Nagyari, Dalma Olinda (2020) Nemi szerepábrázolás a reklámokban : Szexista tartalomra utaló nyelvi és vizuális elemek a televíziós reklámfilmekben. BA/BSc thesis, BCE Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Nagyari_Dalma_Olinda.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Nagyari_Dalma_Olinda.pdf
Item Type: | BA/BSc thesis |
---|---|
Subjects: | Marketing Media and communication Sociology |
ID Code: | 15010 |
Specialisation: | Gazdálkodási és menedzsment |
Deposited On: | 29 Nov 2022 11:14 |
Last Modified: | 29 Nov 2022 11:15 |
Repository Staff Only: item control page