Az érzékszervi ingerek közötti kongruencia : A színek és illatok közötti kongruencia hatása a fogyasztói magatartásra a férfi dezodorok esetében

Réczicza, Réka (2015) Az érzékszervi ingerek közötti kongruencia : A színek és illatok közötti kongruencia hatása a fogyasztói magatartásra a férfi dezodorok esetében. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Reczicza_Reka.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Reczicza_Reka.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Pszichológia
Azonosító kód:8535
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing szak
Elhelyezés dátuma:12 Feb 2016 10:58
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 21:24

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap