A product placement és a hozzá kapcsolódó fogyasztói attitűd : A magyar főiskolások és egyetemisták termékelhelyezéshez fűződő hozzáállásának vizsgálata

Figler, Dóra (2012) A product placement és a hozzá kapcsolódó fogyasztói attitűd : A magyar főiskolások és egyetemisták termékelhelyezéshez fűződő hozzáállásának vizsgálata. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Média és kommunikáció
Szociológia
Azonosító kód:5736
Képzés/szak:Gazdálkodási és menedzsment szak
Elhelyezés dátuma:26 Nov 2012 11:14
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 20:56

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap