Bardóczky, Veronika (2013) Online márkaépítés és kommunikáció a felsőoktatási intézményi piacon, különös tekintettel a közösségi médiára. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Bardoczky_Veronika.pdf
![]()
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Bardoczky_Veronika.pdf
Item Type: | MA/MSc thesis |
---|---|
Subjects: | Marketing Media and communication Information economy |
ID Code: | 6665 |
Specialisation: | Marketing szak |
Deposited On: | 20 Feb 2014 14:43 |
Last Modified: | 02 Jul 2016 21:06 |
Repository Staff Only: item control page