Tallózás Tanszék szerint

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Tételek száma:320.

Monge, Gloria (2022) Beyond Standardization: A comparative Analysis of Coca Cola's Advertising Campaign. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Ovsianyk, Kateryna (2022) B2B service brand identity: the importance of corporate brand identity design : Empirical investigation on the example of B2B Tech company SEON Fraud Fighters. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Nyakacska, Ádám (2022) Blizzard & NBA : A Comparison Between Hong Kong Crisis Communication. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Nurseit, Akmaral (2022) Digital Families: Building Brand Communities in Online Communication. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Moukdavanh, Ophetsane (2022) Leadership trends in governmental and non-governmental organisations: A comparative case study in the Lao PDR. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Liu, Kaiyu (2022) Will Ads Destroy The Viewer’s Trust? MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Soriano, Juan Carlos Sula (2022) The Future of Creativity: Social Construction of Creativity through Creator Economy. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Sabirli, Oshan (2022) Twitter usage and crisis management Within the framework of the Covid-19 pandemic of the Ministries of Health in US, UK and Turkey. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Motika, Ana (2022) Depiction of Gender in Vogue and GQ Magazines: Visual analysis of covers (2011-2021). MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Petervári-Molnár, Bendeguz Pál (2022) The effective use of social media communication for sports clubs. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Mburugu, Rose Gacheri (2022) Comparative Analysis of Online vs. Offline Business Communication in English in national companies in Nairobi. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Kalmár, Melitta (2022) Korean Media Product Consumption and Familiarity with Korean Culture in Hungary. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Jakisheva, Adina (2022) “The power of compliments on social media platform – Instagram”. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Chen, Ge (2022) Comparative Analysis of the Chinese and Western Images of "Mulan" from a Cross-cultural Communication Perspective. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Arystanbek, Kyzy Zhyldyz (2022) MEGHATÁROZATLAN MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Abisheva, Dilbar (2022) Language Choice in the Instagram Captions of Kazakh Celebrities. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Nguyen, Vinh Lam Khe (2022) Compliance behavior to government campaign among higher education students by demographic and socioeconomic characteristics during the COVID-19 pandemic in Vietnam. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Liszkay, Aliz (2022) Is populist rhetoric the mainstream way of Hungarian oppositional communication? BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Bacheyeva, Meruyert (2022) The Power of Color: Color as a Visual Communication Tool in User Interface Design. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Sonkoly, Anna (2022) Cyberbullying in Hungary and the United States : A comprehensive literature review. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Shalati, Tala (2022) The Role of Media in Shaping Public Opinion and the Social Change – Role of Social Media Affecting Social Change. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Parahnenko, Ivanna Szerhijivna (2022) Misinformation and social media Terms of Service: a study on surveillance practices in digital communication. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Liang, Shanshan (2022) Investigating Gamer’s Attitude towards the Branded Video on Bilibili and YouTube: the Role of Source-related and Psychological-related Factors. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Kricska, Nóra (2022) Innovative Communication Solutions To Promote Arts in Museums : Analysis of international museums during the Pandemic. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Esmer, Cagla (2022) How turkish new media frame femicides? MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Batereanu, Valeria (2022) Podcasts as an alternative/complementary source of education. Case study of the first podcast on sexual and reproductive health education in the Republic of Moldova. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Bánki, Polina (2022) Perception towards governmental communication during COVID-19 pandemic in Hungary and Singapore. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Köves, Gréta (2022) Digital advertising: The future of sustainable marketing? BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Aitpayeva, Nargiza (2022) The role of visual storytelling in strengthening the brand and building strong relationships with consumers: Analysis of the usage of brand character storytelling on the Nike Court Instagram page. