Juhász-Nagy, Gábor (2012) E-Könyvek és más E-Kiadványok mint reklámhordozók. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Juhasz_Nagy Gabor.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
511kB |
Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Juhasz_Nagy Gabor.pdf
Item Type: | BA/BSc thesis |
---|---|
Subjects: | Marketing Media and communication Information economy |
ID Code: | 5729 |
Specialisation: | Kereskedelem és marketing szak |
Deposited On: | 26 Nov 2012 10:34 |
Last Modified: | 02 Jul 2016 20:56 |
Repository Staff Only: item control page