Items where Subject is "Psychology"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items at this level: 243.

Májer, Ágnes (2007) Az új (?) generáció jövőképe. Outstanding Student Paper, BCE, Pszichológia és pedagógia szekció.

Neszveda, Gábor (2007) Egy e-learning terv a közoktatásban. Outstanding Student Paper, BCE, Pszichológia és pedagógia szekció.

Bodnár, Bálint (2012) "A mobil teszi az embert?" : Nagykorú gyermekek befolyásoló szerepe az édesanyák mobilkészülékének megválasztásában. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Percsi, Annamária (2018) "Boldogság eladó": a reklámokban megjelenő boldogság pszichológiája és hatásai a vásárlásra az egyes kultúrákban. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Nemzetközi Gazdálkodási Kutatóközpont. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Percsi_Annamaria.pdf

Nagy, Eszter (2010) A BGF-PSZK hallgatói szervezetének motivációs szerkezete. MA/MSc thesis, BCE, Vezetéstudományi Intézet.

Mészáros, Eleonóra (2010) A MUNKAHELYI STRESSZ MÉGÉLÉSI MÓDJÁNAK VIZSGÁLATA KÖZTISZTVISELŐK KÖRÉBEN. Thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vezetéstudományi Intézet.

Kajkó, Fruzsina (2016) A Mark my professor hallgatói értékeléseinek vizsgálata : Milyen hatással van az oktató neme, életkora és külső tulajdonságai az értékelésre? BA/BSc thesis, BCE Társadalomtudományi és Nemzetközi Kapcsolatok Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Urbán, Balázs (2011) A Vírusmarketing és a pszichológia kapcsolata a modern médiában : A vírusok terjedésének pszichológiai háttere a közösségi hálókon. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Kóródy, Adél (2015) A Z-generációs célcsoport körében a Sztárokkal történő közösségi médiás reklámlehetőségek vizsgálata az „észlelt barátság” faktor alapján. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Smalkó, Nikolett Dzsenifer (2015) A bizalom és az igazságosság szerepe a vezető, és a beosztott kapcsolatában. BA/BSc thesis, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Emberi Erőforrások Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Smalko_Nikolett_Dzsenifer.pdf

Németh, Ágnes (2008) A biztosítás pszichológiája. Thesis, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Poszpis, Krisztián (2016) A boldogság ès a fogyasztás kapcsolata: a boldogság végigvezetve egy racionális fogyasztó döntésein, eljutva a szubjektív jóllétéig. BA/BSc thesis, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Makroökonómia Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Poszpis_Krisztian.pdf

Obriton, Mercédesz (2009) A család hatása a fiatalok depressziós lelkiállapotára. BA/BSc thesis, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Kozma, Endre András (2014) A diplomáciai baklövések konstrukciója és hatásaik elemzése : A protokollsértések befolyása a nemzetközi kapcsolatokra. BA/BSc thesis, BCE Társadalomtudományi Kar, Nemzetközi Tanulmányok Intézet.

Gerstner, Júlia (2008) A divat és a divatmárkák szimbolikus szerepe és a divatpiac helyzete Magyarországon. Thesis, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Kratochwill, Zsófia (2010) A dolgozó sportolói identitás. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vezetéstudományi Intézet.

Hevér, Noémi (2011) A felnőttkori figyelemhiányos hiperaktivitás zavar mérésének módszertani kihívásai és a betegek életminőségének vizsgálata Magyarországon. Outstanding Student Paper, BCE, Egészségügy-gazdaságtan szekció. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/HN_20110513165537.pdf

Borsos, Bence (2016) A flow élmény hatása a kiteljesedett életre : A munkában megélt flow hozzájárulása a kiteljesedett élethez az Y generációs vállalkozóknál. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Henter, Sarolta Zsuzsanna (2016) A flow élmény hatása az egyéni fejlődésre. BA/BSc thesis, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Munkagazdaságtan Központ. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Henter_Sarolta_Zsuzsanna.pdf

Henter, Sarolta (2016) A flow élmény hatása az egyéni fejlődésre. Outstanding Student Paper, BCE, HR, szervezetfejlesztés szekció. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/20160323113358.pdf

Zsiborás, Fanni (2015) A fluktuáció összefüggése a motiváció és az elkötelezettség csökkenésével. BA/BSc thesis, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Emberi Erőforrások Tanszék.

Szabó, Teodóra (2011) A fogyasztói döntést befolyásoló külső és belső tényezők a kozmetikai beavatkozások piacán. Thesis, BCE Gazdálkudástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Nyírő, Zsanna Jozefa (2012) A generalizált bizalom szociológiai megközelítései. MA/MSc thesis, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Probáld, Karina Ágnes (2013) A gyerek tehet róla? : A házassággal való elégedettséget befolyásoló tényezők vizsgálata – különös tekintettel a gyermekekre. MA/MSc thesis, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Láng, Alina (2009) A gép forog, az alkotó pihen . A szervezeti magatartás pszichodinamikai elemzése. Thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vezetéstudományi Intézet.

Molnár, Tamás (2014) A hangnem és a tempó hatásai a hirdetésekben. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Mayer, Enikő (2011) A hangulati jellemzők (depresszió) vizsgálata, különös tekintettel az egyetemisták körében. BA/BSc thesis, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Matematikai Közgazdaságtan és Gazdaságelemzés Tanszék.

Hell, Csilla (2013) A humor szerepe a reklámokban. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Hell_Csilla.pdf

Fekete, Orsolya (2010) A hírességek mint referenciacsoport a tinédzserek vásárlási döntéseiben. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Erdész, Brigitta (2016) A kapunyitási pánik jelensége a hazai felsőoktatásban : Az emberi erőforrások alapszak sajátosságai. BA/BSc thesis, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Munkagazdaságtan Központ. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Erdesz_Brigitta.pdf

Székeli, Dalma Lídia (2017) A kapunyitási pánik megélése a huszonéves, fővárosi pályakezdők körében. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vezetés és Szervezés Tanszék.

