A magyar médiapiac – azon belül is kiemelten az audiovizuális médiaszektor – üzleti modelljeinek vizsgálata és értékelése, különös tekintettel a piacot befolyásoló reklámtörvény és az úgynevezett bónusztörvény hatásaira

Péntek, Zoltán Péter (2018) A magyar médiapiac – azon belül is kiemelten az audiovizuális médiaszektor – üzleti modelljeinek vizsgálata és értékelése, különös tekintettel a piacot befolyásoló reklámtörvény és az úgynevezett bónusztörvény hatásaira. Postgraduate thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Üzleti Gazdaságtan Tanszék.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
791kB

Item Type:Postgraduate thesis
Subjects:Media and communication
Law
ID Code:11638
Specialisation:jogász-közgazdász
Deposited On:05 Dec 2018 10:52
Last Modified:05 Dec 2018 10:52

Repository Staff Only: item control page