Mihálka, Judit Réka (2011) Rajongói közösség építése a XXI. századi zeneiparban a 30 Seconds To Mars példáján : Avagy megfogalmazható tanulságok márkákat építő vállalatvezetők számára. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Mihalka_Judit_Reka.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
7MB |
Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Mihalka_Judit_Reka.pdf
Item Type: | BA/BSc thesis |
---|---|
Subjects: | Marketing Culture, sport |
ID Code: | 4383 |
Specialisation: | Kereskedelem és marketing szak |
Deposited On: | 03 May 2012 07:54 |
Last Modified: | 02 Jul 2016 20:42 |
Repository Staff Only: item control page