Items where Subject is "Kultúra, közművelődés, sport"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
A tételek száma ezen a szinten: 305.

Erdős, Dorottya (2008) "One world one dream" avagy Kína és a 2008-as nyári olimpiai játékok. Szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Asztalos, Péter Hugó (2013) "Rest of the World" válogatottak relevanciája a labdarúgásban. TDK dolgozat, BCE, Vállalatgazdaságtan II. szekció.

Székely, Balázs (2011) 1954 és 1956 hatásai a magyar társadalomra és a sportéletre. TDK dolgozat, BCE, Gazdaság- és társadalomtörténeti szekció.

Pignitczky, Ágota (2008) 412 méter érv a Millenáris Velodrom mellett : Feltáró kutatás a Millenáris Velodrom értékeinek és lehetőségeinek megismerésére a létesítmény megőrzését támogató érintettek bevonásával. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Környezetgazdaságtani és Technológiai Tanszék.

Csorba, Csilla (2012) A 2012-es nyári olimpia hivatalos szponzori és ambush kampányainak összehasonlító értékelése az Adidas-Nike eset segítségével az E.ON és a MOL példájára vonatkoztatva. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Záray, Viktor (2009) A 39. forduló : A globalizáció hatása a professzionális labdarúgásra. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vezetéstudományi Intézet.

Monori, Barbara (2012) A Budapesti Tavaszi Fesztivál hatása Magyarország imázsára és turisztikai vonzerejére. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Nagy, Zoltán (2011) A DVSC Futball Szervez� Zrt. értékelése. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Befektetések és Vállalati Pénzügyek Tanszék.

Ujhelyi, Viktor (2016) A Dallas Cowboys és a Seattle Seahawks NFL-csapatok Twitter kommunikációjának összehasonlító elemzése. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Krasznai, Gréta (2016) A FOMO fenomenon jelenléte a fesztiválok Instagram felületein : A Balaton Sound, a Sziget és az Ultra Europe vonatkozásában. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Erdős, Alexandra (2014) A Facebook megjelenése a könnyűzenei fesztiválok kommunikációjában. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Erdélyi, Levente and Rákosa, Péter Pál (2012) A Financial Fair Play hatása a futballvállalatok működésére. TDK dolgozat, BCE, Vállalatgazdaságtan I. szekció - Sportmenedzsment.

Darabos, Mercédesz (2016) A Forma-1 Magyar Nagydíj turisztikai és gazdasági hatásai. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Turizmus Központ.

Pétervári-Molnár, Bendegúz Pál (2016) A Magyar Evezős Szövetség online marketing lehetőségei a sportág népszerűsítésére utánpótlás korosztályban. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Tukacs, Bernadett (2015) A Magyar Kosárlabdázók Országos Szövetsége utánpótlás-képzés programjának megvalósulása emberi erőforrás szempontból. MEGHATÁROZATLAN, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Emberi Erőforrások Tanszék.

Simon, Balázs Ákos (2013) A Magyar Labdarúgó Szövetség futballfogyasztásra gyakorolt hatása. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Török, Tamás Miklós (2011) A Nyári Olimpiai Játékok gazdasági hatása a rendező városra és környezetére. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Befektetések és Vállalati Pénzügyek Tanszék.

Biró, Adél (2015) A Sziget Fesztivál látogatóinak kultúrafogyasztása : Elemzés a 2014-es kérdőíves kutatás alapján a korábbi évek és a teljes magyar ifjúság viszonylatában. BA/BSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Koszti, Márk (2011) A Sziget Fesztivál országimázs-formáló szerepe. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Szilágyi, Enikő Vera (2012) A Világörökség Egyezmény alkalmazásának új kérdései : A Világörökség Egyezmény a 21. században. MA/MSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Nemzetközi Tanulmányok Intézet.

Magyar, Tamás Olivér (2015) A bricolage és a kulturális gazdaság vizsgálata a belső-erzsébetvárosi romkocsmák esetében. BA/BSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Nagy, Adrián (2012) A budapesti fitnesztermek árképzési stratégiája, avagy árdiszkrimináció a gyakorlatban. BA/BSc szakdolgozat, BCE Közgazdaságtudományi Kar, MEGHATÁROZATLAN.

Molnár, Tamás (2008) A budapesti zsidónegyed építészeti rendezése - problémák és konfliktusrendszer. TDK dolgozat, BCE, Üzleti döntések szekció.

Ser, Ádám (2010) A családi háttér hatása a fiatalok „szubkultúra-választására”. BA/BSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Ádám, Boglárka (2010) A curling Magyarországon - marketingstratégia a sportág fejlesztésére és népszerűsítésére. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Bárány, Tamás (2011) A felkelő nap országa : A japán kultúra sajátosságai, avagy hogyan jeleníti meg hazánkban a keleti szemléletmódot a karate. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vezetés és Szervezés Tanszék.

Cristian, Patrick Sebastian (2014) A fenntartható eseménylogisztika megvalósítása a zenei fesztiválok esetén. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Logisztika és ellátási lánc menedzsment Tanszék.

Szentesi, Annamária (2014) A fesztivál, mint élmény : A fesztiválozó interaktív élményének szolgáltatásközpontú vizsgálata. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Szabó, Diána (2010) A film marketing sajátosságainak elemzése és szemléltetése egy gyakorlati példán keresztül. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Scheffer, Alma Noémi (2011) A fizikai környezet hatása a látogatókra az Iparművészeti Múzeum példáján keresztül. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Varga, Kata (2014) A fogyasztói bevonás, ’co-creation’ hatása a fogyasztókra a Nike példáján keresztül bemutatva. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Nagy, Péter (2011) A fogyasztói elkötelezettség vizsgálata a szabadidős teniszezésben. TDK dolgozat, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció.

Tamás, Andrea (2015) A fogyasztói lojalitás kialakulásának vizsgálata a színházak világában. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Kiss, Klára (2012) A francia nyelvpolitika : La politique linguistique française. BA/BSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Nemzetközi Tanulmányok Intézet.

Antal, Dániel (2009) A futball-huliganizmus sportizációja. Szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia Tanszék.

Matheser, Dániel (2010) A futballmezek divatja. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék.

Bognár, Fruzsina (2009) A fájlcserélő hálózatok hatásainak elemzése a zenei kiadók piacán. Szakdolgozat, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Mikroökonómia Tanszék.

Szepesy, István (2013) A férfi testkép változása : Az Adonisz-komplexus vizsgálata magyarországi fiatalok körében. BA/BSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Dibernárdó, Tamás (2009) A hivatásos sportolók játékjogának mint vagyoni értékű jog értékelésének lehetőségei, kérdései a számvitelben. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vezetői Számvitel Tanszék.

Sárik, Csaba (2009) A hosszú távú labdarúgó utánpótlás fejlesztési stratégiája Magyarországon. Szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Nemzetközi Tanulmányok Intézet.

Répás, Melinda (2010) A japán kultúra bemutatása a kulturális metafora módszerén keresztül. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vezetéstudományi Intézet.

Szabó, Miklós (2010) A játékospiaci szabályozások hatása a csapatok közötti versenyegyensúlyra az NBA példáján keresztül. BA/BSc szakdolgozat, BCE, Vezetéstudományi Intézet.

Kozák, Nóra (2015) A kiadói márka szerepének vizsgálata a magyarországi könyvkiadók márkázási stratégiájában. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Baján, Domonkos (2013) A kiadói és nyomdaipar jövője : Szcenárióelemzés, 2030. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Infokommunikációs Tanszék.

Gáspár, Dorottya (2016) A kifutóról a nyeregbe : A lovaglás és a divat, mint két egymástól elválaszthatatlan fogalom. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Treiber, Krisztina (2011) A koncert, mint rituális élmény. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkudástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Bognár, Zsófia (2009) A kortárs képzőművészeti alkotások elsődleges piacának elemzése. Szakdolgozat, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Mikroökonómia Tanszék.

Veres, Nóra (2012) A kulisszákon túl : A budapesti színházak online marketing használata. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Lőrinczy, Dóra (2015) A kulturális fesztiválok imázsalakító hatása : Elemzés Szombathely és a Savaria Történelmi Karnevál tükrében. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Kollár, Csilla (2011) A kultúra bűvöletében : André Malraux munkássága és helye a francia kulturális politikában. BA/BSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Nemzetközi Tanulmányok Intézet.

Bajzát, Gábor (2010) A kultúra hagyományainak, elemeinek és értékeinek fontossága : A Matyó kultúra jelentősége Mezőkövesden. Szakdolgozat, BCE, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Szaszkó, Benedek (2011) A kultúra mint gazdasági probléma megjelenése a német könyvkereskedelem és az Európai Unió konfliktusán keresztül. MA/MSc szakdolgozat, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Világgazdasági Tanszék.

Nagy, Klára (2014) A kultúra szerepe az Európai Unió külkapcsolataiban. BA/BSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Nemzetközi Tanulmányok Intézet.

Szakonyi, Noémi Veronika (2009) A kultúra, az újrakezdés és az integráció követe : A német kulturális külpolitika 1945 után. BA/BSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Nemzetközi Tanulmányok Intézet.

Stocker, Norbert (2009) A későn kelő nap : Japán fejlődésének kulturális háttere. Szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Nemzetközi Tanulmányok Intézet.

Takács, Attila (2011) A közösségi média és alkalmazásának lehetőségei a film marketingkommunikációjában. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Nótin, Balázs (2011) A labdarúgás üzleti felépítése, fókuszban a merchandising : Jól használja-e ki az Újpest FC a benne rejlő lehetőségeket? BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Csatordai, Ákos (2014) A labdarúgó-vállalatok, a játékospiac és a játékjog. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Befektetések és Vállalati Pénzügy Tanszék.

Varga, Károly (2016) A leadership vizsgálata magyarországi sportegyesületeknél. BA/BSc szakdolgozat, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Munkagazdaságtan Központ.

Budai, László (2014) A magyar labdarúgás gazdasági helyzete : A fogyasztói piac elemzése. MA/MSc szakdolgozat, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Statisztika Tanszék.

Mészáros, Andrea (2013) A magyar színházművészet finanszírozhatóságának válsága? TDK dolgozat, BCE, Befektetések és vállalati pénzügyek szekció.

Sinka, Laura-Andreea (2014) A magyar színjátszás története Székelyudvarhelyen 1977-től napjainkig. MA/MSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Igricz, Dorottya (2011) A magyar és a francia nemzeti kulturális dimenziók megjelenése a fesztiválfogyasztásban : Szeged és Angers esettanulmánya. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Szűcs, Anett (2012) A magyar-olasz kulturális kapcsolatok története. BA/BSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Nemzetközi Tanulmányok Intézet.

Detre, Tamás (2016) A magyarországi műkereskedelmi piac strukturális felépítése. BA/BSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi és Nemzetközi Kapcsolatok Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Ferenczi, Tamás (2011) A marketing hatása a sportiparra: a pénzközpontúság; és a CSR, mint kiút. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék.

Fábián, Sándor Péter (2008) A minőségi napilapok jövője az internet korában : Üzleti modellek és lehetőségek nemzetközi téren és Magyarországon. Szakdolgozat, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék.

Kraft, Bálint (2013) A monitorozó rendszerek szerepe a labdarúgók értékmeghatározásában. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Információrendszerek Tanszék.

Szűcs, Dalma (2012) A multikulturalizmus válsága. BA/BSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Nemzetközi Tanulmányok Intézet.

Bokrossy, Barbara (2015) A munkahelyi stressz megjelenése a táncművészetben. BA/BSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Pszichológia Tanszék.

Rudnay, Lilla (2012) A múlt, a jelen és a jövő háza – az Y generáció a múzeumban : Az Y generáció kultúrafogyasztása és múzeumlátogatási motivációi. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Karácsony, Orsolya (2010) A műfordítások piacelemzése. TDK dolgozat, BCE, Vállalatgazdaságtan szekció.

Zöldi, Eszter (2011) A művészeti fesztivál marketing elméleti kérdései : Ajánlások a hazai művészeti fesztiválok marketing tevékenységének továbbfejlesztéséhez. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Tóth, Barbara Judit (2012) A nemzeti identitás törésvonalai a mai Olaszországban. MA/MSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Nemzetközi Tanulmányok Intézet.

Szikra, Dániel Tamás (2012) A nemzetközi kupaszereplés hatása a Szolnoki Olaj Kosárlabda Klub gazdasági működésére : Esettanulmány a klub EuroChallenge szerepléséről. TDK dolgozat, BCE, Vállalatgazdaságtan I. szekció - Sportmenedzsment.

Nagy, Adrián (2014) A német labdarúgás sikeressége mögött meghúzódó tényezők. MA/MSc szakdolgozat, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Statisztika Tanszék.

Gaál, Erzsébet Judit (2009) A piaci alapon működő magyarországi versenypályák piacelemzése. BA/BSc szakdolgozat, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Makroökonómia Tanszék.

Magyar, Máté (2014) A piacra jutás és piacon maradás lehetőségei a budapesti alternatív színtér zenekarai és zenészei számára a magyar zeneiparban. MA/MSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Janiga, Szabolcs (2008) A piacvezető magyarországi online könyvkereskedések lehetőségei a szlovákiai piacon. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Információrendszerek Tanszék.