Szedmák, Borbála (2016) A karrierválasztás pszichológiai háttere : Különös tekintettel az Y generáció leendő közgazdászaira. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vezetés és Szervezés Tanszék.

Kovács, Orsolya (2011) A kenyérkereső apától a bevonódó apáig : Az apaszerep változása és körképe napjainkban. Outstanding Student Paper, BCE, Szociológia szekció. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/KO_20110328143421.pdf

Dobay, Andrea (2011) A kisgyermekes apák szerepe a munka-család egyensúly megteremtésében. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vezetéstudományi Intézet.

Kovács, Péter (2015) A kompetencián alapuló kiválasztás, avagy az Assessment Center bemutatása a Magyar Posta Zrt. gyakorlatában. BA/BSc thesis, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Emberi Erőforrások Tanszék.

Treiber, Krisztina (2011) A koncert, mint rituális élmény. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkudástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Csiszkó, Boglárka (2016) A konfliktus szerepe a munkaerőpiacon : Szervezeti konfliktus és annak kezelése. BA/BSc thesis, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Munkagazdaságtan Központ. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Csiszko_Boglarka.pdf

Reich, Jenő (2012) A kötődés szerepe : Érzelmileg bevonódott emberek politikai nézetei a veszprémi tragédia után. Outstanding Student Paper, BCE, Politikatudományi szekció.

Petrányi, Ádám (2014) A kötődés és az adás-vétel pszichológiája a használtautó piacon. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Mikó, Valéria (2010) A középiskolai tanárokat érő stressz, és annak kezelése. Thesis, BCE, Vezetéstudományi Intézet.

Tartzal, Alice (2016) A különböző korosztályok munkahelyi motivációs tényezőinek vizsgálata. BA/BSc thesis, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Munkagazdaságtan Központ.

Gulyás, Claudia (2017) A lean vezető a vezetői módszerek és képességek tükrében. Outstanding Student Paper, BCE, Fenntarthatóság, Termelés, Ellátási láncok szekció.

Ruzsányi, Dániel (2010) A magyar kedélyállapot változása a politikai rendszerváltástól A depresszió és a szorongás tükrében. BA/BSc thesis, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Tölgyesi, Kitti (2012) A megváltozott kulturális értékek és az iskolai csoportok hatása a fiatalok körében. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Mózes, Fanni Krisztina (2016) A megélt munkahelyi stressz kialakulásának okai. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Szervezeti Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Mozes_Fanni_Krisztina.pdf

Gödör, Csaba (2018) A megérzés szerepe az egyéni döntéshozatalban. Postgraduate thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Döntéselmélet Tanszék.

Ágoston, Andrea (2010) A mesék szerepe a nyelvi szocializációban és az olvasóvá nevelésben. Thesis, BCE, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Korom, Gabriella (2010) A modellkövetés családi hátterének vizsgálata alkoholproblémás családokban. UNSPECIFIED, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Csipak, Csilla (2015) A motiváció hatása a teljesítményre a vállalati munkavégzésben. MA/MSc thesis, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Bodnár, Zsófia (2016) A motiváció jelenléte AEGEE-Budapestben : Mi ösztönzi a tagokat aktív szervezeti jelenlétre? BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Szervezeti Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Bodnar_Zsofia.pdf

Geszler, Nikolett Barbara (2012) A munka és a család konfliktusának forrásai az európai férfiak életében. MA/MSc thesis, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Bartkó, Csilla (2011) A munka és a magánélet egyensúlya : Különös tekintettel a stresszorokra. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vezetéstudományi Intézet.

Nagy, Annamária Xénia (2017) A munkahelyi barátság és az érzelmi elkötelezettség hatása az egyén kilépési szándékára az Y generáció körében. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Szervezeti Magatartás Tanszék.

Fogarasy, Balázs (2010) A munkahelyi boldogság feltárása a British American Tobacco-nál : Az élményértékelő mintavételi eljárás és a szubjektív jóllét felmérés gyakorlati alkalmazása. Thesis, BCE, Vezetéstudományi Intézet.

Märtz, Cintia (2015) A munkahelyi motiváció mint a versenyképesség kulcsa. BA/BSc thesis, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Emberi Erőforrások Tanszék.

Kozma, Katalin (2011) A munkahelyi pszichoterror : A mobbing jelenlegi helyzete és a munkahelyi jellemzők szerepe a jelenség kialakulásában. Thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vezetéstudományi Intézet.

Gulyás, Rita Margit (2012) A munkahelyi stressz megjelenése a diplomás pályakezdők körében. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vezetéstudományi Intézet.

Bokrossy, Barbara (2015) A munkahelyi stressz megjelenése a táncművészetben. BA/BSc thesis, BCE Társadalomtudományi Kar, Pszichológia Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Bokrossy_Barbara.pdf

Sáfrány, Réka (2016) A munkavállalói elkötelezettséget befolyásoló tényezők elemzése és a lojalitás növelésének eszközei. BA/BSc thesis, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Munkagazdaságtan Központ.

Vajda, Csilla Barbara (2011) A média hatása a gyermekek fejlődésére : Avagy milyen hatásokat okoznak a különböző médiumok, kiváltképp a televízió. Thesis, BCE Gazdálkudástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Juhász, Gergely (2012) A mémelmélet érvényesülési lehetőségei a társadalmi kommunikációban. Outstanding Student Paper, BCE, Magatartástudományi és Kommunikációelméleti szekció. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/20120326124132.pdf

Boda, Zsófia and Vörös, András (2010) A népszerűség egyéni meghatározói - A személyiségvonások szerepe a hálózati formációban. Outstanding Student Paper, BCE, Szociológia I. szekció. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/BZS_VA_20100330024658.pdf

Horváth, Judit (2014) A név kötelez – vagy mégsem? : A Ranga testvérpár rallypályafutásának pszichológiai, szociológiai és marketing vetülete. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Szabó, Dóra (2012) A női munkaerő által megélt stressz a gyermekvállalás következtében. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vezetéstudományi Intézet.