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Wang, Jichen (2022) The transformation of hip-hop from underground to mainstream music and its impact on the music culture of other countries: taking Asia as an example. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Uri, Heba (2022) Fashion Industry: How medium sized companies use digital marketing for hiring new employees? MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Túri, Noémi (2022) How to launch a successful TikTok page for Zyntern (a Hungarian start-up)? MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Strauss, Cindy (2022) “Green is the New Black”: Socially Responsible Marketing & Greenwashing in the 2020s. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Sipos, Mirtill (2022) Communication and Data Protection in the light of Surveillance and Surveillance Capitalism. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Scolnic, Valeria (2022) New media as a tool for non-systemic opposition in Russian Federation: A case study of Alexey Navalny’s communication on YouTube platform. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Ulitin, Makar (2022) Manipulate and avoid manipulations: Appeals as a tool of visual influence in horror movie posters. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Tran, Thuy Hang (2022) The relationship between family communication patterns and interpersonal communication competence of Vietnamese young adults. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Tobenco, Liuba (2022) Advertising Philanthropy: Consumers’ perception of Corporate Social Responsibility Marketing. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Shchutskaia, Iuliia (2022) Self-Representation of Russian Politicians: Comparative Political Discourse Analysis. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Le, Lam Thi Thanh (2022) Emotions can help: The impact of emotional expressions in COVID-19 business crisis responses. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Krivokapić, Sofija (2022) Something's wrong?! The effect of schema incongruent advertisements and brand familiarity on memory. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Komlósi, Dorottya (2022) Puedes tutearme. – Spanish and Hungarian university students’ formal and informal language use. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Cuesta López, Ana María (2022) Instagramming feminism in Colombia: a critical discourse analysis of @LasIgualadas. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Chan, Yee Yung (2022) Correlations between social media use patterns and mental well-being of undergraduates. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Varga, Zsuzsanna Eszter (2022) Hunting for Attention: Luxury and Fast Fashion Campaign Photo Analysis from a Visual Perspective. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Szy, Henriette (2022) Sustainability as a core value : How Hungarian fashion brands construct their brand image as sustainable. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Szép, Lilla Zsuzsanna (2022) Female Representation in Social Media’s Digital Art Portraits. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Sándor, Judit (2022) The effect of travel influencers on travel decision-making within generations Y and Z. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Madácsi, Dorottya (2022) The Communicative Values of Women’s Fashion in France During the Jazz Age: A Visual Semiotic Analysis of How Fashion Symbolised the New Womanhood on Print Advertisements. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Kovácsovics, Lili (2022) How did the covid-19 pandemic shape television viewers’ habits in Hungary? BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Günes, Dogan (2022) Consumer Responses to LGBTQ+ Imagery in Media. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Gál, Nicole Vivien (2022) Reality Tv Engagement: Audience Relations Towards Reality Competition Shows. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Farkas, Laura Katalin (2022) The power of visual language in cinematic adaptations : Analysing immersive spectatorship using visual rhetorics and cinematography in the 1995 and 2005 versions of Pride and Prejudice. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Ina, Ivanova (2022) The Downfall of Covid-19 Crisis Communication in Bulgaria: the role of politics, communication and media quality. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Günes, Sezer (2022) Reasons I’m Terrified to Speak to Men: A Study on the Incel Community. MEGHATÁROZATLAN, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Gubricza, Laura Adrienn (2022) Social media platforms’ influence on parent-teacher communication. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Zhang, Wenye (2022) Damaging Divorce? An A nalysis of China’s “Cooling Off” Period. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Yueying, Yao (2022) How Chinese culture is reflected differently in Western films and the reasons behind. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Pham, Minh Khoi (2022) Cancel culture in Vietnam and factors that influence people’s attitudes on misconduct by public figures. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Kovács, Marcell (2022) How does communication set the stage for a regime? A linguistic comparative analysis of the Horthy, Kádár and Orbán-regime. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Konecsni, Eliza (2022) The effect of Coach’s communication style and verbal aggressiveness on Athlete’s communication style and on ice aggressiveness among Hungarian Ice Hockey Players. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Ipacs, Veronika Viktória (2022) H(orrible wasting) & M(arketing)? Observing the CSR communication of the H&M from the sustainability perspective. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Demeter, Alexandra (2022) The Lara Croft phenomenon: The Portrayal of Female Characters in Video Games. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Gömöri, Virág (2022) Fat and Fit? Media portrayal and attitudes of Generation Z toward Fat Acceptance Movement. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Bounnaphone, Dethpanya (2022) Western Luxury Fashion Industry Media Portrayals of “Asians”: The issue of stereotyping and the perceptions of consumers. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Bilisbekov, Arystan (2022) Transmedia Storytelling in TV shows – The case study and practice of SKAM. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Basa, Lili (2022) The Impact of Linguistic Socialization on the Fate of the Female Protagonists in the Academy-Award Winning Films for Best Actress 2000-2019. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Árki, Vivien (2022) That's a Wrap!: Understanding visual media through the communication of the Hungarian music band "Hooligans". BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Zana, Klaudia (2022) Healthy food choice – the great challenge of our society : A comprehensive overview of Hungarians’ attitudes toward FOP nutrition labels and sugar consumption. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Zaidi, Syeda Ramsha Hassan (2022) Selling Empowerment: An Analysis of Femvertising in Pakistan. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Petrovics, Sára (2022) Hírek: rossz álom vagy valóság? BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Róka, Fanni (2022) Az Instagram posztok és tartalomgyártóik véleménye között fellelhető konzisztenciák vizsgálata. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Zábori, Zsófia (2022) Valóság vagy virtualitás? Valóságos és virtuális influencerek közötti különbségek vizsgálata az Instagram felületén. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Peicheva, Eltina Ivaylova (2022) A hungarikumok kommunikációja : A 18 és 25 év közötti fiatalok hungarikumokhoz fűződő attitűdje. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Barabás, Réka (2022) A női énképre gyakorolt közösségi média hatások Avagy a túlfilterezett valóság árnyoldalai. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Vadász, Adorján (2022) A Megafon Központ, 2022-es magyarországi országgyűlési választások során folytatott kampánykommunikációjának fiatalokra gyakorolt hatása. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Váradi, Lilla (2022) Árfolyamok és közösségi média: a pénzügyi véleményvezérek médiahatása. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Tomcsányi, Ádám (2022) Illatok, érintések, dallamok, csillogás : Az érzékszervi marketing újszerű világa, különös tekintettel a szagérzékelésr. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Béres, Krisztina Anna (2022) CGI jövője a divat- és szépségiparban. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Bódis, Abigél (2022) Mi befolyásol minket a borválasztásban? Avagy borpiaci marketingtechnikák és a háttérokok vizsgálata fókuszcsoport segítségével. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Tóth, Beatrix (2022) Akadémiai öltözködési stílusok és velük kapcsolatos benyomások a hallgatók szemüvegén keresztül. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Soós, Fanni (2022) Média a gyermekek kezében - avagy neveljük-e médiatudatosságra óvodásainkat? BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Illés, Bernadett Mária (2022) A diplomáciai életben elkövetett protokolláris hibák sajtóreprezentációja. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Kalánová, Barbara (2022) Gyakorlat teszi a mestert: Az improvizáció fejlesztése az újságírói interjúhelyzetben. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Máriássy, Fruzsina (2022) Szavazz rám! avagy a politikusok reprezentációja a közösségi médiában. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Benczúr, Bernadett Anna (2022) A nemspecifikus nyelvhasználat marketingkommunikációs megjelenése az öltözködési divatban. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Iván, Dóra Mária (2022) Kettőezer-nyolcvannégy? A Nagy Testvér jobban figyel, mint valaha : A XXI. század digitális felhasználóinak adatbiztonsággal kapcsolatos hiányosságainak feltárása. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Polgár, Linett Fanni (2022) Politikai kommunikáció az Instagram felületén, avagy miként érik el politikusnőink, hogy azonosuljunk velük? BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Medvigy, Krisztián (2022) Tetszik, amit látsz fiatal barátunk? Avagy hogyan is próbálja a FIDESZ megszólítani a fiatal választópolgárokat a plakátkampányukon keresztül. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Bodnár, Fanni (2022) Az egészségtudatos, aktív sportolók internetfelhasználási szokásai. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Mikes, Levente (2022) Hogyan nevezzelek? Keretezés a 2022-es választási kampányban. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Seres, Sámuel Mór (2022) Itt a lét a tét : Avagy a választási hajlandóság vizsgálata a 2018-as választásokon Magyarországon és Szlovéniában. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Mázsár, Donát Erik (2022) Sötét-e a humor? A magyar egyetemisták viszonya a politikailag inkorrekt mémekkel. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Mészáros, Boglárka (2022) A magyarországi punk szubkultúra vizuális kommunikációja. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Szabó, Péter (2022) Navigáció az igazság utáni világban: Az álhírek és összeesküvés-elméletek felismerése. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Juhász, Kristóf (2022) A közösségi tervezés kommunikációs aspektusai. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Galántay, Nikolett (2022) Madarat tolláról, tetoválót Instagrammjáról? A tetováló szakma forradalma a platform népszerűségének növekedésével. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Illyés, Márton (2022) Felvillanyozva! – avagy elektromosautó reklámok vizuális kommunikációja. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Juhász, Emese (2022) A Gilmore lányok visszatértek : A Szívek Szállodája sorozat kritikai elemzése. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Kevés, Flóra (2022) Magyarországon jelenlévő legnagyobb biztosítók marketingkommunikációja. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Mohai, Dominik (2022) A közösségi média szerepe a politikai demonstrációkon való választói aktivitásban. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Philippovich, Máté Tamás (2022) Az Y generáció munkavállalóinak viselkedésmintái : Avagy a job hopping jelenség és konfliktus szituációk vizsgálata fiatal munkavállalók körében. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Szujó, Orsolya (2022) A fogyasztói igények új dimenziója a marketingkommunikációban : Az élelmiszeripari kiskereskedelmi vállalatok márkaépítése a TikTokon. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Vajda, Triniti Andrea (2022) Az élőbeszéd hatalma: A nyilvános beszéd gyakorlatának lehetőségei és relevanciája az AIESEC diákszervezetben. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Végh, Zsófia (2022) Az Index.hu és a #MeToo mozgalom, avagy a szexuális zaklatások problematikájának megjelenése a magyar online sajtóban. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Vörös, Eszter Anita (2022) Mitől férfi a férfi és nő a nő? avagy a nemek kommunikációs különbségei. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Marczi, Emese (2022) Subverting expectations – A fan teóriák és vélemények hatása a sorozatok és filmsorozatok cselekményére. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Marczi, Sándor Ákos (2022) A diszkrimináció reprezentációja az egyjátékos fantasy CRPG-kben. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Angyal, Virág (2022) A televíziós szereplők viselkedési normái - Az élő adásban történő váratlan reakciók vizsgálata a társadalmi megítélés szempontjából. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Árki, Kristóf (2022) A Papifrankó és a digitális evangelizáció. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Berecz, Adrienn (2022) A közösségi média és a testkép kapcsolata – avagy a közösségi média egy görbe tükör? BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Boda, Szonja (2022) ‘Queer Coding’: Nem-konvencionális önreprezentáció a médiában. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Gazdag, Mária (2022) Egyszerű reklámok vagy gondolkodásformáló eszközök? Az alkoholreklámok hatása az alkoholfogyasztás társadalmi megítélésére. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Madzin, Emília (2022) A magyar videós újságírás helyzete és szerepe a fiatalok politikai döntéshozatalában. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Magyar, Inez (2022) Sharenting: Magyar celebek és influencerek gyermekei a közösségi médiában. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Radakovic, Mijat (2022) Jég dupla whiskyvel – A mai fiatalok alkoholfogyasztása a felvilágosítástól a súlyos következményekig. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Szabó, Kristóf (2022) Az ikrek közötti kommunikáció fejlődése és sajátosságai - Az ikerszülők percepciójának kvalitatív vizsgálata. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Varga, Szabolcs (2022) A színészi hitelesség : A színész hitelességének és kommunikációs eszközeinek vizsgálata. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Bakó, Réka (2022) Stressz a mindennapokban : A stressz és az étkezés kapcsolata. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Balázs, Barbara (2022) Vizuális manipuláció a szépségiparban : Idealizált nőábrázolások hatása a nők önértékelésére. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Bittó, Kitti (2022) ARC kiállítás, avagy a társadalmi problémák civil, vizuális reprezentálása Magyarországon. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Fazekas, Réka Gabriella (2022) Betegséggel Boldogan? Az orvosi kommunikáció módszerei a rossz hír közlésében. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Hegedüs, Krisztián (2022) Kihallgatási technikák : A kihallgatás médiareprezentációjának esettanulmánya. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Kövesdi, Anna (2022) Piros babos a ruhám : A magyar népviselet szemiotikai jellemzői és nonverbális kommunikációja: Gyermekrajzok pszichodiagnosztikai elemzése. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Lóránth, Lili (2022) Nőként érvényesülni a 21. századi munkaerőpiacon: az üvegplafon megjelenése a szervezeti kommunikáción keresztül. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Porubský, Zsolt (2022) Beszédes rajzok : A verbális kommunikáció és rajzfejlődés kapcsolata kisgyermekkorban. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Romvári, Bence Amadé (2022) Az edző és sportoló közötti hatékony kommunikáció jelentősége. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Szalai, Martin (2022) A felszolgálók szakmai kommunikációja. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Varga, Vivien (2022) Kitegyem vagy ne tegyem? – Érzelemkifejezés a közösségi médiában. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Árpási, Márton Bendegúz (2022) Lelátói fanatizmus a médiában. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Czikk, Luca Krisztina (2022) A közösségi média hatása a mentális egészségre : Avagy az online identitás és a valós én közötti extrém különbségek. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Grandpierre, Méda Ilona (2022) A család mint eszköz a fogyasztói reklámok kommunikációjában : Az idilli családkép megjelenése az audiovizuális reklámokban. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Horváth, Virág (2022) Fiatal felnőttek lélektani krízise és a társas kapcsolatok - online és offline társas támasz - összefüggéseinek vizsgálata. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Kecskés, Kitti (2022) Egy táncos levele a közönségnek: a hip-hop tánc üzenetközvetítő ereje a nonverbális kommunikáció segítségével. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Kmetty, Eszter (2022) A magyar családok kommunikációs eltérései a közösségimédia-használattal összefüggésben. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Kovács, Noémi (2022) A különleges bánásmódot igénylő gyermekek iskolai élete szülői szemmel. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Laczay, Zita Sarolta (2022) Sport és Sör : A Heineken UEFA Euro2020 kampánya és hatása forgalmára, márka ismertségére. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Nagy, Gréta Borbála (2022) Nézői attitűdök összehasonlítása reklámcélú és nem reklámcélú tartalmak esetén. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Németh, Zsófia Réka (2022) A fiúk nem sírnak? A nemek ábrázolása és nemi sztereotípiák a Disney és Pixar filmekben. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Papp, Dénes (2022) Információs háború a pókerasztalnál Nonverbális kommunikáció és hazugság elemzés a versenypóker világában. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Rudolf, Alexa (2022) ”A görögöknél otthon vagyunk.” – Archetipikus jellemzők görög mitológiai vonatkozású márkák kommunikációjában. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Török, Márk (2022) Az élsportolók kommunikációja és befolyásolási képessége a közösségi médiában. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Adámi, Zsanett Margit (2022) A családon belüli kommunikáció szerepe az örökbefogadás tükrében. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Bánszki, Panna (2022) Olvasni az emberekben : Hogyan vegyük rá a fogyasztót arra, hogy vásároljon? A pozitív percepciók befolyása. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Boncz, Mercédesz Tamara (2022) Kilépés a nagybetűs Életbe. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Jáni, Zsófia (2022) Norbi Update reklámokkal kapcsolatos attitűdváltozások vizsgálata. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Jeneses, Dorottya (2022) Hős vagy áldozat? A női ábrázolásmód vizuális retorikai elemzése három korszakon át. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Kővári, Kincső Kinga (2022) Brüsszel, csatára fel! Brüsszel keretezése Orbán Viktor facebook kommunikációjában. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Liktor, Eszter (2022) Tabuk megjelenése a reklámokban : A menstruációhoz és a női testszőrzethez kapcsolódó termékek vizuális bemutatásának elfogadottsága. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Őri, Kinga Virág (2022) A kommunikáció fontossága a párkapcsolatokban : A konfliktusok hatása a párkapcsolati instabilitásra. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Perejuc, Svetlana Anna (2022) Catcalling: a beavatkozás háttértényezői : “A Móriczon, fényes nappal, senki nem szólt semmit…”. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Andula, Júlia Dominika (2022) Integrálódás a digitális környezetbe : Tanácsadók és bizalom a magyar információs kor hálóján. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Bennett, Zsófia Lilla (2022) Divat-kommunikáció: A H&M fenntarthatósági kommunikációjának változása 2020 és 2021 között. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Hegedüs, Kata (2022) Nők a filmvásznon : Hatással volt-e a #metoo mozgalom a legjobb film Oscar-díjat nyert alkotásokban megjelenő női karakterekre?! MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Kércz, Dorottya (2022) Az analóg reneszánsza. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Komár, Anita (2022) A Kaleta-ügy a szülők gyermekeikkel kapcsolatos tartalmak közösségi médiában való megosztási szokásaira gyakorolt hatása. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Kovács, Liliána (2022) Influ, mi?! – Az influenszerekkel kapcsolatos megítélések és attitűdváltozások. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Kremser, Dániel (2022) A lootboxok valódi arca: szerencsejáték korlátok nélkül. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Németh, Ágnes (2022) Design Thinking alkalmazása a gyakorlatban: Az ENSZ közösségi média kommunikációjában megjelenő felhasználó-centrikus elemek vizsgálata. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Rada, Bálint András (2022) A diplomáciai sportswashing konceptualizációja és reprezentációja a magyar nyelvű online médiatérben. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Savci, Armanda Leila (2022) Demokrata amerikai elnökök politikai perszónavizsgálata – Barack Obama és Joe Biden politikai retorikájának elemzése. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Ujhelyi, Viktor (2022) Hogyan kommunikál egy sportliga? Az NBA Twitter profiljának elemzése. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Árszintye, Erika (2022) Cyberchondria: a modern kor öndiagnózisának kommunikációs rejtelmei. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Barbócz, Zsolt (2022) Múzeumi márkaépítés a közösségi médiában a COVID-19 járvány alatt – Magyarországi múzeumok TikTok és Instagram kommunikációja. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Biró, Milán (2022) A hazai autógyárak társadalmi felelősségvállalásának értékelése – Útmutató a sikeres autógyári CSR tevékenységhez. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Galambos, Viktória (2022) Erőszakábrázolás a gyerekeknek szóló televíziós műsorokban = Representation of violence in children’s TV shows. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Gulyás, Fanni (2022) Politikus, politikusnő, női politikus – A bulvároldalak jelzőhasználata a nemek tekintetében. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Hodován, Péter (2022) A káromkodás pragmatikai vizsgálata a hazai tehetségkutató műsorokban. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Kádár, Evelin (2022) Az Instagram testképre gyakorolt hatása a Z-generációs férfiak körében. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Páris, Annamária Boglárka (2022) Egyetemi márkaépítés, avagy felsőoktatási intézmény mint piaci szereplő. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Sándor, Botond (2022) A média multitasking, és az azzal kapcsolatos sztereotípiák vizsgálata a nem és az életkor viszonyában. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Sárdinecz, Flóra (2022) Jogomban áll meghalni? A digitális hagyaték felhasználásának keretei = Do I have the right to die? The frameworks of digital legacy usage. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Szalai, Gréta (2022) A hazatérés művészete: Fordított kulturális sokk jelensége az egyetemisták körében. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Vitál, Szilvien Judit (2022) A humor mint marketingeszköz az Aldi reklámjainak vizsgálatában. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Tóth, Dorottya (2022) Szitkomok és párkapcsolati konfliktuskezelés. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Bacsek, Bernát (2022) The representation of evil on the movie screen in the 21st century – the relation between movie villains, the audience, and real-life phenomena. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Hauser, Zorka (2021) Talking Bodies: A Visual Rhetorical Analysis of Two Prominent Fashion Brands. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Hauser_Zorka.pdf

