Gergely, Dóra (2014) A sütés és főzés, mint komoly szabadidős tevékenység közösségformáló megjelenése az Instagramon. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Gergely_Dora.pdf
![]()
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
8MB |
Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Gergely_Dora.pdf
Item Type: | MA/MSc thesis |
---|---|
Subjects: | Marketing Media and communication |
ID Code: | 7934 |
Specialisation: | Marketing szak |
Deposited On: | 19 Feb 2015 09:28 |
Last Modified: | 02 Jul 2016 21:18 |
Repository Staff Only: item control page