Halász, Johanna (2011) Kulturális intézmények marketingje, fókuszban a márkaépítéssel : Esettanulmány : A Ludwig Múzeum - Kortárs Művészeti Múzeum mint kulturális márka. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Halasz_Johanna.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
956kB |
Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Halasz_Johanna.pdf
Item Type: | BA/BSc thesis |
---|---|
Subjects: | Marketing Culture, sport |
ID Code: | 3967 |
Specialisation: | Kereskedelem és marketing szak |
Deposited On: | 01 Dec 2011 08:40 |
Last Modified: | 02 Jul 2016 20:37 |
Repository Staff Only: item control page