Kovács, Kristóf (2021) Greenwashing Techniques of Company Giants. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Lochmayer, Petra (2021) Portrayal of families and family communication in films: a comparative analysis of two French movies, La Boum 2 (1982) and LOL (2008). BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Papp, Eszter (2021) Oversexualization of the female body in popular music culture. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Zhu, Rongxian (2021) Stigmatization of Feminism and Feminists on Weibo. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Ramirez Carrera, Thalia Irais (2021) Visual construction of #happiness on Instagram: a multimodal analysis for hashtag and images. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Bokovics, Nóra (2021) A média hatása a testképre és az énképre. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Bokovics_Nora.pdf

Horváth, Márton (2021) A hagyományos és újmédia szereplők vizsgálata személyprototípusokkal. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Kovács, Máté (2021) A népességmegtartó erő és a közösségi tényező kapcsolatának vizsgálata Lakiteleken. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Leszkovszki, Emma (2021) Okos marketing stratégia : Az okos hatalmi stratégia helye a közösségi média marketingben. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Rozs, Franciska (2021) A Telex és az Origo hírközlési metódusainak befogadókra gyakorolt hatása a koronavírus-járvány harmadik hulláma alatt. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Szabó, Péter (2021) Navigáció az igazság utáni világban : Az álhírek és összeesküvés-elméletek felismerése. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Kalocsai, Zsombor (2021) Vállalati összeolvadás mint szervezeti változási trend a kommunikációs ügynökségekben : A VMLY&R – Geometry magyarországi összeolvadásának esettanulmánya. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Mogyorósi, Edit (2021) A munkaerő megtartás és motiváció nem anyagi jellegű eszközei a senior IT szakemberek körében. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Abt, Flóra Anna (2021) Az online térben megjelenő verbális agresszió és az offenzív jellegű hozzászólások megítélése. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Al-Dulaimi, Rebeka (2021) CGI-generációk: Paradigmaváltás a XXI. századi reklámok vizuális reprezentációjában a figyelemgazdaság tézisén keresztül vizsgálva. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Al_Dulaimi_Rebeka.pdf

