Kulturális intézmények marketingje, fókuszban a márkaépítéssel : Esettanulmány : A Ludwig Múzeum - Kortárs Művészeti Múzeum mint kulturális márka

Halász, Johanna (2011) Kulturális intézmények marketingje, fókuszban a márkaépítéssel : Esettanulmány : A Ludwig Múzeum - Kortárs Művészeti Múzeum mint kulturális márka. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Halasz_Johanna.pdf

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
956kB

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Halasz_Johanna.pdf


Item Type:BA/BSc thesis
Subjects:Marketing
Culture, sport
ID Code:3967
Specialisation:Kereskedelem és marketing szak
Deposited On:01 Dec 2011 08:40
Last Modified:02 Jul 2016 20:37

Repository Staff Only: item control page