis, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Bayer, Iván (2007) A sajtópiac jellemzése Magyarországon 2000-2006 között : Különös tekintettel a magazinpiac változásaira. Thesis, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Fehér, Hajnal Csillag (2010) A sajtótermék ellátási láncának elektronikus platformra helyezése : Az YNFOO ONLINE Kft. és a digitalizált lapterjesztés jövője. Thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Logisztika és Ellátási Lánc Menedzsment Tanszék.

Pajor, Luca Sára (2017) A sharing economy jelensége és megjelenése a magyar online sajtóban avagy a megosztó megosztás. BA/BSc thesis, BCE Társadalomtudományi és Nemzetközi Kapcsolatok Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Pajor_Luca_Sara.pdf

Ladányi, Patrícia (2016) A siker görbe tükre: egy könnyűzenei előadó önpercepciójának vizsgálata és a közönség róla alkotott attitűdjeinek összevetése, Osgood-féle differenciálszámítással. Outstanding Student Paper, BCE, Magatartástudományi és Kommunikációelméleti szekció.

Tóth, Krisztián (2013) A sokgyermekes roma nagycsalád : Egy jellegzetes, többségi társadalomtól eltérő családmintázat bemutatása, hazai roma médiaképe, problémák és megoldási lehetőségek kereszttüzében. MA/MSc thesis, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Ozvald, Anita (2006) A stratégiai médiatervezés gyakorlata. Thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Dengyel, Dóra Boglárka (2018) A szexuális zaklatás, szexuális erőszak és szeméremsértés fogalmi kategóriái tudományos és laikus megközelítések tükrében. Outstanding Student Paper, BCE, Magatartástudományi és Kommunikációelméleti szekció. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/Dengyel_Dora_Boglarka_TDK.pdf

Vékásy, Ferenc (2008) A számítástechnikai iparág webshopos árusítási lehetőségei a XXI. században. Thesis, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Gergely, Dóra (2014) A sütés és főzés, mint komoly szabadidős tevékenység közösségformáló megjelenése az Instagramon. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Gergely_Dora.pdf

Kék, János Krisztián (2012) A tabletek megjelenése és hatása a print médiára : Egy újabb kütyü vagy annál több? BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Simon, Brigitta (2015) A televíziós reklámok hatása a gyermekkori elhízásra : Kutatási eredmények a kisgyermekes édesanyák prevenciós lépéseire fókuszálva. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Szabó, Ákos (2016) A televíziózás családban és társadalomban elfoglalt helyének változásai. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Ámann, Richárd (2009) A televíziózás és az interaktív marketingkommunikáció alakulása az új médiában. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi kar, Marketing és Média Intézet.

Tamás, Dorottya (2016) A tinilányok szobájában: szubkultúra és reprezentáció a Bajos csajok című film alapján. Outstanding Student Paper, BCE, Magatartástudományi és Kommunikációelméleti szekció. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/20160322134847.pdf

Kovács, Máté (2013) A transzmédia lehetőségei : Esettanulmány : A Tűz és Jég Dala ciklus, mint könyvközpontú médiatermék és a transzmédia. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Mészáros, Alexandra (2011) A tánc kommunikációs értéke és ennek megjelenése a reklámokban. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Barcs, Júlia Rita (2016) A táplálkozásmarketing sikere a funkcionális élelmiszerek piacán: a hazai cereáliapiac fogyasztói megítélése és a Nestlé egészségfókuszú marketingkommunikációja. Outstanding Student Paper, BCE, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/20160322215156.pdf

Leskó, Judit (2012) A tömegmédia hatásának vizsgálata a negatív testkép, és a táplálkozási zavarok kialakulásában. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Lesko_Judit.pdf

Almási, Péter (2012) A török médiarendszer, valamint a sajtó és véleménynyilvánítás korlátai az EU csatlakozás tükrében. BA/BSc thesis, BCE Társadalomtudományi Kar, Politikatudományi Intézet.

Kozslik, István (2011) A vizuális illúziók figyelemfelkeltő hatása a reklámokban. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kozslik_Istvan.pdf

Kovács, Dorottya (2013) A vizuális közösségi média hatása a márkaközösségre az Instagram példáján keresztül bemutatva. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kovacs_Dorottya.pdf

Jakab, Árpád Gergő (2012) A válságkommunikáció elméletben és gyakorlatban : A krízisek kezelésének bemutatása a Malév leállásának esetén keresztül. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Jakab_Arpad_Gergo.pdf

Méhes, Zsófia (2012) A változó médiafigyelem hatásai az afganisztáni háborúra. MA/MSc thesis, BCE Társadalomtudományi Kar, Nemzetközi Tanulmányok Intézet. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Mehes_Zsofia.pdf

Polyák, Attila Béla (2014) A zenekarok Youtube felhasználási lehetőségei kommunikációjuk kialakításakor. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Polyak_Attila_Bela.pdf

Szumzer, Nóra (2013) A ’Z’ generáció mentalitása és habitusa az adatbiztonság területén. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Információrendszerek Tanszék.

