Munkáltatói márkaépítés a közösségi médiában: a Microsoft Magyarország esete

Kovács, Dóra Alexandra (2017) Munkáltatói márkaépítés a közösségi médiában: a Microsoft Magyarország esete. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kovacs_Dora_Alexandra.pdf

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kovacs_Dora_Alexandra.pdf


Item Type:BA/BSc thesis
Subjects:Marketing
Media and communication
ID Code:10117
Specialisation:Kereskedelem és marketing szak
Deposited On:25 Oct 2017 09:55
Last Modified:25 Oct 2017 09:55

Repository Staff Only: item control page