A YouTuber jelenség, mint az online marketing legújabb eszköze: YouTuberek véleményformáló ereje a fiatalok körében Magyarországon

Szabó, Kármen Dorina (2018) A YouTuber jelenség, mint az online marketing legújabb eszköze: YouTuberek véleményformáló ereje a fiatalok körében Magyarországon. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Infokommunikációs Tanszék.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Információgazdaság
Marketing
Média és kommunikáció
Azonosító kód:12870
Képzés/szak:Gazdaságinformatikus
Elhelyezés dátuma:05 Máj 2020 07:51
Utolsó változtatás:05 Máj 2020 07:51

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap