Kényszeres vásárlás mint kompenzációs stratégia : Fiatal nők kényszeres vásárlási szokásainak tipizálása és jellemzése a ruházati cikkek termékkategóriájában

Mélykuti, Hanna (2013) Kényszeres vásárlás mint kompenzációs stratégia : Fiatal nők kényszeres vásárlási szokásainak tipizálása és jellemzése a ruházati cikkek termékkategóriájában. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Melykuti_Hanna.pdf

[img] PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
980kB

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Melykuti_Hanna.pdf


Item Type:MA/MSc thesis
Subjects:Marketing
Sociology
Psychology
ID Code:6677
Specialisation:Marketing szak
Deposited On:21 Feb 2014 08:44
Last Modified:21 Feb 2014 08:44

Repository Staff Only: item control page