Farkas, Júlia (2012) Reklámozás a tematikus csatornákon : Potenciális lehetőség a hirdetők számára, elsősorban a gyermekcsatornák szemszögéből vizsgálva. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Farkas_Julia.pdf
![]()
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
760kB |
Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Farkas_Julia.pdf
Item Type: | BA/BSc thesis |
---|---|
Subjects: | Marketing Media and communication |
ID Code: | 5726 |
Specialisation: | Kereskedelem és marketing szak |
Deposited On: | 26 Nov 2012 10:21 |
Last Modified: | 02 Jul 2016 20:55 |
Repository Staff Only: item control page