Gáspár, Petra Gizella (2010) A piktúra szamárlétrája. Szakdolgozat, BCE, Vezetéstudományi Intézet.

Izsó, Ákos (2008) A posztmodern iPod. Szakdolgozat, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Jóljárt, Ádám (2013) A professzionális labdarúgó klubok számvitele, kiemelten a játékjogok és azok értéke. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Pénzügyi Számvitel Tanszék.

Erő, Júlia Marianna (2010) A public art társadalmi ereje. BA/BSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Üveges, Attila (2011) A pécsi Cella Septichora Látogatóközpont interpretációs tervének kidolgozása a fenntarthatóság érdekében. MA/MSc szakdolgozat, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Világgazdasági Tanszék/ISES.

Kálóczi, Lola (2011) A pécsi világörökségi helyszín örökség-pedagógiája. MA/MSc szakdolgozat, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Világgazdasági Tanszék/ISES.

Válay, Viktória Orsolya (2016) A pénzügyi ösztönzők szerepe a fizikai aktivitás növelésében. BA/BSc szakdolgozat, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Munkagazdaságtan Központ.

Léczfalvi, Sára Lili (2010) A reklám zenéje, a zene reklámja. A zene és a reklám kapcsolata, illetve pszichológiai hatásai. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék.

Varga, Orsolya Zsuzsanna (2017) A reklámzenékkel szembeni fogyasztói attitűd elemei és hatásai. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Rezessy, Ágnes (2009) A rendszerváltás utáni magyar könyvpiac bemutatása : A Líra Könyv Zrt. és a Libri Könyvkereskedelmi Kft. összehasonlítása. Szakdolgozat, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Mikroökonómia Tanszék.

Ritók, Lajos (2012) A reneszánsz palotától a török fürdőig : Buda változó képe a XV-XVII. századi forrásokban. TDK dolgozat, BCE, Gazdaság- és fogyasztástörténet szekció.

Illés, Evelin (2012) A repertoár típusú operaházak kitüntetett folyamatainak vizsgálata, a Magyar Állami Operaház példáján keresztül. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Logisztika és Ellátási Lánc Menedzsment Tanszék.

Sápi, Zsófia Katalin (2017) A romkocsma az új puli?: avagy a romkocsmák imázsformáló szerepe és megítélése Magyarország esetében. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék.

Bayer, Iván (2007) A sajtópiac jellemzése Magyarországon 2000-2006 között : Különös tekintettel a magazinpiac változásaira. Szakdolgozat, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Fehér, Hajnal Csillag (2010) A sajtótermék ellátási láncának elektronikus platformra helyezése : Az YNFOO ONLINE Kft. és a digitalizált lapterjesztés jövője. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Logisztika és Ellátási Lánc Menedzsment Tanszék.

Török, Dorottya (2010) A sport jelentősége marketing szempontból. A sportszponzoráció előnyei a Forma-1 tükrében. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Tanszék.

Csapó, Lilla Dorottya (2011) A sport és a regionális fejlődés kapcsolata - Egészségtudatosság és szabadidősport Iváncsán. BA/BSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Kövesdi, Gábor (2011) A sportesemények vonzereje a fogyasztók számára. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Cziráki, Tamás (2011) A sporttámogatás adókedvezménye : Alkalmazkodás a változó piaci körülményekhez. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vezetés és Stratégia Tanszék.

Pártos, Katalin (2015) A szabadság ára : A hazai és külföldi résztvevők pénzköltési szokásai a Sziget Fesztiválon kérdőíves módszertannal és résztvevő megfigyeléssel. BA/BSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Kutassy, György (2012) A szakszervezetek megújulását szolgáló Magyarországi kezdeményezés : A Szakszervezetek Országos Diák – Sportszövetsége Egyesület. Postgraduális szakdolgozat, BCE, Közgazdasági Továbbképző Intézet.

Holler, Lívia (2009) A szinkronkorcsolya megjelenése Magyarországon. Szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Nemzetközi Tanulmányok Intézet.

Krizsanyik, Anett (2009) A szolgáltatásmarketing elemeinek gyakorlati alkalmazása az Aktív sportközpontban, avagy a 7P és a szabadidősportok kapcsolata. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Barta, Balázs (2012) A szponzorációs tevékenység összehasonlítása a magyar kosárlabda és a magyar triatlon esetében. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vállalatgazdaságtan Intézet.

Kis, Réka Fruzsina (2012) A szülők hatása gyermekeik zenefogyasztási szokásaira : A fiatalok és szüleik zenefogyasztási szokásainak kvalitatív és kvantitatív vizsgálata. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Tilesch, Gábor (2012) A tradíció és modernizáció kettősségének foglyai : Az iszlám és a szaúdi nők. MA/MSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Nemzetközi Tanulmányok Intézet.

Bartha, Katalin (2012) A török-izraeli kapcsolatok romlása 2010-2011-ben : Megoldást kínálhat-e a kulturális együttműködés a konfliktus enyhítésére? BA/BSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Nemzetközi Tanulmányok Intézet.

Pál, Zsolt Gyula (2016) A vizes sportturizmus a fogyatékkal élők körében. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Turizmus Központ.

Bán, Andrea (2008) A zene közgazdaságtani értékelése. TDK dolgozat, BCE, Közszolgálat szekció.

Tóth, Kinga (2016) A zene teljesítményre gyakorolt hatásának vizsgálata fiatalok körében. BA/BSc szakdolgozat, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Munkagazdaságtan Központ.

Branner, Ida (2012) A zene és a reklám kapcsolata. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék.

Szepesi, Dániel (2012) A zeneipar útkeresése a digitális világban. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Információrendszerek Tanszék.

Nádár, Edit (2014) A „Lovemark” elméletek és kutatások bemutatása a Tracy : Anderson Method márka elemzésével. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Kiszely, Réka (2013) A „Sportolj 3x1 órát!” kampány hatékonyság elemzése budapesti hallgatók körében. TDK dolgozat, BCE, Vállalatgazdaságtan II. szekció.

Magdics, Sándor (2014) Adatbányászati alkalmazás a labdarúgásban. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Információrendszerek Tanszék.

Simongáti-Farquhar, András (2010) Analysis of Theodor Wiesengrund Adorno's aesthetic theory regarding social aspects of music. BA/BSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Rápolthy, Balázs (2015) Art Market Budapest 2015 : „Young art for young Europe” Javaslatok Kelet-Európa vezető nemzetközi képzőművészeti vásárának 2015. évi marketingkommunikációs tervéhez: fókuszban a jövő gyűjtői. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Szelle, Gábor Lajos (2012) Athén, mint etalon egy budapesti olimpia megrendezéséhez. MA/MSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Nemzetközi Tanulmányok Intézet.

Angyal, Eszter (2009) Atlétikai rendezvényekhez kapcsolódó szponzoráció és promóció lehetőségének vizsgálata makroszinten és a Salgótarjáni Nemzetközi Ugrógálán. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Pukkai, Réka (2016) Az Operettszínház és fizikai környezete. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Sipos, Péter (2008) Az UEFA bajnokok ligája mint az európai klubfutball legsikeresebben működő versenysorozata. Szakdolgozat, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Moravetz, Orsolya Edit (2012) Az UNESCO működésének értékelése a kultúra szemüvegén keresztül. BA/BSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Nemzetközi Tanulmányok Intézet.

Gere, Péter (2011) Az aikido mint életút szerepe a stressz és munkahelyi stressz preventív és proaktív kezelésében. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vezetéstudományi Intézet.

Hantos, Zoltán Antal (2011) Az amatőr zenekarok innovatív marketingmenedzsmentje. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Bokor, Bence (2015) Az e-könyv jelene Magyarországon : minden könyv hozzánk tesz valamit. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Kisvállalkozás-fejlesztési Központ.

Németh, Márk (2016) Az eSport mentén szerveződő közösség vizsgálata : A kompetitív számítógépes játékoknak köszönhetően növekvő játékos, felhasználói réteg feltárása szubkulturális nézőpontból. BA/BSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi és Nemzetközi Kapcsolatok Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Kalmár, Gyöngyi (2010) Az elektronikus könyvek elterjedésének hatása a kulturális életre. Szakdolgozat, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Mikroökonómia Tanszék.

Wollner, Judit (2011) Az elektronikus könyvek hatása a könyvpiacra. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Információrendszerek Tanszék.

Csizmadi, Dániel (2016) Az elektronikus szájreklám szerepe a filmválasztásban : Hogyan vonzza be a moziba, vagy riasztja el a nézőket a filmekről szóló WOM, e-WOM. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Kondor, Ádám (2009) Az extrém sportok beépítése a marketingkommunikációba : fiatal fogyasztók elérése. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi kar, Marketing és Média Intézet.

Gecsey, Katalin Judit (2012) Az ingyenes zene evolúciója és jövője. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Béresi, Csaba (2016) Az innováció a sí, mint szabadidősport területén. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Logisztika és Ellátási Lánc Menedzsment Tanszék.

Mezei, Anita (2009) Az olimpiai szponzoráció más oldalról "Az ambush marketing fejlődése". Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Szabó, Imre (2016) Az online zenemegosztó felületek, valamint a zenei előadók kapcsolata, kölcsönös márkaépítési lehetőségeik. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

File, Petra (2015) Az online és digitális marketing hatásai az olimpiai sportágakra és ezek bemutatása a hivatásos atlétika példáján. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Kisvállalkozás-fejlesztési Központ.

Csuja, Gergely (2014) Az operett, mint produkció menedzselése: létrehozástól a külpiacra lépésig. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Logisztika és ellátási lánc menedzsment Tanszék.

Jentetics, Kinga (2009) Az országimázs zenei vetülete : Miként formálja a zene az országokról kialakított képet? TDK dolgozat, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció.

Mikó, Péter (2015) Az árdiszkrimináció gyakorlati alkalmazásának bemutatása a budapesti fitnesz termek segítségével, különös tekintettel a csúcsidős árazásra. BA/BSc szakdolgozat, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Mikroökonómia Tanszék.

Tőzsér, Anita (2012) Az ének-zene órák emlékére : A fiatalok komolyzenével szembeni attitűdjének feltérképezése, fogyasztói szegmensek jellemzése. TDK dolgozat, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció.

Rudi, Eszter Borbála (2013) Az építészet, mint politikai eszköz a Harmadik Birodalomban. TDK dolgozat, BCE, Filozófiai szekció.

Rudi, Eszter Borbála (2014) Az építészet, mint politikai eszköz a Harmadik Birodalomban. BA/BSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Politikatudományi Intézet.

Hegedűs, Robin (2016) Az író mint vállalkozó. BA/BSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi és Nemzetközi Kapcsolatok Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Fábián, Réka (2012) Az örökség szerepe a turizmusban : A svájci Appenzell régió és a magyarországi Palóc vidék példáján. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék.

Küsz, Dalma Kata (2015) Balatonfüred NEM CSAK a kultúra városa : Sportesemények hatása Balatonfüred turizmusára. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Nad, Boglárka (2012) Belgium politikai-kulturális identitásának hatása az államberendezkedésre : Mitől sikeres a belga konszociális demokrácia? BA/BSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Nemzetközi Tanulmányok Intézet.

Gálik, Zsófia (2011) Budapest lehetőségei a filmturizmusban. TDK dolgozat, BCE, Turizmus és Közlekedés szekció.

Szamosi, Rita (2012) Budapest városimázsa a Sziget fesztivál tükrében. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Farkas, Györgyi (2009) Budapesti Olimpia : A sport és a településfejlesztés ideális kapcsolata. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Környezetgazdaságtani és Technológiai Tanszék.

Koncz, Tamás (2014) Business Intelligence and Data Analytics : How can they be used in sports for gaining competitive advantage? TDK dolgozat, BCE, Információmenedzsment szekció.

Tündik, András (2012) Changing strategies in the Hungarian field of music : Technology, the internet and the reactions of actors to the digitalization of music. BA/BSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Gázser, Kitti Anna (2016) Cirkusz vagy üzlet? : A Forma 1, mint nemzetközi sportesemény hatása Budapest turizmusára. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Turizmus Központ.

Kiss, Tamás (2013) Digitalizálás : Eltűnnek-e a hagyományos nyomtatott könyvek? MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Infokommunikációs Tanszék.

Fónyi, Gergő (2012) Dopping nemzetközi jogi vonatkozásai. MA/MSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Nemzetközi Tanulmányok Intézet.

Némedi, Melinda (2009) Egy futóverseny szervezése. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Lovász, Andrea (2009) Egy hazai karaoke klub alapítási stratégiájának vizsgálata. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Kugyela, Tamás (2009) Egy kultúra modellezése : kulturális külpolitikai stratégiák. Szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Nemzetközi Tanulmányok Intézet.

Gácsi, Barbara Zita (2009) Egy mindenkiért, mindenki Budapestért! : Közös marketingakciók Budapest kulturális turizmusának fellendítéséért. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Környezetgazdaságtani és Technológiai Tanszék.

Pribóczky, Enikő (2016) Egy pohár borral a Várban : A borfesztiválok társadalmi és kulturális hatásai a Budapesti Borfesztivál példáján keresztül. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Turizmus Tanszék.

Balogh, Ágnes Orsolya (2007) Európa Kulturális Fővárosa 1997 - Thesszaloniki. TDK dolgozat, BCE, Gazdaságföldrajz szekció.