Horváth, Ágnes (2011) A nők ábrázolása a nyomtatott sajtóban. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Horvath_Agnes.pdf

Makk, Dóra (2017) A pszichés fejlődési zavarral rendelkező személyek az oktatásban. BA/BSc thesis, BCE Társadalomtudományi és Nemzetközi Kapcsolatok Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Makk_Dora.pdf

Borbély, Csenge and Németh, Gábor (2016) A párválasztás közgazdaságtana. Outstanding Student Paper, BCE, Versenypolitika (Mikroökonómia) szekció.

Dvorszky, Ágnes (2010) A párválasztás, és a házasság közgazdasági elemzése. Thesis, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Makroökonómia tanszék.

Rudna, Lilla Anita (2014) A pénz és a boldogság kapcsolata a magyar Y generáció körében. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Rudnay_Lilla_Anita.pdf

Válay, Viktória Orsolya (2016) A pénzügyi ösztönzők szerepe a fizikai aktivitás növelésében. BA/BSc thesis, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Munkagazdaságtan Központ. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Valay_Viktoria.pdf

Szabó, Dea Réka (2018) A reklámokban megjelenő idealizált nőábrázolások hatása a serdülő lányok és fiatal nők önértékelésére. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vállalatgazdaságtan Intézet.

Komáromi, Zsófia (2011) A repülőtéri fogyasztói magatartást befolyásoló egyéni tényezők. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Kovács-Garbacz, Gréta (2017) A sokszínű én: az énkép és a sminkhasználat kapcsolatának vizsgálata a szimbolikus fogyasztás során. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Mihalik, Ágnes (2017) A startup vezető hatása a csapat lendületére. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vezetéstudományi Intézet.

Major, Balázs (2015) A szerencse nem jár örökbe, csak kölcsön : A fiatal fogyasztók szerencsejáték-függőségének és pénzügyeinek kapcsolata. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Titkos, Gergő (2016) A szervezeti elkötelezettség és a motiváció kapcsolata két szervezetben vizsgálva. UNSPECIFIED, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Munkagazdaságtan Központ. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Tikos_Gergo.pdf

Molnár, Zoltán (2017) A tanuló sportolók identitása és karrierépítése. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vezetéstudományi Intézet.

Vankay, Viola Julianna (2016) A tapintási inger helyettesíthetősége az online ruházati webshopok világában : A haptikus érzékelési preferencia függvényében vizsgálva. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Csabai, Ferenc (2013) A televíziós reklámtevékenység neurotikus és pszichopátiás személyiségjegyeket erősítő szerepe. Postgraduate thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Major, Balázs (2013) A tervezhető tömeg : Két ember társaság, három ember tömeg. Postgraduate thesis, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Ágoston, Gabriella and Boda, Zsófia (2010) A testképpel való elégedetlenség okainak elemzése - 6-8. osztályos magyar fiatalokból álló mintán. Outstanding Student Paper, BCE, Magatartástudományi és Kommunikációelméleti szekció. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/AG_BZS_20100330123959.pdf

Jávorfi, Judit (2010) A társadalmi nem megnyilvánulásiformáinak változása : A transz identitás helye a bináris társadalmi nemi rendszerben. BA/BSc thesis, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Gubasóczi, Marianna (2008) A tökéletesség ára - a perfekcionizmus, a motiváció, a coping stratégiák, az elégedettség, és a teljesítmény vizsgálata egyetemista hallgatók körében. Outstanding Student Paper, BCE, Pedagógia - pszichológia szekció.

Fehér, Ádám and Juhász, Bálint (2016) A túlzott önbizalom (overconfidence) humán tőke akkumulációban betöltött szerepének vizsgálata. Outstanding Student Paper, BCE, Gazdasági rendszerek, intézmények, szabályozás szekció.

Szabó, András (2015) A túlóra – pszichológiai és játékelméleti megközelítés. BA/BSc thesis, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Emberi Erőforrások Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Szabo_Andras.pdf

Dávid, Bence (2017) A vállalkozó szülő gyermekének motivációi: mi motiválja arra egy vállalkozó szülő gyermekét, hogy a vállalkozói életformát válassza, és hogyan befolyásolja ebben családja? BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Kisvállalkozás-fejlesztési Központ. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/David_Bence.pdf

Kocsis, Fanny (2016) A vállalkozói szándékra ható személyiségjegyek és családi háttér vizsgálata fiatalok körében. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Kisvállalkozás-fejlesztési Központ.

Terék, Petra (2014) A váltott műszak, a túlórák és a munkahelyi stressz. BA/BSc thesis, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Emberi Erőforrások Tanszék.

Tóth, Kinga (2016) A zene teljesítményre gyakorolt hatásának vizsgálata fiatalok körében. BA/BSc thesis, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Munkagazdaságtan Központ.

Branner, Ida (2012) A zene és a reklám kapcsolata. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Branner_Ida.pdf

Gyenge, Zsuzsanna Flóra (2009) Agresszió az iskolában : A jelenség és a mögötte rejlő folyamatok. BA/BSc thesis, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Bangó, Boglárka (2012) Anyagiasság az arcokon - avagy hogyan befolyásolja a materializmus a luxus dekorkozmetikum fogyasztását az Y generáció esetében? BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Nyemecz, Anita (2015) Assessment Center elméletben és egy gyakorlati esete. BA/BSc thesis, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Emberi Erőforrások Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Nyemecz_Anita.pdf

Galaczi, Ildikó Gizella (2011) Atmoszférateremtés a marketingben avagy a bolti környezet fogyasztói magatartásra gyakorolt hatása. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Galaczi_Ildiko_Gizella.pdf

Hoffmann, Janka Enikő (2013) Az Easterlin paradoxon nyomában - avagy a boldogság és versenyképesség kapcsolata. Outstanding Student Paper, BCE, Szociológia I. szekció. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/20130325151417.pdf

Balázs, Judit (2016) Az Y generáció motiválása : Változó trendek az ösztönzésben. BA/BSc thesis, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Munkagazdaságtan Központ. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Balazs_Judit.pdf

Molnár, Zsófia (2015) Az Y generáció motiválása az adott gyógyszeripari nagyvállalatnál. BA/BSc thesis, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Emberi Erőforrások Tanszék.

Sinka, Babett (2017) Az Y generáció stresszhez fűződő viszonya: fókuszban a munkahelyi stresszorok, alkalmazott coping stratégiák vizsgálata, figyelembe véve az egyén pszichológiai erőforrásait. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vezetés és Szervezés Tanszék.

Sarankó, Bea Emőke (2013) Az adócsalás gazdaságpszichológiája : Miért nem fizetünk adót Magyarországon? MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Pénzügyi és Számviteli Intézet.

Gere, Péter (2011) Az aikido mint életút szerepe a stressz és munkahelyi stressz preventív és proaktív kezelésében. Thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vezetéstudományi Intézet.

Varga, Eliza (2010) Az ajándékozás kereskedelmi és eszmei értékei. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Tanszék.

Katona, Liza (2016) Az alkalmazotti motiváció növelésének eszközei. BA/BSc thesis, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Munkagazdaságtan Központ.

Kosztin, Flóra (2012) Az anyagiasság, pénzügyi magatartás és a kontroll helye közötti kapcsolat vizsgálata fiatalok körében. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Cseke, Dorottya (2010) Az autizmus jelenléte társadalmunkban : Valóban több autizmussal diagnosztizált személy él magasabb státuszú családban? BA/BSc thesis, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Dobos, Anett (2018) Az edzők vezetési stílusának hatása a sportolói motivációra és elégedettségre. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vezetéstudományi Intézet.

Szalai, Viktória (2013) Az egyéni továbbtanulási szándék összefüggése az osztálytársak továbbtanulási terveivel. Outstanding Student Paper, BCE, Szociológia II. szekció. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/20130325123349.pdf

Király, Annamária (2011) Az eltérő életkorból adódó munkahelyi kommunikációs elvárások. Outstanding Student Paper, BCE, Magatartástudományi és Kommunikációelméleti szekció.

Kormos, Lili (2015) Az emberi erőforrás menedzsment jelentősége a munkahelyi stressz kezelésében. BA/BSc thesis, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Emberi Erőforrások Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kormos_Lili.pdf

Muzsnai, Brigitta Mercédesz (2017) Az identitás és a testkép befolyása a fogyasztásra, az esztétikai plasztikai beavatkozások tükrében. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Gyöngyösi, Benjamin (2015) Az interjú eredendő hiányosságai, szerepe a kiválasztás folyamatában. BA/BSc thesis, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Emberi Erőforrások Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Gyongyosi_Benjamin.pdf

Mészáros, Orsolya and Szűcs, Viktória Mónika (2010) Az intuíció hatása a vezetői döntésekben. Outstanding Student Paper, BCE, Üzleti döntések szekció. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/MO_SZVM_20100330054146.pdf

Mészáros, Orsolya (2011) Az intuíció hatása a vezetői döntésekben. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vezetés és Szervezés Tanszék.

Standovár, Boróka (2016) Az általános iskolai tanárok stresszforrásai. BA/BSc thesis, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Munkagazdaságtan Központ.

Simon, Ágnes Zsófia (2010) Az élet és test feletti rendelkezések joga. Eutanázia. Lenni vagy nem lenni? BA/BSc thesis, BCE Társadalomtudományi Kar, Nemzetközi Tanulmányok Intézet.

Debreczeni, Bernadett (2011) Az érme másik oldala, avagy az apák munka-család összehangolásának vizsgálata egy szervezet keretein belül. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vezetéstudományi Intézet.

Víg, Barbara (2013) Az érzelmek szerepe a pénzügyi döntéshozatalban. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Befektetések és Vállalati Pénzügy Tanszék.

Lengyel, Lilla (2015) Az érzelmi intelligencia, mint kompetencia a coaching folyamatban. BA/BSc thesis, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Emberi Erőforrások Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Lengyel_Lilla.pdf

Réczicza, Réka (2015) Az érzékszervi ingerek közötti kongruencia : A színek és illatok közötti kongruencia hatása a fogyasztói magatartásra a férfi dezodorok esetében. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Reczicza_Reka.pdf

Zsiros, János (2008) Az önkontroll szerepe fogyasztói döntésekben. Thesis, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Matematikai Közgazdaságtan és Gazdaságelemzés Tanszék.

Uzonyi, Dávid (2018) Befektetési kísérlet: a döntéseket befolyásoló pszichológiai tényezők és a lehetséges legjobb stratégiák vizsgálata. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Befektetések és Vállalati Pénzügy Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Uzonyi_David.pdf

Kormány, Adrienn (2010) Beteg gyerek - Beteg kapcsolat? : A családi egyensúly lehetséges változásai sérült gyermek születése esetén. BA/BSc thesis, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Juhász, Éva (2013) Boldogságmarketing : Az élmények szerepe a szolgáltatási folyamat során. Outstanding Student Paper, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció.

Bogyay, Anna Borbála (2017) Bűnöző fiatalok társadalomba való visszailleszkedésének lehetőségei, kérdései: a Rákospalotai Javítóintézet modellje. MA/MSc thesis, BCE Társadalomtudományi és Nemzetközi Kapcsolatok Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Hizsnyik, Kata (2010) Coach vagyok?! : A coach identitás kialakulásának folyamata. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vezetéstudományi Intézet.