Karó, Julianna (2011) ATL és BTL eszközök alkalmazása a magyarországi mikro-, kis- és középvállalkozásokban : Avagy egy reklámügynökség megoldásai egy kávézólánc marketingproblémáira. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Karo_Julianna.pdf

Ozvald, Szabina (2017) Adatvédelmi tudatosság és attitűdvizsgálat az ’Y’ és ’Z’ generáció tagjainak körében. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Információrendszerek Tanszék.

Kovács, Eszter (2009) Amikor a kreativitás áram alá kerül… : A reklámokban megnyilvánuló kreativitás, mint a figyelemfelkeltés eszköze. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Tóth, Dorottya (2011) Audiovizuális útmutató az átmenethez : Primetime public diplomacy az 1990-es évek Magyarországán. MA/MSc thesis, BCE Társadalomtudományi Kar, Nemzetközi Tanulmányok Intézet.

Gábor, Tamás (2009) Az "offline" társadalom averziói : A nem internetezés okainak változása. Thesis, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia Tanszék.

Répási, Jószef (2014) Az Audi Hungária és a Mercedes Benz Facebook profiljának és bejegyzéseinek elemzése : A vállalatok hogyan használják a közösségi média adta lehetőséget a márkaközösségek építésére. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék.

Toplenszki, Réka (2009) Az Internet Protokoll alapú televíziózás üzleti modelljei a digitális televíziózás környezetében. Thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vezetéstudományi Intézet.

Kiss, Miklós (2013) Az LBS alkalmazása és biztonsági kihívásai a mobil informatikában. Postgraduate thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Információrendszerek Tanszék.

Borbély, Ede (2012) Az NFC technológián alapuló mobilfizetési szolgáltatások kilátásai Magyarországon. Outstanding Student Paper, BCE, Informatika szekció.

Zágoni-Szabó, Bella (2011) Az Obama-kormány három reformjának kommunikációja. MA/MSc thesis, BCE Társadalomtudományi Kar, Politikatudományi Intézet.

Óvári, Zita (2010) Az Out of Home és az Ambient média bemutatása. A XXI. század közterületi harca a fogyasztóért. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Kereskedelem és Marketing Tanszék.

Pölös, Péter (2017) Az amerikai filmipar elemzése. BA/BSc thesis, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Matematikai Közgazdaságtan és Gazdaságelemzés Tanszék.

Zakar, Ádám (2017) Az amerikai piacátalakító mobilszolgáltató. MA/MSc thesis, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Statisztika Tanszék.

Gulyás, Georgina (2017) Az angol és a magyar, első osztályú labdarúgóbajnokság klubjainak márkaépítése a közösségi média marketing tükrében: fókuszban a Manchester United FC és a Ferencvárosi TC. MA/MSc thesis, BCE Társadalomtudományi és Nemzetközi Kapcsolatok Kar, Világgazdasági Intézet.

Szalai, Zsuzsa (2007) Az autófinanszírozó cégek ügyfél-és partner kommunikációjához alkalmazott marketing eszközök. Thesis, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Bartók, Botond (2015) Az e-WOM és a filmválasztás döntési folyamatának kapcsolata Magyarországon a filmértékelő portálok szempontjából. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Bartok_Botond.pdf

Simor, Ádám (2012) Az e-szájreklám a szállodaiparban : A hotel értékelő közösségi oldalak hatása a vásárlási döntésre. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Lőrincz, Emil Dávid (2011) Az első belépő platform vállalatának versenyelőnye közösségi hálózatokban Stratégiaalkotás kreatív piacokon. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vezetés és Szervezés Tanszék.

Honfi, Júlia (2011) Az igazmondó Pásztor? : A miskolci rendőrkapitány beszámolójának eltérő magítélései a sajtóban. Thesis, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Fehér, Balázs (2016) Az illegális letöltés hatása a termelői többletre. BA/BSc thesis, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Makroökonómia Tanszék.

Bognár, Anna (2012) Az infokommunikációs eszköztár alkalmazása a turisztikai szervezeteknél a VisitBritain példája alapján. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Szabó, Nikolett (2012) Az információ terjedése online közösségeken. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Szabo_Nikolett.pdf

Nagy, Mariann (2015) Az integrált marketingkommunikáció megvalósulása szabályozott ágazati környezetben. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Gál, Fruzsina (2013) Az interaktív marketingkommunikáció hatása a fogyasztói lojalitás alakulására : avagy hűségesebbek-e az interaktívabb vállalatok fogyasztói? MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Szabó, Péter (2009) Az internet hatása a marketingkommunikációra. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Babinszki, Edit (2015) Az internet szerepe a tudományos-ismeretterjesztő filmek jövőjében. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Üzleti Gazdaságtan Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Babinszki_Edit.pdf

Beledi, Balázs (2017) Az okostelefonra fejlesztett kiterjesztett valóság alkalmazások felhasználása az oktatásban. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Informatikai Intézet.

Téglás, András (2009) Az online média térhódításának hatása a hagyományos médiumokra hazánkban. Thesis, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia Tanszék.