Gion, Zsófia (2011) Európa társadalomtörténete a XX. században – kamerán keresztül. TDK dolgozat, BCE, Gazdaság- és társadalomtörténeti szekció.

Ipacs, Gergely (2009) Európai Koprodukciós Filmgyártás : A magyar film új lehtősége. Szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Nemzetközi Tanulmányok Intézet.

Margitay, Balázs and Zsidi, Kristóf (2014) Fair lesz-e a játék? TDK dolgozat, BCE, Vállalatgazdaságtan szekció.

Gulyás, Dávid (2012) Felelős támogatás és szponzoráció a sportban : Etikai és gazdasági szempontok kapcsolódási pontjai. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vezetés és Szervezés Tanszék.

Kővágó, Henrietta (2016) Felhívás a sport pozitív társadalmi hatásainak fontosságára – A sport szerepe a hátrányos helyzetű fiatalok integrációjában. BA/BSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi és Nemzetközi Kapcsolatok Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Csuzdi, Kitti (2013) Fesztiváldömping Magyarországon : Közösségi rendezvények, fesztiválok hazánkban, a gazdasági termelékenység szempontjából vizsgálva. MA/MSc szakdolgozat, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Világgazdasági Tanszék.

Oláh, Zsófia Györgyi (2015) Fesztivállátogatási szokások Magyarországon : A Balaton Sound és a VOLT fesztivál tükrében. BA/BSc szakdolgozat, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Domoszlai, Dóra (2015) Fesztiválmenedzsment : A mobilalkalmazások sikertényezői. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Cseh-Németh, Dalma (2013) Fesztiválok és környezetvédelem avagy lehet-e ,,öko” a fesztivál? BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Gazdaságföldrajz Tanszék.

Varga, Anikó (2006) Fiatalok a politikában - Politikai ifjúsági szervezetek kommunikációja. Szakdolgozat, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Lászka, Glória (2015) Filmturizmus : Fogyasztói attitűdvizsgálat a filmturizmus területén. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Bartha, Zsolt (2012) Fogyasztói magatartás az extrém sportok piacán : Egy induló extrém kerékpáros vállalkozás marketingterve. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Kránicz, Sándor Bence (2014) Fogyasztói értékteremtés és rajongói motivációk a magyarországi képregénykiadásban. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Papp, Tímea (2011) Folt hátán folt... : Hasznosítási koncepció és ahhoz kapcsolódó kommunikációs terv az óbudai Textilmúzeum fenntartható használatára. MA/MSc szakdolgozat, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Világgazdasági Tanszék/ISES.

Juhász, Krisztina (2014) Frankofónia Európában. BA/BSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Nemzetközi Tanulmányok Intézet.

Molnár, Zsuzsa (2010) Futball és politika : Különös tekintettel a nemzeti érzelmekre. BA/BSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Politikatudományi Intézet.

Zsilák, Tibor (2011) Futballüzlet : A magyarországi labdarúgó akadémiák piacának bemutatása az új kormányzati intézkedések és a futballpiac tendenciáinak tükrében. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Kisvállalkozás-fejlesztési Központ.

Kaminszki, Vanda (2015) Futóversenyek és a turizmus kapcsolata. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Simonyi, Dénes Marcell (2010) Gyémántcsiszolás. A Szentendre Sleepwalkers Baseball Klub Marketingterve. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Tanszék.

Rajnai, Gergely (2013) Hadszíntér-e a sportpálya? : Az olimpiák és a hidegháború kapcsolata, 1972-1992. TDK dolgozat, BCE, Nemzetközi tanulmányok szekció - Diplomáciatörténeti és aktuális kérdések Európában.

Bernitz, Patrick (2016) Heavy Metal as a subculture. BA/BSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi és Nemzetközi Kapcsolatok Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Mucsi, Attila (2012) Hogyan közelítsük meg Oroszországot? : Elemzés kulturális metaforákkal és kulturális dimenziókkal. TDK dolgozat, BCE, HR és szervezetfejlesztés szekció.

Kádár, Éva Lenke (2012) Hány lehet az egy meg egy? : A kreatív technikák alkalmazási lehetőségei a Magyar Televízió tudásmenedzsment rendszerében. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Kisvállalkozás-fejlesztési Központ.

Kádár, Éva Lenke (2011) Hány lehet az egy meg egy? : A kreatív technikák alkalmazási lehetőségei a Magyar Televízió tudásmenedzsment rendszerében. TDK dolgozat, BCE, Vállalatgazdaságtan szekció.

Ács, Orsolya Réka (2008) Három férfi : A Rákosi- és Kádár-korszak irodalmi élete, a művészek politikai megítélése, –szerepe Illyés Gyula, Déry Tibor és Hofi Géza munkásságán keresztül. TDK dolgozat, BCE, Gazdaság- és társadalomtörténeti szekció.

Doktor, Olivér (2016) Illegális letöltés a zeneiparban : A kalózkodás pozitív hatásai. MA/MSc szakdolgozat, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Makroökonómia Tanszék.

Pájer, Donát (2012) Innováció a könyvpiacon : Az elektronikus könyvek jelene és jövőjének vizsgálata. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Németh, Gábor (2011) Iránytű az európai klubfutballhoz - értékelés egy konkrét példán keresztül. MA/MSc szakdolgozat, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Pénzügy Tanszék.

Rózsás, Renáta (2010) Jógaközpontok szolgáltatásmarketing szempontú elemzése. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Sas, Zsuzsanna (2011) Jön-e az áttörés a hazai e-könyvek piacán? : Egy könyvkiadó és egy könyvkereskedő lehetséges válaszai az e-book trendekre Magyarországon. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vezetés és Szervezés Tanszék.

Kiss, Dávid György (2008) Kerékpár a mindennapok közlekedési eszköze : Marketingkommunikációs terv az iskoláskorúak kerékpárra ültetéséhez. Szakdolgozat, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Oláh, Krisztina Ildikó (2009) Kettő az egyben : Barta Dóra Társulata, az egri Gárdonyi Géza Színház Tánctagozatának marketingterve. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi kar, Marketing és Média Intézet.

Vágó, Zoltán (2013) Kettős munkaerőpiac és győzelem-maximalizálás a professzionális labdarúgásban. TDK dolgozat, BCE, Versenypolitika (Mikroökonómia) szekció.

Jakus, Zsolt (2011) Ki fizesse a labdarúgók prémiumát? MA/MSc szakdolgozat, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Operációkutatás és Aktuáriustudományok Tanszék.

Magyari, Viktor (2014) Ki lesz a következő Nagy László? TDK dolgozat, BCE, Vállalatgazdaságtan szekció.

