A marketing hatása a sportiparra: a pénzközpontúság; és a CSR, mint kiút

Ferenczi, Tamás (2011) A marketing hatása a sportiparra: a pénzközpontúság; és a CSR, mint kiút. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Ferenczi_Tamas.pdf

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
672kB

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Ferenczi_Tamas.pdf


Item Type:BA/BSc thesis
Subjects:Marketing
Culture, sport
ID Code:4373
Specialisation:Kereskedelem és marketing szak
Deposited On:03 May 2012 06:46
Last Modified:02 Jul 2016 20:42

Repository Staff Only: item control page