Csuhai, Viktória (2017) Az online sajtó befolyásoló szerepe a fogyasztói attitűdre a közéleti hetilapok piacán. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Katsányi, Lili (2016) Az online szájreklám hatásának vizsgálata bizalmi és tapasztalati javak esetében. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Poros, Gergely (2017) Az online élő közvetítés. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Infokommunikációs Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Poros_Gergely.pdf

Országh, Edina (2010) Az országos kereskedelmi csatornák üzleti modelljének alakulása: TV2 esettanulmány. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék.

Bognár, Emese (2014) Az önmárkázás szerepe a közösségi médiában. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Magyar, Márk (2017) Bankok megjelenése a közösségi médiában: vállalati és fogyasztói szempontú vizsgálat. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Kováts, Viktória (2007) Biogazdálkodás jelene és jövője, a biotermékek fogyasztási tendenciái és marketinglehetőségei. Thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Környezetgazdaságtani és Technológiai Tanszék.

Várkonyi, Éva (2012) Blog, mint marketingkommunikációs eszköz. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék.

Cselényi, Flóra (2016) Celebek? Szakértők? Barátok? Kik ők? Avagy a véleményvezetőség vizsgálata a magyar YouTube tartalomgyártók körében. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék.

Mók, Marcell (2017) Celebrity endorsement impacts of celebrity endorsement on customer behavior through social media. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Study Programs Center. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Mok_Marcell.pdf

Dovicsovicz, Gergely (2009) Corporate Social Responsibility (CSR) a telekommunikációban az Ericsson példáján keresztül. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi kar, Marketing és Média Intézet.

Horváth, Veronika (2012) Célba ér az üzenet? : Fiatalok döntéshozási szokásainak vizsgálata, különös tekintettel az utazások kapcsán történő információkeresésre, kapcsolódási pontok kutatása Budapest kommunikációs tevékenységével. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Békés, Márton and Farsang, Zsuzsanna (2010) Címszavakban. A manipulatív főcímek hatása a politikai véleményalkotásra. Outstanding Student Paper, BCE, Politikatudományi szekció. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/BM_FZS_20100330151909.pdf

Kosztik, Gabriella (2017) Digitális kalózletöltések ágens alapú modellezése. MA/MSc thesis, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Statisztika Tanszék.

Csonka, Fruzsina (2012) Divat : Művészet vagy üzlet? : A sikeresség kulcsa a hazai divattervezők számára. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék.

Harangi, Ditta (2013) Do you like your teacher? : A tanár-diák kapcsolat a Facebookon. Outstanding Student Paper, BCE, Magatartástudományi és Kommunikációelméleti szekció. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/20130325114615.pdf

Kovács, Klaudia (2012) Dobd be magad! : Tudatformáló környezeti kommunikáció a szelektív hulladékgyűjtés példáján keresztül. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Környezetgazdaságtani és Technológiai Tanszék.

Szalai, Réka (2018) Dzsihád a médián keresztül: az Iszlám Állam médiaszervezete és propagandatevékenysége. MA/MSc thesis, BCE Társadalomtudományi és Nemzetközi Kapcsolatok Kar, Nemzetközi Tanulmányok Intézet.

Juhász-Nagy, Gábor (2012) E-Könyvek és más E-Kiadványok mint reklámhordozók. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Juhasz_Nagy Gabor.pdf

Wang, Li (2017) E-commerce company improves customer services through social media: case study: Alibaba company. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Study Programs Center. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Wang_Li.pdf

Demeter, Éva (2008) E-szolgáltatásminőség az online biztosítás területén. Thesis, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Rasoulnezhad, Sara (2018) Effect of social media on fashion industry: how Instagram influences the sale of various brands. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Study Programs Center.

Éder, Mariann (2013) Egy új magyar tematikus gasztrocsatorna bevezetésének első lépései : Az ötlettől a környezeti és piaci körülmények vizsgálatáig, a piacpotenciál becsléséig. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Bozó, Gergely (2011) Erotika a reklámokban : A szexualitást tartalmazó reklámok fogadtatása a fiatal felnőttek körében. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Nagy, Edit (2008) Eseménylogika a Live Earth példáján. Outstanding Student Paper, BCE, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció szekció.

Petz, Tamás Attila (2016) Eseménymarketing egyetemistáknak a közösségi médiában. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Infokommunikációs Tanszék.

Jakab, Zsófia (2010) Eseménymarketing szerepe egy prémium autómárka új modell bevezetésének marketingkommunikációjában. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Humphreys, Clare (2018) Ethical guidelines for coverage of harmful social media trends. Outstanding Student Paper, BCE, Újmédia szekció. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/Humphreys_Clare_TDK.pdf

Havasi, Ágnes (2011) Ezt nem lehet kikerülni! : A product placement, azaz a termékmegjelenítés hazai gyakorlata napjainkban a Való Világ példáján keresztül. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Havasi_Agnes.pdf

Horeckib, Noémi (2012) Facebook játékok, mint alternatív kommunikációs eszközök Edu-advertainment a marketingkommunikáció szolgálatában. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Tóth, Pálma (2011) Facebook, mint marketing eszköz : A Genertel Biztosító Zrt. Facebook kommunikációjának elemzése. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkudástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Toth_Palma.pdf

Kiss, Richárd (2011) Femtocella – új technológia, új piaci lehetőségek. Outstanding Student Paper, BCE, Vállalkozásfejlesztés szekció.

