Rajongói közösség építése a XXI. századi zeneiparban a 30 Seconds To Mars példáján : Avagy megfogalmazható tanulságok márkákat építő vállalatvezetők számára

Mihálka, Judit Réka (2011) Rajongói közösség építése a XXI. századi zeneiparban a 30 Seconds To Mars példáján : Avagy megfogalmazható tanulságok márkákat építő vállalatvezetők számára. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Mihalka_Judit_Reka.pdf

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
7MB

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Mihalka_Judit_Reka.pdf


Item Type:BA/BSc thesis
Subjects:Marketing
Culture, sport
ID Code:4383
Specialisation:Kereskedelem és marketing szak
Deposited On:03 May 2012 07:54
Last Modified:02 Jul 2016 20:42

Repository Staff Only: item control page