Szalay, Eszter (2013) „Update” your status! : A Facebook, mint marketing eszköz elemzése a Norbi Update márka példáján keresztül. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Szalay_Eszter.pdf
![]() |
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
468kB |
Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Szalay_Eszter.pdf
Item Type: | BA/BSc thesis |
---|---|
Subjects: | Media and communication Information economy |
ID Code: | 6658 |
Specialisation: | Kereskedelem és marketing szak |
Deposited On: | 20 Feb 2014 14:26 |
Last Modified: | 20 Feb 2014 14:26 |
Repository Staff Only: item control page