Varga, Anikó (2006) Fiatalok a politikában - Politikai ifjúsági szervezetek kommunikációja. Thesis, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Horváth, Rebeka (2017) Filterezett valóság: avagy az online szájreklám hitelességének vizsgálata véleményvezérek közösségimédia-aktivitásán keresztül. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék.

Vandrovnik, Petra (2016) Fizetett hirdetések teljesítményének vizsgálata az átlagos pozíció függvényében. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Infokommunikációs Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Vandrovnik_Petra.pdf

Papp, Tímea (2011) Folt hátán folt... : Hasznosítási koncepció és ahhoz kapcsolódó kommunikációs terv az óbudai Textilmúzeum fenntartható használatára. MA/MSc thesis, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Világgazdasági Tanszék/ISES.

Szűcs, Zsófia (2013) Fókuszban a közösségi média : A reklámügynökségek közösségi média aktivitásának vizsgálata. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Shang, Yu (2017) Gender imbalance in China and examples of its thematization in Chinese media. BA/BSc thesis, BCE Társadalomtudományi és Nemzetközi Kapcsolatok Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Shang_Yu.pdf

Kurdi, Veronika Fruzsina (2012) Gyerekek a marketingkommunikáció világában. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék.

Navratil, Zsófia (2009) HA NEM CSAK TUDNI, DE ÉRTENI IS SZERETNÉD… : Egy fiatal értelmiségieknek szóló Vasárnapi Népszabadság megvalósíthatósági tanulmánya, iránymutató javaslattétel annak kivitelére és kommunikációjára. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Bakonyi, Zsuzsa and Szalai, Bálint (2008) Hazai befektetési alapok termékalapú marketingkommunikációs vizsgálata. Outstanding Student Paper, BCE, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció szekció.

Hobor, Péter (2013) Helpdesk rendszer újra bevezetése egy magyarországi nagy biztosítónál. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Információrendszerek Tanszék.

Pekoli, Miklós (2017) Hirdetések a felsőoktatási médiában: a magyar felsőoktatási hirdetési piac vizsgálata. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Pekoli_Miklos.pdf

Gordos, Rita (2013) Hogyan hat az online kalózkodás a médiaipar gazdaságára? MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Információrendszerek Tanszék.

Kiss, Tünde (2015) Hogyan panaszkodik a fogyasztó? : A virtuális kereskedelmi közösségekben megjelenő negatív szájreklám elemzése. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kiss_Tunde.pdf

Szabó, Balázs (2012) How can organizations develop a sustainable competitive advantage through social media? Outstanding Student Paper, BCE, E-business szekció.

Somosi, Ágnes (2011) Huawei’s new branding strategy and building the LTE network : How does Huawei introduce its own brand and LTE services in Hungary? MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Kádár, Éva Lenke (2011) Hány lehet az egy meg egy? : A kreatív technikák alkalmazási lehetőségei a Magyar Televízió tudásmenedzsment rendszerében. Outstanding Student Paper, BCE, Vállalatgazdaságtan szekció.

Kádár, Éva Lenke (2011) Hány lehet az egy meg egy? : A kreatív technikák alkalmazási lehetőségei a Magyar Televízió tudásmenedzsment rendszerében. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Kisvállalkozás-fejlesztési Központ.

Kádár, Éva Lenke (2012) Hány lehet az egy meg egy? : A kreatív technikák alkalmazási lehetőségei a Magyar Televízió tudásmenedzsment rendszerében. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Kisvállalkozás-fejlesztési Központ.

Király, András László (2009) Hírek kávé mellől : A blogoszféra mint új média és a blogokra alkalmazható üzleti modellek. Outstanding Student Paper, BCE, Média és médiagazdaságtan szekció.

Király, András László (2009) Hírek kávé mellől : A blogoszféra mint új média és a blogokra alkalmazható üzleti modellek. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Bukus, Nikolett (2016) Innovációs játékok alkalmazása telekommunikációs termékeknél. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Szervezeti Magatartás Tanszék.

Drienyovszki, Éva (2009) Interaktivitás és interaktív kommunikáció posztmodern kommunikációs környezetben. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Tokody, Balázs (2009) Ismerkedés 2.0 : Mennyiben különböznek az interneten ismerkedő személyek és az ott létrejövő párkapcsolatok azoktól, akik a hagyományos utat választják? Thesis, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia Tanszék.

Smahulya, Ádám (2011) Játékban marad a print? - A nyomtatott sajtó jövője a sportsajtó fókuszán keresztül. BA/BSc thesis, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Gazdag, Fanni (2017) Jövedelemszerzés a közösségi médiával. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Infokommunikációs Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Gazdag_Fanni.pdf

Gaál, Miklós (2009) Kampány a Világhálón. Outstanding Student Paper, BCE, Politikatudományi szekció.

