Nemi szerepábrázolás a reklámokban : Szexista tartalomra utaló nyelvi és vizuális elemek a televíziós reklámfilmekben

Nagyari, Dalma Olinda (2020) Nemi szerepábrázolás a reklámokban : Szexista tartalomra utaló nyelvi és vizuális elemek a televíziós reklámfilmekben. BA/BSc thesis, BCE Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Nagyari_Dalma_Olinda.pdf

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Nagyari_Dalma_Olinda.pdf


Item Type:BA/BSc thesis
Subjects:Marketing
Media and communication
Sociology
ID Code:15010
Specialisation:Gazdálkodási és menedzsment
Deposited On:29 Nov 2022 11:14
Last Modified:29 Nov 2022 11:15

Repository Staff Only: item control page