Az online és digitális marketing hatásai az olimpiai sportágakra és ezek bemutatása a hivatásos atlétika példáján

File, Petra (2015) Az online és digitális marketing hatásai az olimpiai sportágakra és ezek bemutatása a hivatásos atlétika példáján. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Kisvállalkozás-fejlesztési Központ. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/File_Petra.pdf

[img] PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
940kB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/File_Petra.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Kultúra, közművelődés, sport
Azonosító kód:8577
Képzés/szak:Gazdálkodási és menedzsment szak
Elhelyezés dátuma:25 Feb 2016 13:49
Utolsó változtatás:25 Feb 2016 13:49

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap