Zeneipar 2.0 - Üzleti modellváltás a zeneiparban

Szoleczki, Zoltán (2010) Zeneipar 2.0 - Üzleti modellváltás a zeneiparban. Outstanding Student Paper, BCE, Stratégiai menedzsment szekció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/SZZ_20100330041040.pdf

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/SZZ_20100330041040.pdf

Abstract

Az utóbbi tíz évben, a kreatív iparágak, mint a szoftver, film, könyv és zeneipar, hatalmas változáson mentek keresztül. Az internet hatására megváltoztak a fogyasztói igények, amire válaszul a korábbi iparági szerkezetek omladozni kezdtek. A zeneipar e változásoknak az egyik legkomolyabb, legaktuálisabb érintettje. A probléma aktualitása, a zene és a stratégia iránti lelkesedésem indította meg kutatásomat a témában. Dolgozatom célja, hogy bebizonyítsa, a napjainkban gyakran hangoztatott közhellyel ellentétben, a zeneipar nincs üzleti válságban, helyette egy olyan változást élünk meg, amely során a zeneipar, (a kreatív iparágak zászlóshajójaként) elsőként húzhat igazán hasznot a digitális gazdaságból. A kérdés, milyen innovatív üzleti modellekkel érhető ez el?

Item Type:Outstanding Student Paper
Notes:3. helyezett
Subjects:Culture, sport
Management, business policy
ID Code:3061
Deposited On:08 Mar 2011 14:39
Last Modified:02 Jul 2016 20:27

Repository Staff Only: item control page