Papp, Gábor (2012) Ki nyeri a 2012-es labdarugó Európa-bajnokságot? TDK dolgozat, BCE, Vállalatgazdaságtan I. szekció - Sportmenedzsment.

Embersits, Emese (2014) Kis ország nagy kultúrpolitikai hagyományokkal a világ diplomáciai színpadán : A holland kulturális külpolitika fejlődési pályája a közelmúltban. BA/BSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Nemzetközi Tanulmányok Intézet.

Ballabás, Flóra Éva (2015) Kompenzáció a török nemzeti kultúra fényében. BA/BSc szakdolgozat, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Emberi Erőforrások Tanszék.

Debreczeni, Anna (2009) Kulturális evolúció : Kultúrpolitika Franciaország és az Európai Unió szemszögéből. Szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Nemzetközi Tanulmányok Intézet.

Halász, Johanna (2011) Kulturális intézmények marketingje, fókuszban a márkaépítéssel : Esettanulmány : A Ludwig Múzeum - Kortárs Művészeti Múzeum mint kulturális márka. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Major, Kinga (2012) Kulturális marketing és mű�vészetmenedzsment : A kortárs �művészetek megjelenése és marketingkommunikációja a Trafó – Kortárs Mű�vészetek Házában. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék.

Grüll, Eszter (2009) Kulturális párbeszéd az Európai Unió és a Mediterrán Térség kapcsolataiban : kitekintéssel Magyarországra. Szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Nemzetközi Tanulmányok Intézet.

Danka, Viktória (2011) Kulturális örökség, információmenedzsment, örökségmarketing : Az Őrség példáján keresztül. MA/MSc szakdolgozat, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Világgazdasági Tanszék/ISES.

Nemes, Mariann (2009) Kultúra a városokért – városok a kultúráért : Az Európa Kulturális Fővárosa cím hatása a helyi társadalomra. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Környezetgazdaságtani és Technológiai Tanszék.

Pupli, Dorottya (2014) Kultúra és gazdaság összefonódása Budapest belvárosának romos épületeiben : Kreatív hasznosítási lehetőségek és ezek marketingeszközei. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Szita, Lilla Éva (2015) Kultúrafogyasztás Magyarországon. BA/BSc szakdolgozat, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Makroökonómia Tanszék.

Horváth, Enikő (2010) Kultúrkörkép. A fiatalok kulturális fogyasztása. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Orbán, Ráhel (2012) Könnyűzenei fesztiválok szervezeti folyamatának és versenyképességének elemzése. A Sziget Kulturális Menedzser Iroda példáján keresztül. BA/BSc szakdolgozat, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdaságföldrajz Tanszék.

Szilvási, Zsófia (2012) Környezeti hatások : Az érzékszervi ingerek viselkedésbeli reakciók kialakulásában és törzshely-választásban játszott szerepe. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Várhelyi, Anna (2012) Környezetvédelem és fenntarthatóság a versenysportban és az Olimpiai Játékokon. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Környezetgazdaságtani és Technológiai Tanszék.

Páll, Dávid Dénes (2015) Labdarúgó sikerek és új stadion : Miért csökken a látogatottság? : A Nagyerdei Stadion kilátásai. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Szoleczki, Zoltán (2010) Lemezkiadó 2.0 : Üzleti modell-váltás a zeneiparban. BA/BSc szakdolgozat, BCE, Vezetéstudományi Intézet.

Szabó, Miklós (2013) Létesítmény-elhelyezési kérdések a labdarúgásban. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Logisztika és Ellátási Lánc Menedzsment Tanszék.

Bischóf, Bernadett (2012) Létezhet legális zenefogyasztás Magyarországon? BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Kisvállalkozás-fejlesztési Központ.

Bischóf, Bernadett (2012) Létezhet-e legális zenefogyasztás Magyarországon? : Milyen üzleti modell keretében? TDK dolgozat, BCE, E-business szekció.

Császár, Attila (2014) MONARI. Tárgynyilvántartó program bevezetése a Móra Ferenc Múzeumban. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Információrendszerek Tanszék.

Katona, Andrea (2009) Magyar-Spanyol gazdasági és kulturális kapcsolatok az Európai Unióban. Szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Nemzetközi Tanulmányok Intézet.

Sarkadi, Zsolt József (2012) Magyarország az UNESCO-ban : UNESCO egyezmények és a magyar kulturális politika. MA/MSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Nemzetközi Tanulmányok Intézet.

Katona, Ágnes (2009) Maratoni fesztiválszervezés : A fesztiválszervezés stratégiai és operatív feladatai. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Környezetgazdaságtani és Technológiai Tanszék.

Szegedi, László (2011) Marketing a filmiparban : A hollywoodi és a magyar filmek marketing kommunikációs eszközeinek bemutatása. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Arkoumanis, Christos (2005) Marketing and Sponsoring in Sports. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Studies Center.

Madácsi, Ádám and Szabó-Szontágh, Lúcia and Wale, Almaz (2012) Megoszt az egész világ, avagy az online zeneipar jelene és jövője Magyarországon a legális és illegális szolgáltatások tükrében. TDK dolgozat, BCE, Marketingkommunikáció és média szekció.

Csőke, Tamás (2011) Megosztott szórakoztatóipar : A zene-, film- és videojáték ipar fejlődése a torrent technológia tükrében. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vezetés és Szervezés Tanszék.

Pozsonyi, Márk (2013) Megéri-e Magyarországnak a TAO-támogatás? : A látvány-csapatsportok támogatása és az azzal járó adókedvezmény értékelése. MA/MSc szakdolgozat, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Világgazdasági Tanszék.

Patai, Csongor and Popper, Dávid (2014) Mennyit ér egy EB-gól? : A 2012-es labdarúgó Európa-bajnokság hatásainak kvantitatív elemzése. TDK dolgozat, BCE, Vállalatgazdaságtan szekció.

Germán, Ádám (2010) Motivációk és elhivatottság a pókerben? Miért játsszuk a játékot? BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Tanszék.

Patkós, Dániel Gábor (2013) Mussolini, az építész. TDK dolgozat, BCE, Filozófiai szekció.

Ormoshegyi, Nóra (2014) Múzeum 2.0 – Avagy az interaktív múzeum. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Nagy, Lívia Margit (2012) Múzeumi Kultúraközvetítés : A Magyar Nemzeti Galéria példáján. MA/MSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Nemzetközi Tanulmányok Intézet.

Farkas, Zsófia Eszter (2013) Múzeumi logisztika – a kiállítások külső logisztikája. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Logisztika és Ellátási Lánc Menedzsment Tanszék.

Ágh, Orsolya (2008) Műkincs, mint befektetési lehetőség külföldön és Magyarországon. Szakdolgozat, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Befektetések és Vállalati Pénzügy Tanszék.

