Ferenczi, Tamás (2011) A marketing hatása a sportiparra: a pénzközpontúság; és a CSR, mint kiút. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Ferenczi_Tamas.pdf
![]()
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
672kB |
Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Ferenczi_Tamas.pdf
Item Type: | BA/BSc thesis |
---|---|
Subjects: | Marketing Culture, sport |
ID Code: | 4373 |
Specialisation: | Kereskedelem és marketing szak |
Deposited On: | 03 May 2012 06:46 |
Last Modified: | 02 Jul 2016 20:42 |
Repository Staff Only: item control page