Takács, Enikő (2013) Csak okos vagy ennél több? : Az okostelefonokhoz kapcsolódó termékélmény vizsgálata. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Varga, Kata (2011) Családi szerepek, befolyásolás a környezettudatosság kialakulásában. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Pálfiné Török, Andrea (2013) Csillogás és fények szerepe a fogyasztói magatartás relevanciájában a Swarovski Elements kontextusában. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Hadi, Sarolta and Krómer, Réka (2016) Csoport és egyén kölcsönhatása: aktív vagy passzív cselekvés: megfigyelések egy egyetemi kurzus keretein belül. Outstanding Student Paper, BCE, HR, szervezetfejlesztés szekció.

Németh, Viktória (2012) Csoportbefolyás és virtuális közösségek szerepe a marketingben. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Nemeth_Viktoria.pdf

Petz, Veronika (2009) Diplomáciai protokoll és nemzeti kultúra : Választott példán. BA/BSc thesis, BCE Társadalomtudományi Kar, Nemzetközi Tanulmányok Intézet.

Fábián, Ádám (2012) Dzsihádista terrorizmus a XXI. században : A dzsihádizmus ideológiája, szervezeti változások és a nyugati muszlim diaszpóra radikalizálódásának pszichológiai megközelítése. MA/MSc thesis, BCE Társadalomtudományi Kar, Nemzetközi Tanulmányok Intézet. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Fabian_Adam.pdf

Balázs, János László (2011) Egy apró villanás : Szubliminális befolyásolás több szempontú kísérletes vizsgálata. Outstanding Student Paper, BCE, Magatartástudományi és Kommunikációelméleti szekció.

Szepesi, Nóra Judit (2018) Egyedül nem megy?!: az extrovertált-introvertált személyiségtípusok és a mainstream munkakörnyezet kapcsolatának vizsgálata. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vállalatgazdaságtan Intézet.

Szepesi, Nóra Judit (2017) Egyedül nem megy?!: az extrovertált–introvertált személyiségtípusok és a mainstream munkakörnyezet kapcsolatának vizsgálata. Outstanding Student Paper, BCE, HR, szervezetfejlesztés szekció.

Kolomackij, Dmitrij Olegovics (2015) Egészséges lojalitás : Egészséges életmód általi motiváció felhasználása a mobil alkalmazások adta lehetőségekben. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Sziráki, Ariella (2015) Elhízott és sovány munkavállalók munkaerőpiaci esélyei. BA/BSc thesis, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Emberi Erőforrások Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Sziraki_Ariella.pdf

Müller, Tímea Alexandra (2017) Elvárások a vezetéssel szemben és a valóság: milyen különbségek fedezhetők fel a Z generáció motiválására és vezetésére alkalmas vezetési stílus és eddigi tapasztalataik között? MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vezetés és Stratégia Tanszék.

Láng, Alina (2008) Erők és ellenerők folyamatos küzdelme : A szervezeti magatartás pszichodinamikai elemzése. Outstanding Student Paper, BCE, HR és szervezetfejlesztés szekció.

Csepeli, Dóra (2011) Facebook : Online játszótér vagy a jövő nagyhatalma? Thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Kőrösy, Réka (2014) Felelős döntéshozatal az egyének szintjén. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Döntéselmélet Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Korosy_Reka.pdf

Tóth, Tímea and Vígvári, Dorottya (2011) Felsőoktatásban tanulók hatása a családi döntéshozatalra a mobilkommunikáció esetében. Outstanding Student Paper, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció.

Mayer, Máté (2015) Flow a munkahelyen a motiváció, az elköteleződés,a boldogság és a teljesítmény viszonylatában. BA/BSc thesis, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Emberi Erőforrások Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Mayar_Mate.pdf

Szatmári, Dorottya (2017) Fogyasztói magatartás sajátosságai: a férfi vásárló = Characteristics of consumer behavior of male shoppers. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Cseh, Dávid (2013) Fogyasztói magatartás és impulzusvásárlás a mobilalkalmazás áruházakban. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Cseh_David.pdf

Sáfár, Dóra Enikő (2015) Fókuszban a szervezeti elkötelezettség. BA/BSc thesis, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Emberi Erőforrások Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Safar_Dora_Eniko.pdf

Nagy, Szilvia (2008) Fókuszban az egyén- miért lépünk ki a szervezetekből? : Az abszorbciós görbe működésének vizsgálata a pénzügyi szférában. Outstanding Student Paper, BCE, HR és szervezetfejlesztés szekció.

Habóczki, Gabriella (2012) Gondolatok az ügyfélszolgálati értékesítésről : "Tukma center" vagy konzultatív értékesítés? Postgraduate thesis, BCE, Közgazdasági Továbbképző Intézet.

Karsza, Judit (2010) Gyerekek és fiatalkorúak fogyasztóvédelme az Európai Unióban. BA/BSc thesis, BCE, Vezetéstudományi Intézet.

Bräutigam, Dóra (2013) Görögország és Németország viszonya a válság időszakában : Különös tekintettel a sztereotípiák szerepére a sajtóban. MA/MSc thesis, BCE Társadalomtudományi Kar, Nemzetközi Tanulmányok Intézet.

Szabó, Dorottya (2012) Hatnak ránk? - Avagy a glossy magazinok címlapján szereplő színek hatása a vásárlókra. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Hajdu, Barnabás (2011) Hogyan befolyásolja a hatalom a motiváción és a konformitáson keresztül az egyéni és a szervezeti teljesítményt? Thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vezetéstudományi Intézet.