Gódor, Réka Marianna (2012) Művészi eszközök alkalmazása a reklámüzenet megfogalmazásában. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Horváth, Lili Hajnalka (2013) Német-magyar kulturális diplomáciai kapcsolatok a rendszerváltás után : Kulturális alrendszer a magán szektor és a civil szerveződés bázisán. BA/BSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Nemzetközi Tanulmányok Intézet.

Nedelykov, Tamás (2010) Olimpia rendezése mint hosszú távú városfejlesztési stratégia. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vezetéstudományi Intézet.

Harangozó, Csilla Olivia (2016) Online kapcsolatépítés : Hogyan szólítják meg a budapesti színházak a mai fiatalokat? BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Szőts, Áron (2012) Országimázs és nemzeti identitás összefüggései az Olimpiai Játékok rendezésének fényében. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Juhász, Attila László (2014) Producer - a film mindenese : A magyar független producer szerteágazó szervezetközi kapcsolatai. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Szován, Aranka (2011) Pécs a kultúra vonzásában, avagy az Európa Kulturális Fővárosa program hatása a városimázsra. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Selejó, Hilda (2011) Pécsely bemutatása, és lehetőségei a falusi turizmusban. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kertészettudományi Kar, Menedzsment és Marketing Tanszék.

Mihálka, Judit Réka (2011) Rajongói közösség építése a XXI. századi zeneiparban a 30 Seconds To Mars példáján : Avagy megfogalmazható tanulságok márkákat építő vállalatvezetők számára. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék.

Papp, Dorottya and Pölöskei , Péter (2014) Rendszerváltás a kultúrafinanszírozásban? : Avagy a Magyar Művészeti Akadémia felemelkedése. TDK dolgozat, BCE, Közgazdálkodás és közpolitika szekció.

Oláh, Eszter (2015) Riga, the European Capital of Culture in 2014 : The impacts on the development of the city. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Agrárközgazdasági és Vidékfejlesztési Tanszék.

Asztalos, Szandra Vivien (2011) Rivaldafény előtt, avagy a fizikai színház Magyarországon. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék.

Méhes, Csaba (2013) Soft power a külpolitikában, avagy a kulturális diplomácia hatalma. BA/BSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Nemzetközi Tanulmányok Intézet.

Füzes, Gábor (2015) Sportcsapatok márkaépítése az USA-ban és Magyarországon. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Teker, Máté (2014) Sportközvetítések jogainak mint vagyoni értékű jogoknak vizsgálata. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Pénzügyi Számvitel Tanszék.

Baranya, Gábor (2016) Sportlétesítmények üzemeltetési modellje és kapcsolata a labdarúgó klubokkal Magyarországon. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Meleg, Dóra (2011) Sportmarketing a gyakorlatban : A 8. Fradi Kupa elemzése és tervezése. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Lukács, Mónika Csilla (2009) Sportrendezvények a jóllétért : A sportrendezvény-turizmus lehetőségei a budapesti Úszó Európa-bajnokság példáján keresztül. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Környezetgazdaságtani és Technológiai Tanszék.

Karavajev, Zsófia (2012) Sports law and policy in the European Union. MA/MSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Nemzetközi Tanulmányok Intézet.

Zsoldos, Róbert (2014) Sportszervezetek üzleti modellje. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Üzleti Gazdaságtan Tanszék.

Varjasi, Melinda (2009) Sportszponzoráció szerepe a marketingben. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi kar, Marketing és Média Intézet.

Csiszár, Gergely (2011) Sportvállalatok értékelése : Az amerikai futball ligán keresztül bemutatva. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Befektetések és Vállalati Pénzügyek Tanszék.

Kiss, Roland (2009) Sportvállalatok értékelése : Érdemes-e a Premier League-ben szereplő, labdarúgócsapatot üzemeltető társaság részvényeibe fektetni? Szakdolgozat, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Befektetések és Vállalati Pénzügyek Tanszék.

Schmidt, Balázs (2009) Stadionépítési hullám Európában : Labdarúgó vállalatok eredményének befolyásolható és nem befolyásolható elemei. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vezetéstudományi Intézet.

Saffer, Zsuzsanna (2013) Szakkollégisták: kulturális mindenevők? : A kulturális és a társadalmi tőke közötti összefüggések vizsgálata. TDK dolgozat, BCE, Szociológia I. szekció.

Juhász, Nikolett (2012) Szentendre városimázsának megítélése a városmarketing fejlődése tükrében. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Darvas, Fruzsina (2009) Szigetnyi zöld : A Sziget Fesztivál társadalmi-kulturális és környezeti megközelítése. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Környezetgazdaságtani és Technológiai Tanszék.

Zakar, Kristóf (2016) Szurkolói motivációk a labdarúgó-mérkőzések megtekintésére - milyen tényezők mozgatják a meccsek látogatottságát és miként lehetne a szurkolói aktivitást növelni? MA/MSc szakdolgozat, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Üzleti Gazdaságtan Tanszék.

Klára, Péter (2017) Tehetségmenedzsment a budapesti és vidéki vívó sportban. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vezetéstudományi Intézet.

Tenk, Viktória (2007) Teljesítmény(értékelés) a magyar labdarúgásban. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vezetés és Szervezés Tanszék.

Novák, Izabella (2013) Testvérvárosok a kulturális diplomáciában : Kihasznált és kihasználatlan lehetőségek osztrák-magyar példák alapján. BA/BSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Nemzetközi Tanulmányok Intézet.

Villányi, Viktória (2011) The Development of Slovenian-Hungarian cultural relations between 2004-2011. MA/MSc szakdolgozat, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Világgazdasági Tanszék/ISES.

Jentetics, Kinga (2012) The creative aspect of country branding : How music is able to influence the country image in case of Hungary. TDK dolgozat, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció.

Jentetics, Kinga (2012) The creative aspect of country branding : How music is able to influence the country image in case of Hungary. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Bognár, Mira (2016) Turizmus, futball, Barcelona : Az FC Barcelona magyar szurkolóinak barcelonai utazásai. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Turizmus Központ.

Bec, Miklós (2013) Támogatás vagy befektetés? : A magyar első osztályú labdarúgás gazdasági hátterének vizsgálata, a sportmarketing vonatkozásában. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Németh, Ádám (2013) Underground sportágak finanszírozási lehetőségei. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Kiss, Viktória (2013) Utazzunk a nyári olimpiára! : A sport és a turizmus kapcsolata. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Gazdaságföldrajz Tanszék.

Balicza, Gábor (2011) Vallás és internet : E-vangelizáció stratégiai megközelítésben. Postgraduális szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Információrendszerek Tanszék.

