Vitéz, Gyöngyvér (2021) A coach kompetenciákat támogató készségek, képességek, attitűdök és azok fejlesztési lehetőségei: Hard- és softskillek a sikeres coach szemszögéből. Postgraduate thesis, BCE Vezetéstudományi Intézet.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
898kB |
Abstract
Szakdolgozatom a kompetencia komponenseket vizsgálja tanulásmódszertani szempontból a coach képzés szemszögéből. Tanuláspszichológia szempontjából a kompetencia három komponensre bontható, amelyek együttes megléte az alkalmazóképes tudás feltétele. A kompetencia komponensek a következők: - tudás - készség - attitűd Az ábra jól demonstrálja szakdolgozatom logikai felépítését, amely e három komponens köré szerveződik, és a coach ismeretszerzésének, képesség-készségfejlesztésének és attitűdformálásának szemszögéből világít rá arra, hogy oktatói szemmel hogyan érdemes rápillantani a coach képzésekre, a coachcsá válás összetett kompetencia-rendszerére, képzési elemeire. Dolgozatomban e hármas komponens együttes elemeit veszem sorra, mind az elméleti alapok, mind pedig a gyakorlati megvalósítás szemszögéből a saját, tanuláspszichológiával foglalkozó oktatói ismereteim, coach tapasztalatam és ismert mester coachokkal folytatott interjúbeszélgetések alapján. Dolgozatom logikai felépítését a következő ábrával szemléltetem.
Item Type: | Postgraduate thesis |
---|---|
Subjects: | Management, business policy Psychology |
ID Code: | 14207 |
Specialisation: | Vállalati belső és vezetői coach |
Deposited On: | 04 Nov 2021 14:13 |
Last Modified: | 16 Mar 2022 14:34 |
Repository Staff Only: item control page