Marketing a filmiparban : A hollywoodi és a magyar filmek marketing kommunikációs eszközeinek bemutatása

Szegedi, László (2011) Marketing a filmiparban : A hollywoodi és a magyar filmek marketing kommunikációs eszközeinek bemutatása. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Szegedi_Laszlo.pdf

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Szegedi_Laszlo.pdf


Item Type:BA/BSc thesis
Subjects:Marketing
Culture, sport
ID Code:4392
Specialisation:Gazdálkodási és menedzsment szak
Deposited On:03 May 2012 12:57
Last Modified:02 Jul 2016 20:42

Repository Staff Only: item control page