Daubner, Tímea (2013) Kiberbűnözés közösségi hálózatokon és mobileszközökön. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Információrendszerek Tanszék.

Horváth, Anita (2010) Kockázatkommunikáció Magyarországon : Az Influenza A(H1N1)v képe a magyar sajtóban. Thesis, BCE, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Prikler, Gyöngyi (2011) Kommunikációs és médiastratégia a válságban, a hazai pénzügyi szektorra vonatkozóan. Thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Varga, Csilla Erika (2009) Korszerű közszolgálat : A Magyar Rádió átalakulása. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Szárkiszján, Árpine (2011) Korunk fogyasztói az ambient média hatósugarában : Betekintés az ambient világába a fogyasztók, a kreativitás és a reklámhatékonyság aspektusából. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Koloszár, Zoltán (2011) Kábeltelevíziós piacelemzés. BA/BSc thesis, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Makroökonómia Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Koloszar_Zoltan.pdf

Fülöp, Áron (2016) Kétoldalú piac-e az online média? BA/BSc thesis, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Makroökonómia Tanszék.

Adler, Tamás (2009) Kétséges győzelmek : Izrael harcai a Hezbollahhal, a Hamasszal és a médiával. Outstanding Student Paper, BCE, Média és médiagazdaságtan szekció.

Tóth, Kristóf (2018) Kínai vállalatok stratégiái az infokommunikációs szektorban. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Nemzetközi Gazdálkodási Kutatóközpont.

Varga, Zsuzsa (2013) Körkép a hazai blogoszféráról : A tartalomkészítık motivációi és céljai a blogos hirdetések tükrében. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Varga_Zsuzsa.pdf

Papp, Csaba Attila (2007) Környezettudatos fogyasztói magatartás. Thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Környezetgazdaságtani és Technológiai Tanszék.

Orbán, Kinga (2012) Környezetvédelmi marketingkommunikáció a televíziós sorozatokban. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Környezetgazdaságtani és Technológiai Tanszék.

Söpkéz, Noémi (2016) Közbeszerzés a magyar közszolgálati médiaszolgáltatásban. BA/BSc thesis, BCE Társadalomtudományi és Nemzetközi Kapcsolatok Kar, Infokommunikációs Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Sopkez_Noemi.pdf

Ujhelyi, Anna (2011) Közel s távol : Online kommunikációs színterek hatása a párkapcsolatokra. Outstanding Student Paper, BCE, Magatartástudományi és Kommunikációelméleti szekció. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/UA_20110328132246.pdf

Rostoványi, András (2014) Közéleti aktivitás online térben. Outstanding Student Paper, BCE, Magatartástudományi és Kommunikációelméleti szekció. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/20140326131624.pdf

Telegdy, Eszter (2013) Közösség-e az online közönség? : Az online hírportálok közönségaktivizáló tevékenységének vizsgálata. Outstanding Student Paper, BCE, Marketingkommunikáció és média szekció. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/20130325210224.pdf

Gurzó, Klára (2012) Közösségi média : A hatékony jelzés és a fogyasztói erő új eszköze. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vezetéstudományi Intézet.

Horváth, Róbert (2013) Közösségi média API-k nyelvi szűrésének metodikája. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Információrendszerek Tanszék.

Kemecsei, Zsolt (2011) Közösségi média körkép : Sikertényezők azonosítása és tanácsok vállalatok számára. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Információrendszerek Tanszék.

Monofar, Olívia (2017) Közösségi oldalak szerepe a vállalatok marketingkommunikációs stratégiájában. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Monofar_Olivia.pdf

Izsó, Ákos (2008) Közösségi zene forradalom? : A Last.fm modell. Outstanding Student Paper, BCE, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció szekció.

Miklósy, Boglárka (2011) Lehet más a választói magatartás? : A magyar fiatalok választói magatartásának vizsgálata az LMP 2010-es országgyűlési választási sikerének tükrében. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Miklosy_Boglarka.pdf

Katona, Ferenc Bálint (2017) Lehet-e létjogosultsága Magyarországon egy közszolgálati sportcsatornának? BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Infokommunikációs Tanszék.

Németh, Bálint and Várkonyi, Viktória Anikó (2011) Lisztománia 2011 : Egy progresszív szellem bemutatása a bicentenárium évének tükrében. Outstanding Student Paper, BCE, Gazdaság- és társadalomtörténeti szekció.

Bognár, Csilla (2008) Madárkór, emberkór, médiakór? A madárinfluenza a magyar sajtó tükrében. Thesis, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Soós, Kata (2010) Magyar Telekom Nyrt. a diverzifikáció útján : Belépés az energiaszektorba. BA/BSc thesis, BCE, Vezetéstudományi Intézet.