Vargyas, Szilárd Alex (2016) Verseny a pályán kívül : A Magyar Amerikai Futball Szövetség marketingstratégiája és a sportág fogyasztói kultúrája. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Gerics, Dorottya Borbála (2016) Versenypálya online : Az autósport és szponzorációs lehetőségek a közösségi médiában. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Vermes, Szabolcs (2013) Vevői elégedettség potenciális elemei a magyar futballban : Hogyan növelhető a vevői elégedettség? BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Kiss, Julianna (2015) Vidéki vigasságok – Hasznot hajtanak? : Turisztikai rendezvények vidéki helyszínekre gyakorolt pozitív gazdasági hatásainak bemutatása - A kapolcsi Művészetek Völgye és a nagyharsányi Ördögkatlan Fesztivál példáján keresztül. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Turizmus Központ.

Pethő, Zsuzsanna (2012) Világversenyek hatásai a rendező országban : Egy világverseny hatása az országimázsra és az országban gyártott termékekre a 2012-es Londoni Olimpia tükrében. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Kovács, Brigitta Anita (2013) Virágzó Debrecen : Debrecen imázsa és turisztikai vonzereje a Virágkarnevál tükrében. TDK dolgozat, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció.

Kovács, Brigitta Anita (2014) Virágzó Debrecen – Debrecen kulturális imázsa. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Csánóová, Sabina (2010) Visszhangzó rigmusok : A dunaszerdahelyi futballszurkolók médiareprezentációja. BA/BSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Információrendszerek Tanszék.

Budai, Tamás (2016) Vállalkozó karatéka : A karate hatása a sikeres vállalkozókat jellemző tulajdonságok kialakulására és fejlődésére. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Kisvállalkozás-fejlesztési Központ.

Tóth, Ferenc (2011) Változások a zeneiparban, az elektronikus zenekereskedelem térnyerése : A magyar elektronikus zenekereskedelem helyzete a Songo.hu – eMusic Kft. példája alapján. Postgraduális szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Információrendszerek Tanszék.

Rápolthy, Zoltán (2012) Women’s football from social organizational aspects. BA/BSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Semsei, Balázs (2012) Zenei marketing az internet korában. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Pribelszki, Kitti (2016) Zenei márkázás: miként befolyásolják a zenei márkaelemek a márkaértéket? MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Somogyi, Gergely (2012) Zenei szolgáltatások stílusok szerinti megoszlása az egyetemisták és főiskolások között. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Szoleczki, Zoltán (2010) Zeneipar 2.0 - Üzleti modellváltás a zeneiparban. TDK dolgozat, BCE, Stratégiai menedzsment szekció.

Fricska, Orsolya (2015) Zeneipar és az állam Magyarországon : Finanszírozás és redisztribúció 2010 és 2014 között. BA/BSc szakdolgozat, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Gazdaságpolitika Tanszék.

Köves, Gabriella (2012) Zeneletöltés az illegalitás határán innen és túl : Az ingyen letöltéstől az iTunes-ig. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Ferencsák, Hajnalka (2013) Zöldfesztiválok : Fesztiválok szervezése és megítélése a fenntarthatóság jegyében. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Szeles, Tamás (2007) Állami szerepvállalás a magyar labdarúgásban. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi kar, Kisvállalkozás Fejlesztési Intézet.

Selmeczi-Tóth, Anna (2015) Árdiszkrimináció a budapesti fitnesztermekben. BA/BSc szakdolgozat, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Mikroökonómia Tanszék.

Horváth, Mária Georgina (2015) Árucikk vagy vizuális élmény? : A piaci érték konstrukciója a galériák piacán. BA/BSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Görög, Anna (2016) Élménymenedzsment az akadályfutó versenyek esetén. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Turizmus Tanszék.

Csoma, Attila (2015) Értékteremtés a zeneiparban : Zeneipar a technológiai változások mentén. BA/BSc szakdolgozat, BCE Közgazdaságtudományi Kar, MEGHATÁROZATLAN.

Takács, Sára (2016) Önkormányzatok által megrendelt közszolgáltatások ellenőrzésének jogi és módszertani keretei : Kulturális közszolgáltatások: színházak a Budapest Főváros Önkormányzata esetében. MA/MSc szakdolgozat, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Közgazdálkodás és Közpolitika Tanszék.

Bakó, Béla (2011) Örökség és történelem közt : A kulturális örökség identitási és civilizációs dimenziója. MA/MSc szakdolgozat, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Világgazdasági Tanszék/ISES.

Magyar, Attila (2009) Új irányzatok az angol futballcsapatok tulajdonlásában. Szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Nemzetközi Tanulmányok Intézet.

Erdei, Sándor Tibor (2010) Üzleti elemek a jégkorongban az alba volán példáján. Szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Nemzetközi Tanulmányok Intézet.

Udvardy, Petra (2010) Üzleti lehetőségek a digitális filmforgalmazás hajnalán. BA/BSc szakdolgozat, BCE, Vezetéstudományi Intézet.

Kántor, Eszter (2011) „A magyarországi Woodstock” avagy „A Sziget fesztivál imázsa és arculata”. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Tőzsér, Anita (2010) „A zene: a legerősebb mágia…”.Kultúrafogyasztás a fiatalok körében. A fiatalok komolyzene hallgatással kapcsolatos fogyasztói magatartása. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Burtejin, Zorigt (2012) „Eljött Afrika ideje” : A 2010-es Labdarúgó Világbajnokság hatása Dél-Afrika nemzetközi kapcsolataira. BA/BSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Nemzetközi Tanulmányok Intézet.

Szőnyi, Kinga (2016) „Ha párizsi vagy, és Budapesten jársz, azt hiszed, hogy Moszkvában vagy.” : Filmturisztikai attrakciók Budapesten és környékén. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Turizmus Tanszék.

Gacsályi, Bendegúz (2012) „Hol jártál az éjjel, cinegemadár?” : Szexuális szabadosság az első világháború utáni Magyarország paraszti társadalmában. BA/BSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Futó, Judit Anikó (2015) „Kókusz és barack?” : Az amerikai és magyar kultúra közötti különbségek megjelenése a reklámokban. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Horváth, Kata (2012) „Lelkesíts egy nemzedéket” : A londoni olimpia hatásai Nagy-Britannia országimázsára. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Kiss, Eszter (2012) „Mindenhol jó, de a legjobb Sopron!” : Egy fesztivál mint imázsformáló eszköz hatásainak bemutatása a VOLT Fesztivál és Sopron kapcsolatában. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Kiss, Éva (2013) „What about our dreams?” : Az Eurovíziós Dalfesztivál és Magyarország országmárkázása. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

A lista elkészültének dátuma: Mon Aug 21 05:55:27 2017 CEST.