Mélykuti, Hanna (2013) Kényszeres vásárlás mint kompenzációs stratégia : Fiatal nők kényszeres vásárlási szokásainak tipizálása és jellemzése a ruházati cikkek termékkategóriájában. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Melykuti_Hanna.pdf
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
980kB |
Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Melykuti_Hanna.pdf
Item Type: | MA/MSc thesis |
---|---|
Subjects: | Marketing Sociology Psychology |
ID Code: | 6677 |
Specialisation: | Marketing szak |
Deposited On: | 21 Feb 2014 08:44 |
Last Modified: | 21 Feb 2014 08:44 |
Repository Staff Only: item control page