Tamás, Dániel (2016) Homo reciprocans: a kölcsönösség embere: újragondolt emberkép és boldogságfogalom. Outstanding Student Paper, BCE, Vállalatgazdaságtani szekció. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/20160323115106.pdf

Orosz, Gabriella (2016) Igazságosság, elköteleződés és bizalom a szervezetekben. BA/BSc thesis, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Munkagazdaságtan Központ. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Orosz_Gabriella.pdf

Mundrucz, Adrienn (2016) Impression management: self-directed control of information in social interactions. Thesis, BCE Társadalomtudományi és Nemzetközi Kapcsolatok Kar, Idegennyelvi Oktató-, és Kutatóközpont. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Mundrucz_Adrienn.pdf

Szappanos, Gergő (2012) In-Game Advertising, avagy a videojátékokban történő termékelhelyezés. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Szappanos_Gergo.pdf

Antal, Dorina (2016) It’s a match : A párkeresés kihívásai, avagy önmárkázás a Tinder párkereső alkalmazás példáján keresztül. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék.

Fekete, Orsolya (2013) Játék határok nélkül : A gamification mint a fogyasztói elköteleződés új eszköze. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Fekete_Orsolya.pdf

Németh, Fruzsina (2012) Kapunyitási pánik a Budapesti Corvinus Egyetem vezetés és szervezés mesterszakán. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vezetéstudományi Intézet.

Sörös, Helga (2010) Ki, miért járatja gyermekét óvodába? : Óvodáztatással kapcsolatos motivációk és szempontok egy kisvárosban. Thesis, BCE, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Kara, Lilla (2018) Kiből lesz társadalmi vállalkozó?: a hazai társadalmi vállalkozók személyiségjegyeinek vizsgálata. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Kisvállalkozás-fejlesztési Központ.

Kara, Lilla (2017) Kiből lesz társadalmi vállalkozó?: a társadalmi vállalkozók személyiségjegyeinek vizsgálata Eysenck-féle személyiségkérdőív segítségével. Outstanding Student Paper, BCE, Vállalkozás szekció.

Faragó, Ágnes (2010) Kiégés szindróma : Megelőzés és kezelés az Openhouse Ingatlan Franchise Hálózatnál. BA/BSc thesis, BCE, Vezetéstudományi Intézet.

Sulyok, Kinga (2016) Kiégés és stressz a közszféra hivatásos állományában : A Borsod-Abaúj-Zemplén megyei Rendőr Főkapitányság helyi szerveihez tartozó állomány vonatkozásában. BA/BSc thesis, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Munkagazdaságtan Központ. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Sulyok_Kinga.pdf

Nasz, Réka (2015) Kiégés és szervezeti stressz megelőzési gyakorlatai. BA/BSc thesis, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Emberi Erőforrások Tanszék.

Kapitány, Eszter (2010) Kodependencia a nemi szerepek tükrében : A társadalmi elvárások és nemi szerepek hatása a társfüggőségben felfedezhető nemi különbségekre. BA/BSc thesis, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Susánszky, Pál (2010) Kollektív cselekvés és a szabad szoftver közösségek. Outstanding Student Paper, BCE, Szociológia I. szekció.

Herke, Mónika (2013) Kooperációs jelzések kibocsátása és fogadása a társas értékorientációk tükrében. Outstanding Student Paper, BCE, Szociológia I. szekció.

Farkas, Viktória (2017) Krónikus beteg pályakezdők munka identitásának alakulása. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vezetéstudományi Intézet.

Mélykuti, Hanna (2013) Kényszeres vásárlás mint kompenzációs stratégia : Fiatal nők kényszeres vásárlási szokásainak tipizálása és jellemzése a ruházati cikkek termékkategóriájában. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Melykuti_Hanna.pdf

Szilvási, Zsófia (2012) Környezeti hatások : Az érzékszervi ingerek viselkedésbeli reakciók kialakulásában és törzshely-választásban játszott szerepe. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Ujhelyi, Anna (2011) Közel s távol : Online kommunikációs színterek hatása a párkapcsolatokra. Outstanding Student Paper, BCE, Magatartástudományi és Kommunikációelméleti szekció. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/UA_20110328132246.pdf

Viktor, Csenge Vivien (2016) Különböző csoportok összehasonlítása : Egy családi és egy egyetemi csoport csoportdinamikai összehasonlítása. BA/BSc thesis, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Munkagazdaságtan Központ. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Viktor_Csenge_Vivien.pdf

Kázsmér, Nikolett (2014) Lehet-e egészséges a diéta? : Egészségmegtartás és diétatrendek kapcsolatának elemzése a hazai fogyasztók körében. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Frigyik, Márta (2010) Láthatatlan kötelék : A bizalom vizsgálata a coaching résztvevi között. Thesis, BCE, Vezetéstudományi Intézet.

Tompa, Krisztina (2010) MMORPG-k kicsit másképp, avagy klánok és szervezetek párhuzama. MA/MSc thesis, BCE, Vezetéstudományi Intézet.

Bálint, Barna (2015) Magyar vállalkozók motivációs hátterének vizsgálata az öndeterminációs elmélet tükrében. BA/BSc thesis, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Emberi Erőforrások Tanszék.

Vácz, Nikolett Vivien (2010) Megjavít-e a javító? : A Rákospalotai Leánynevelő Intézet reszocializációs hatása. BA/BSc thesis, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Tóth, Kinga (2014) Meleg diákok tapasztalatai egy budapesti középiskolában. BA/BSc thesis, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Bokor, Péter and Pálfi, Bence (2014) Mindennapi hülyeségeink, avagy a hülyeség naiv pszichológiai fogalmának feltárása tartalomelemzés módszerével. Outstanding Student Paper, BCE, Magatartástudományi és Kommunikációelméleti szekció.

Széles, Viktória (2017) Mindfulness képzés Magyarországon. Outstanding Student Paper, BCE, Stratégiai menedzsment szekció.

Széles, Viktória (2018) Mindfulness, mint stresszkezelő módszer. Outstanding Student Paper, BCE, Vezetés és szervezés, változásvezetés szekció.

Poruben, Barbara (2015) Motiváció : motivációs eszközök alkalmazása egy vezető nagyvállalatnál. BA/BSc thesis, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Emberi Erőforrások Tanszék.

Schwindt, Emese (2016) Motiváció a közigazgatásban : Motivációs eszközök vizsgálata egy közigazgatási szervnél. BA/BSc thesis, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Munkagazdaságtan Központ.

Tóth, Evelin (2015) Motiváció a startup vállalatoknál. BA/BSc thesis, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Emberi Erőforrások Tanszék.

Bigda, Orsolya (2011) Motiváció és munkával való elégedettség a pedagógusi pályán. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Szervezeti Magatartás Tanszék.

Márton, Evelin Zita (2015) Motiváció, avagy motivációelméletek a gyakorlatban a munkaerőpiac generációi között. BA/BSc thesis, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Emberi Erőforrások Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Marton_Evelin_Zita.pdf

Pethes, Fanni Júlia (2016) Motiválás egy hiányszakmában : Mi hajtja az Y generációs informatikusokat? BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Szervezeti Magatartás Tanszék.

Oláh, Krisztina (2017) Munka és magánélet fogságában, avagy mégsem?!: szerepkonfliktus jelenléte startup vállalatban dolgozók esetén. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Szervezeti Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Olah_Krisztina.pdf

Magyar, Réka (2017) Munkahelyi motiváció és elégedettség különböző generációk szemszögéből. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vezetéstudományi Intézet.

Riskó, Márta Panna (2018) Munkahelyi stressz és flow-élmény: mit tanulhatunk a művészektől? MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vezetéstudományi Intézet.

Bárdics, Adél (2016) Munkahelyi stressz és életminőség : Egy szállítmányozó cég vizsgálata. BA/BSc thesis, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Munkagazdaságtan Központ.

Bárdics, Adél (2016) Munkahelyi stressz és életminőség: egy szállítmányozó cég vizsgálata. Outstanding Student Paper, BCE, Egészségügy-gazdaságtan szekció. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/20160323132001.pdf

Mészáros, Anikó Rózsa (2010) Munkahelyi stresszorok és megküzdési stratégiák azonosítása virtuális környezetben dolgozó munkavállalóknál. Thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vezetéstudományi Intézet.

Kántor, Eszter (2013) Mágikus Zenei Katarzis Univerzuma : A tér, mint marketingeszköz a Muzikum Klub és Bisztró alapján. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék.

Nagy, Zsófia (2012) Nem csak a húsz éveseké…? : avagy, sztereotípiák és az idősek hazánkban. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

Csaba, Réka (2008) Nemi szerep-játék - két felvonásban : Az óvodások nemi szerep sztereotípiáiban, az elmúlt 25 évben bekövetkezett változások vizsgálata - H. Sas Judit kutatásának megismétlésével és az eredmények összehasonlításával. Outstanding Student Paper, BCE, Szociológia szekció.

Tomcsányi, Balázs (2011) Nárcisztikus vezető a szervezetben : A nárcisztikus vezető hatalommal való visszaélése, és a szervezeti tagok eszközei ennek kezelésére. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vezetéstudományi Intézet.

Fehér, Katalin (2010) Négy fal között, kísérve - vizsgálat az Aszódi Javítóintézetben. Thesis, BCE, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Szabó, Veronika (2009) Női szerepek és a karrier : Avagy munka és család összeegyeztetése kisgyerekes diplomás anyáknál. Thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Szervezeti Magatartás Tanszék.

Varga, Zsófia (2011) Női vezetők identitáskonfliktusai kritikai szemmel. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Szervezeti Magatartás Tanszék.

Paskuj, Benedek (2014) Oda az igazság : A magyarországi társadalmi igazságosság érzékelése emigránsok és aktivisták körében. BA/BSc thesis, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Borgulya, Dóra (2016) Parfümválasztás magyarázata a személyiségelméleteken keresztül. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék.

Pongrácz, László (2010) Piaci szűrőhatás az altruista és az önérdekkövető szereplők között. Thesis, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Mikroökonómia Tanszék.

Stork, Levente György (2012) Professzionális póker és viselkedési pénzügytan : Érdemes-e hivatásos pókerjátékost alkalmazni tőzsdei brókernek? BA/BSc thesis, BCE Közgazdaságtudományi Kar, . Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Stork_Levente_Gyorgy.pdf

Nyvelt, Anna (2018) Proszociális viselkedés a diákok között. BA/BSc thesis, BCE, Politikai gazdaságtan szekció.

Kovács, Eszter (2011) Pszichológiai iskolák eredményeinek alkalmazása a fogyasztók motiválására a válság időszakában. Postgraduate thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vezetéstudományi Intézet.

Toldi, Valéria (2014) Pszichológiai megtévesztés a fogyasztói tudatosság mindennapjaiban. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Toldi_Valeria.pdf

Horváth, András (2010) Pszichológiai tényezők és a gazdasági szereplők viselkedésének kapcsolata − a 2008-as gazdasági válság tükrében −. Thesis, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Makroökonómia tanszék.

Komlóssy, Laura (2012) Párválasztás és házasság közgazdasági szemmel. BA/BSc thesis, BCE Közgazdaságtudományi Kar, UNSPECIFIED.

Soproni Szabó, Ágoston (2014) Racionális addikció : A kávé-, a dohány- és alkoholfogyasztás átfogó elemzése. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Agrárközgazdasági és Vidékfejlesztési Tanszék.

Barabás, Ildikó (2011) Reklámjátékok jogszabályi köntösben : Gyermekeket érintő médiajogi szabályozás, gyermekek fejlődése, s az őket célzó reklámjátékok. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Barabas_Ildiko.pdf

Hajdu, Eszter Lejla (2011) Reklámpszichológia : A magyar divatipar és öltözködéskultúra vizsgálata. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Kemenczés, Péter (2013) Ruhatár(s)ak : A használtruha-fogyasztás és értékesítés pszichológiai vonatkozásai. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Varga, Zsófia (2017) Segítség! Anyám rólam posztol!: avagy hogyan befolyásolja a szégyen a középiskolások Facebook fogyasztási szokásait? MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Wágner, Tímea (2010) Sokat játszott, embert ölt : Erőszakos videojátékok és a társadalom. BA/BSc thesis, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Mayer, Máté (2018) Spiritualitás és coaching: mesterek nyomában. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vezetéstudományi Intézet. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Mayer_Mate.pdf

Szakács, Veronika (2014) Stressz a munkahelyen – stressz a tanári pályán. BA/BSc thesis, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Emberi Erőforrások Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Szakacs_Veronika.pdf

Kardos, Márta (2009) Stressz és megküzdés az elsős egyetemisták életében. Outstanding Student Paper, BCE, Magatartástudományi és Kommunikációelméleti szekció.

Szép, Judit Éva (2011) Stresszt kiváltó szervezeti tényezők vizsgálata a megváltozott munkaképességű munkavállalók körében egy vállalati példán keresztül. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vezetéstudományi Intézet.

Végh, Donát (2012) Szervezeti elkötelezettség a Mathias Corvinus Collegiumban : Egy empirikus kutatás eredményei. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Szervezeti Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Vegh_Donat.pdf

Koncsár, Eszter (2015) Szervezeti elkötelezettség az egyházi általános iskolákban. Postgraduate thesis, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Emberi Erőforrások Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Koncsar_Eszter.pdf

Velkey, Ádám (2015) Szervezeti stressz és kiégés. BA/BSc thesis, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Emberi Erőforrások Tanszék.

Klein, Dávid (2017) Tanulási motiváció a műszaki felsőoktatási képzések vonatkozásában. BA/BSc thesis, BCE Társadalomtudományi és Nemzetközi Kapcsolatok Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Klein_David.pdf

Cheng, Zihao (2017) The Mental Health Status of Chinese International Students in Hungary: focus on Depression and Other Negative Emotions. BA/BSc thesis, BCE Társadalomtudományi és Nemzetközi Kapcsolatok Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Cheng_Zihao.pdf

Szakál, Diána (2017) The odd one out? : Understanding organizational learning in the light of the psychodynamic perspective : The case of a teacher system with a minority view. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vezetéstudományi Intézet.

Nonn, Eszter (2013) Torzító tükör : A vizuális hirdetési metaforák és hatásuk a női önbecsülésre. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Nonn_Eszter.pdf

Péter, Viktor (2011) Tényleg csak játék? : A videojáték-függőség és hatásai a fogyasztói magatartásra. Thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Peter_Viktor.pdf

Kollár, Nóra Etelka (2013) Valóban racionális az ember? : A kilátáselmélet tanainak vizsgálata a magyar gazdasági szereplők körében. Outstanding Student Paper, BCE, Befektetések és vállalati pénzügyek szekció.

Kerekes, Éva Erika (2013) Venni vagy nem venni : Az etikus fogyasztás mint politikus fogyasztás empirikus vizsgálata. Outstanding Student Paper, BCE, Szociológia I. szekció.

Tankó, Gergő (2017) Vezetői magatartás hatása a kosárlabdázók elégedettségére. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vezetéstudományi Intézet.

Tóth, Ádám (2017) Virtuális valóság alkalmazása pszichoterápiás kezelésekben. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Informatikai Intézet. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Toth_Adam_2017.pdf

Szerényi, Viktória (2016) Virtuális árucikkek az online játékokban : A League of Legends játékosok motivációi és játékbeli fogyasztási szokásai. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vezetéstudományi Intézet.

Glász, Regina Nóra (2013) Vizuális reklámeszközök : Hatásuk és befolyásoló képességük a mai fogyasztói társadalomra. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Duráczky, Bálint (2012) Változások és életesemények hatása az élettel való általános elégedettségre : Út egy kibővített életminőség modell felé. MA/MSc thesis, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet.

Herpai, Levente (2012) Vásárlói döntések kognitív magyarázata. MA/MSc thesis, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Mikroökonómia Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Herpai_Levente.pdf

Horváth, Enikő (2010) Értelem és érzelem a pókerben. Outstanding Student Paper, BCE, Magatartástudományi és Kommunikációelméleti szekció.

Sztupár, Noémi (2017) Értékpreferenciák és karrierhorgonyok vizsgálata informatikusok körében. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Szervezeti Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Sztupar_Noemi.pdf

Szabó, Veronika (2016) Érzelmi intelligencia fejlesztése a szervezetekben. BA/BSc thesis, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Munkagazdaságtan Központ. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Szabo_Veronika.pdf

Káli, Emese (2018) Érzelmi intelligencia és kiégés a toborzással foglalkozó szakemberek körében. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vezetéstudományi Intézet.

Radics, Dorottya (2015) Ízlés és preferenciák a viselkedési közgazdaságtanban. BA/BSc thesis, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Matematikai Közgazdaságtan és Gazdaságelemzés Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Radics_Dorottya.pdf

Bauer, Eszter and Lajtai, István (2008) Úton egy komplexebb emberkép felé. Outstanding Student Paper, BCE, HR és szervezetfejlesztés szekció.

Szakács, Éva (2017) „Anya, megveszed nekem?!”: a gyermek meggyőzési stratégiái. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Vajda, Andrea (2009) „Orvosi recept” az anyaságra : Avagy a szerepek közötti egyensúly megteremtése. Thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vezetéstudományi Intézet.

This list was generated on Mon Jul 22 07:39:01 2019 CEST.