"Boldogság eladó": a reklámokban megjelenő boldogság pszichológiája és hatásai a vásárlásra az egyes kultúrákban

Percsi, Annamária (2018) "Boldogság eladó": a reklámokban megjelenő boldogság pszichológiája és hatásai a vásárlásra az egyes kultúrákban. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Nemzetközi Gazdálkodási Kutatóközpont. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Percsi_Annamaria.pdf

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Percsi_Annamaria.pdf


Item Type:BA/BSc thesis
Subjects:Psychology
ID Code:11353
Specialisation:Nemzetközi gazdálkodás
Deposited On:30 Jul 2018 09:17
Last Modified:30 Jul 2018 09:17

Repository Staff Only: item control page