Reklámozás a tematikus csatornákon : Potenciális lehetőség a hirdetők számára, elsősorban a gyermekcsatornák szemszögéből vizsgálva

Farkas, Júlia (2012) Reklámozás a tematikus csatornákon : Potenciális lehetőség a hirdetők számára, elsősorban a gyermekcsatornák szemszögéből vizsgálva. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Farkas_Julia.pdf

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
760kB

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Farkas_Julia.pdf


Item Type:BA/BSc thesis
Subjects:Marketing
Media and communication
ID Code:5726
Specialisation:Kereskedelem és marketing szak
Deposited On:26 Nov 2012 10:21
Last Modified:02 Jul 2016 20:55

Repository Staff Only: item control page