Az online és digitális marketing hatásai az olimpiai sportágakra és ezek bemutatása a hivatásos atlétika példáján

File, Petra (2015) Az online és digitális marketing hatásai az olimpiai sportágakra és ezek bemutatása a hivatásos atlétika példáján. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Kisvállalkozás-fejlesztési Központ. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/File_Petra.pdf

[img] PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
940kB

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/File_Petra.pdf


Item Type:BA/BSc thesis
Subjects:Marketing
Culture, sport
ID Code:8577
Specialisation:Gazdálkodási és menedzsment szak
Deposited On:25 Feb 2016 13:49
Last Modified:25 Feb 2016 13:49

Repository Staff Only: item control page