Szabó, Nikolett Dzsenifer (2016) Magyar és külföldi gasztronómiai blogok vizsgálata. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Szabo_Nikolett_Dzsenifer.pdf

Szántai, Éva (2011) Magyarországi reklámkerülés problémakörének tanulmányozása. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Gosztonyi, Balázs (2017) Marienthal Battonyától Letenyéig: a válság reprezentációja a magyar bulvársajtóban: a blikk.hu elemzése. Outstanding Student Paper, BCE, Szociológia szekció.

Jakab, Árpád Gergő (2011) Megéri megsérteni a közönséget? : Célok és eszközök az offenzív reklámok világában. Outstanding Student Paper, BCE, Marketingkommunikáció szekció.

Másli, Csilla (2015) Mi alapján választunk televízió csatornát? : Az egyes életciklus szakaszok hatása a TV csatorna választásra az általános szórakoztató csatornák közönségén keresztül bemutatva. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Rosta, Szófia Lili (2016) Miből lesz a sikeres blogger? : A divatbloggerek, mint véleményvezérek fogyasztókra tett hatásainak vizsgálata. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Simay, Attila, Endre (2008) Mobiltelefonnal kapcsolatos szokások és attitűdök. Thesis, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Kovács, Dóra Alexandra (2017) Munkáltatói márkaépítés a közösségi médiában: a Microsoft Magyarország esete. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kovacs_Dora_Alexandra.pdf

Fodor, Kata (2012) Márkázás és innováció : Az Audi márkaimázsának vizsgálata. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Czmarkó, János Gergő (2015) Médiaipari forradalom Magyarországon : Okozhatják-e az online hirdetések a televíziós hirdetési piac halálát? BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Papp, Krisztina (2013) Médiarendszerek az Európai Unióban : Hallin és Mancini kibővített médiatipológiájának vizsgálata az európai médiaeliten. MA/MSc thesis, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Csepregi, Dániel (2012) Mérhető(bb) Médium : Az “viewable impression” mutatószám megjelenésének és digitális médiapiacra gyakorolt hatásának elemzése. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék.

Karcagi, Nikolett (2009) Múlt és jövőkép a magyar köztelevíziózás helyzetéről : A Magyar Televízióra ható folyamatok. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Tanszék.

Bányai, Gabriella (2012) Napjaink jövedelmező iparága és társadalmi jelensége, - avagy a fogyókúrázási döntést befolyásoló külső és belső tényezők. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Pusztai, Anita (2014) Nézd, kövesd, oszd! : A hagyományos és közösségi média találkozása : Twitter üzenetek a közös értékteremtés szolgálatában. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Vörös, András (2009) Növekedési folyamatok a társadalomban : A közbeszéd dinamikai elemzése. Outstanding Student Paper, BCE, Szociológia szekció.

Holczer, Angéla (2011) Olvasd a Glamourt, lájkold a Glamourt, érezd a Glamourt! : Az integrált kommunikáció jelentősége a márkaépítésben. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Szekeres, Marcell Benedek (2017) On-demand streaming szolgáltatások jelene és jövőképe az online médiafogyasztásban. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Infokommunikációs Tanszék.

Papp, András (2015) Online hirdetési eszközök és trendek Magyarországon : Eszközök választása a marketingkommunikációs céloktól függően és az automatizálás hatásai. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Szatmári, Péter (2009) Online identitás létrehozása az internetes fórumok világában. Thesis, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia Tanszék.

Pócsi, Judit (2012) Online marketingkommunikációs eszközök és megjelenésük a médiatervezésben. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Bardóczky, Veronika (2013) Online márkaépítés és kommunikáció a felsőoktatási intézményi piacon, különös tekintettel a közösségi médiára. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Bardoczky_Veronika.pdf

Kiss, Bernadett (2018) Online társadalmi hatásmérés: a social listening a nonprofit szektor szolgálatában. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vezetés és Kontroll Tanszék.

Horváth, Balázs (2006) Országmárkázás: Az országimázs növelésének új lehetősége és alkalmazása Magyarország esetében. Thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Elek, Orsolya and Habik, Anna (2009) PLETYKA KUKAC NET PONT HU : Az információs és kommunikációs eszközök - kiemelten az internet - hatása az emberek közötti szociális információcserére. Thesis, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia Tanszék.

Tóth, Viktor (2017) Platformok és lehetőségek az okostévék és -kijelzők piacán. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Információrendszerek Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Toth_Viktor.pdf

Horváth, Edina (2011) Politikai kommunikáció a XXI. században : Internet - az ideális csatorna a politikusok és az állampolgárok között? BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Horvath_Edina.pdf

Rozgonyi-Rössler, Dániel Márk (2013) Politikai választások és online kommunikáció. MA/MSc thesis, BCE Társadalomtudományi Kar, Politikatudományi Intézet.

Kovarek, Dániel (2013) Populizmust uram, ha többséged nincsen : A megyei jogú városok polgármesterei által használt populista retorika és a kormánypárti-ellenzéki pozíció összefüggése. Outstanding Student Paper, BCE, Politikatudományi szekció. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/20130325060609.pdf

Reich, Jenő (2012) Populáris kultúra és politikai azonosulás. MA/MSc thesis, BCE Társadalomtudományi Kar, Politikatudományi Intézet.

Drienyovszki, Éva (2008) Posztmodern jelenségek kvalitatív kutatása a World Of Warcraft online szerepjáték játékosainak körében. Outstanding Student Paper, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció.

Váradi, Máté (2018) Predicting the Oscars with machine learning. Outstanding Student Paper, BCE, Statisztika és ökonometriai szekció.

Wu, Rui (2017) Premarital sex in China and its representation in movies. BA/BSc thesis, BCE Társadalomtudományi és Nemzetközi Kapcsolatok Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Wu_Rui.pdf

Füredi, Anikó (2012) Radio Free Europe in Hungary after 1956 and in the sixties. MA/MSc thesis, BCE Társadalomtudományi Kar, Nemzetközi Tanulmányok Intézet. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Furedi_Aniko.pdf

Dercze, Tamás (2013) Reklám a filmekben : A product placement és hatása a filmek minőségére. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék.

Bellér, Anna (2010) Reklám és etika. Az alkoholreklámok hazai szabályozása, hatásai és fogyasztói attitűdvizsgálat. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Tanszék.

Barabás, Ildikó (2011) Reklámjátékok jogszabályi köntösben : Gyermekeket érintő médiajogi szabályozás, gyermekek fejlődése, s az őket célzó reklámjátékok. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Barabas_Ildiko.pdf

Horváth, Adrienn (2015) Reklámok vizsgálata a gyerekcsatornákon : Fókuszban a figyelemfelkeltés, erőszak, és animáció. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Farkas, Júlia (2012) Reklámozás a tematikus csatornákon : Potenciális lehetőség a hirdetők számára, elsősorban a gyermekcsatornák szemszögéből vizsgálva. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Farkas_Julia.pdf

Hajdu, Eszter Lejla (2011) Reklámpszichológia : A magyar divatipar és öltözködéskultúra vizsgálata. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Nagy, Anna Júlia (2013) Revenue recognition on the telecommunication industry. Thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Pénzügyi Számvitel Tanszék.

Blau, Zsuzsanna Andrea (2009) SOCIAL MEDIA : Blessing or Curse? Thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Információrendszerek Tanszék.

Varga, Zsófia (2017) Segítség! Anyám rólam posztol!: avagy hogyan befolyásolja a szégyen a középiskolások Facebook fogyasztási szokásait? MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Varga, Zsófia (2017) Segítség! Anyám rólam posztol!: avagy hogyan befolyásolja a szégyen a középiskolások Facebook fogyasztási szokásait? Outstanding Student Paper, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció.

Végh, Mihály (2012) Social filtering. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Információrendszerek Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Vegh_Mihaly.pdf

Bózsa, Dániel (2017) Soft power Multiplikátor: az Egyesült Államok külpolitikája és a közösségi média. MA/MSc thesis, BCE Társadalomtudományi és Nemzetközi Kapcsolatok Kar, Nemzetközi Tanulmányok Intézet.

Berkó, Orsolya (2017) Sokszínű adatvédelem a XXI. században. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Infokommunikációs Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Berko_Orsolya.pdf

Fischer, Bálint Dániel (2011) Sport, játék, függőség? : Mi motiválja a játékosokat, hogy napi több órát töltsenek el kedvenc MMORPG-jük előtt? Outstanding Student Paper, BCE, E-business szekció.

Verebi, Dóra (2018) Szabadidő és médiafogyasztás: szabadidős tevékenységek és médiafogyasztási szokások vizsgálata a generációs különbségek tükrében. BA/BSc thesis, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Leidenfrost, Tímea (2015) Személyes márka vizsgálata online interakciókon keresztül – Fluor Tomi esete. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Cifra, Máté (2015) Személyes és márkázott tartalom egy véleményvezér közösségi média kommunikációjában : Rio Ferdinand Twitter kommunikációjának elemzése. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Cifra_Mate.pdf

Kéri, Róbert (2011) Szolgáltató választás és fogyasztói elégedettség a digitális televíziózás piacán : A közösségi médiában megjelenő fogyasztói hozzászólások elemzése. Thesis, BCE Gazdálkudástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Pataki, Ádám (2008) Számítógépes játékok gazdasági és társadalmi vonatkozásai a World of Warcraft példáján keresztül. Thesis, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Bárány, Bence (2017) Színház és IT: A színház és az információtechnológia kapcsolata a gyakorlatban. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Infokommunikációs Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Barany_Bence.pdf

Bokor, Csilla (2008) Szól a rádió...szól a rádió? : avagy a közszolgálati rádió múltja, jelene és jövője hazánkban. Outstanding Student Paper, BCE, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció szekció.

MILOSEVIC, MARIJA (2005) TELEVISION IN HUNGARY, SELLING AIRTIME TODAY AND TOMORROW. Thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Studies Center.

Mindum, Luca (2016) Tehetsz róla, tehetsz ellene?: nemierőszak-ellenes kampányok fogyasztói megítélése. Outstanding Student Paper, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Gottgeisl, Kata (2014) Településmarketing és kommunikáció a Hegyvidéken – A Normafa rehabilitációs projekt komplex vizsgálata. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Agrárközgazdasági és Vidékfejlesztési Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Gottgeisl_Kata.pdf

Kunsay, Nóra (2013) Televíziós csatornák márkakiterjesztése: Az RTL II és a SzuperTV2 bevezetésének elemzése. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Doma, Dorottya (2011) Televíziós sorozatok márkázása : A Lost márkaértéke. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Dénes, Diána Julianna (2012) Termékelhelyezés, mint újraélesztett marketingkommunikációs eszköz : Területei és hatása a fogyasztókra. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Till, Anilla (2018) The cheesy truth: how the media affects our image of dairy milk. Outstanding Student Paper, BCE, Újmédia szekció. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/Till_Anilla_TDK.pdf

Doma, Dorottya (2013) The online communitacion of American television series. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék.

Dybisewszky, Andrea (2012) Társadalmi célú reklám egy kicsit másképp : avagy a Jó nem mindig nyeri el méltó jutalmát. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék.

Vörös, Orsolya (2018) Társadalom és tudomány: a Paksi Atomerőmű bővítésének reprezentációja az online sajtóban. MA/MSc thesis, BCE Társadalomtudományi és Nemzetközi Kapcsolatok Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Voros_Orsolya.pdf

Stiglincz, Máté (2011) Törökország hátraarc? Thesis, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Péter, Emese (2009) VALÓDI ÉRTÉK A FELSZÍN ALATT : Marketingkommunikációs kampányterv a NaturAqua ásványvíz számára. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Szalay, Katalin (2011) Vezetői jelentések vizualizációja a telekommunikációs szektorban. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vezetés és Kontroll Tanszék.

Lehoczki, András (2003) Videókonferencia, avagy a vállalati kommunikáció eszköze normál és rendkívüli üzletbeneben. Thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Információrendszerek Tanszék.

Csánóová, Sabina (2010) Visszhangzó rigmusok : A dunaszerdahelyi futballszurkolók médiareprezentációja. BA/BSc thesis, BCE Társadalomtudományi Kar, Információrendszerek Tanszék.

Lakatos, Dániel (2012) Választói magatartás vizsgálata a fiatal főiskolások és egyetemisták körében. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Lakatos_Daniel.pdf

Gerencsér, Orsolya (2014) Vállalatok a tűzvonalban – az online firestorm jelenségének vizsgálata. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék.

Papp, Sára (2017) Weboldal, mint kommunikációs platform: a kevesebb néha több?: a webfelületen található információk mennyiségének és minőségének weboldal minőségére gyakorolt hatása. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Papp_Sara.pdf

Adler, Tamás (2010) What happened in Qana? Outstanding Student Paper, BCE, Szociológia II. szekció. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/AT_20100330151038.pdf

Marton, Viktória Kata (2017) X, Y és Z generációk médiafogyasztási szokásainak eltérései: tényleg akkora a különbség, mint gondoljuk? MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék.

Sujbert, Vivien (2017) Youtuber personal branding: analysis of content elements used for Youtuber branding in the light of the Elaboration Likelihood Model. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Study Programs Center. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Sujbert_Vivien.pdf

Szalay, Diána (2009) Zene = Kultúra = Közszolgálat?! : Avagy a Petőfi Rádió 2007-es arculatváltásának létjogosultsága, megvalósítása és hatásai. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Badó, Andrea and Leiner, Barbara (2011) diák.szervezet : Közösségi hálók szerepe a diákszervezetek mindennapi életében. Outstanding Student Paper, BCE, Információmenedzsment szekció.

Fehér, Ádám (2016) Állami szerepvállalás a magyar médiapiacon. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Infokommunikációs Tanszék.

Kabdebó, Réka (2006) Élményorientáció a luxusmárkák kommunikációjában: A Cadillac márka nemzetközi és hazai kommunikációs gyakorlata. Thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Tóth, Tímea (2009) Üzleti alapon szervezett viselkedésminták : A televízió hatása a serdülők szexualitásról kialakított képére. Thesis, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia Tanszék.

Schelly, Tamás (2016) Üzleti cél támogatása közösségi média keresőoptimalizálásával egy mikrovállalkozás esetében. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Számítástudományi Tanszék.

Udvardy, Petra (2010) Üzleti lehetőségek a digitális filmforgalmazás hajnalán. BA/BSc thesis, BCE, Vezetéstudományi Intézet.

Poócza, Eszter (2016) „Binge-watching” als hedonistisches Serienkonsumverhalten : Hedonismus als neuer Trend des Konsumentenverhaltens auf dem Markt der TV-Serien. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Karlik, Annamária (2009) „Meghallani és megszeretni” : A zene szerepe a reklámokban. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék.

Szalay, Eszter (2013) „Update” your status! : A Facebook, mint marketing eszköz elemzése a Norbi Update márka példáján keresztül. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Szalay_Eszter.pdf

This list was generated on Sat May 25 21:02:12 2019 CEST.