Balog, Dóra (2021) Adatszivárgási esetek hatása a felhasználói magatartásra és az egyén jövőképére. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Balog_Dora.pdf

Balog, Emília Nóra (2021) A stan kultúra : Részvételi kultúra a fandomban, középpontban a Stan Twitter. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Balog_Emilia_Nora.pdf

Baranyi, Fruzsina (2021) Rajongók és idealizált példaképeik: A One Direction zenekar rajongókra gyakorolt hatása. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Benyovszky, Ádám Barnabás (2021) Márkaépítés és hatékony marketingkommunikáció a R3D ONE Dance Community példáján keresztül. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Bohl, Katalin (2021) The masculinity of James Bond from the perspective of Generation X and Z = James Bond maszkulinitása az X- és Z-generáció nézőpontjából. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Bohl_Katalin.pdf

Bozó, Bendegúz András (2021) A képernyőidő növekedésének hatása a középiskolás korosztály mozgásmennyiségére a COVID-19 járvány alatt. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Bozo_Bendeguz_Andras.pdf

Cornides, Sára Lili (2021) A magyar mozgóképes ipar átalakulása a COVID-19 tükrében. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Csodó, Martin (2021) Gyerekhíradó: Esettanulmány a 8-12 éves korosztály közéleti tájékoztatásáról. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Déri, Brenda (2021) Az influencer édesanyák tartalomgyártási és termékmegjelenítési szokásai az Instagram platformján : Felhasználják-e gyermeküket a reklámtartalmú bejegyzéseikben? BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Deri_Brenda.pdf

Gaál, Annabella Rebeka (2021) A közösségi média használatának hatása a Z generáció karrierútjára. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Gaal_Annabella_Rebeka.pdf

Ghyczy, András (2021) Az etikus design keretrendszer mint CSR-alternatíva. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Ghyczy_Andras.pdf

Gulyás, Alíz (2021) A színhasználat attitűdöt befolyásoló szerepe a streaming-szolgáltatók kommunikációjában. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Gulyas_Aliz.pdf

Gyarmati, Fanni (2021) Életmentő infografikák : Járványmegelőzés a vizualitás erejével. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Gyarmati_Fanni.pdf

Györki, Károly (2021) Az e-sport és annak népszerűsítése Magyarországon. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Gyorki_Karoly.pdf

Halász, Réka (2021) Az emberbe ültethető mikrochip médiareprezentációja. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Jávor, Dániel Richárd (2021) Disztópikus világok propagandája a kamerán át. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Javor_Daniel_Richard.pdf

Jurásek, Szonja (2021) A kommunikáció fluktuációra gyakorolt hatása a ZIEHL-ABEGG Kft. fluktuációs projektjének tapasztalatai alapján. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Karácsonyová, Laura (2021) A magyarországi dolgozó egyetemisták médiafogyasztási szokásainak változása a COVID-19 járvány első hullámának hatására. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Karacsonyova_Laura.pdf

Kelemen, Csaba Herkules (2021) Narancsból fehérbe: Donald Trump 2016-os és 2020-as elnökjelölti kampányainak összehasonlító elemzése. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Kelle, Fanni (2021) A vizuális retorika szerepe A Gyűrűk Ura – A két torony című filmben. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Kircsi, Anna Xénia (2021) A megosztó közösségi média marketing kampányok eredményessége és természete. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Kiss, Bernadett (2021) A TikTok használatának hatásai a magyar fiatalokra. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kiss_Bernadett.pdf

Kolozsi, Szabolcs Ferenc (2021) Ügyfél és ügyintéző közötti kommunikációs zavarok a banki szférában. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kolozsi_Szabolcs_Ferenc.pdf

Kostyál, Orsolya Éva (2021) Térfoglalás : A Színház- és Filmművészeti Egyetem modellváltásának metaforikus keretezése. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kostyal_Orsolya_Eva.pdf

Kovács, Lilla (2021) A teljesítmény és a kommunikáció kapcsolata a röplabdasportban A vezetőedző és a játékosok közötti kommunikáció hatása az NB1 Ligában a 2019/20-as szezonban versenyző négy legjobb női röplabdacsapat magyar bajnokságban nyújtott teljesítményére. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Kovács, Réka (2021) Zeneipar az újmédia korszakában. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Kriszt, Katalin (2021) Érzelmi és szociális kompetenciák vizsgálata a Nemzeti alaptantervben. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kriszt_Katalin.pdf

Léé, Noémi Erzsébet (2021) Vizuálisan manipulált társadalmunk. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Lukács, Anita (2021) Lewis Hamilton imázsépítése a Forma-1 és a média vonatkozásában. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Macher, Borbála (2021) Művészetkommunikáció a világjárvány előtt és alatt : A Magyar Művészeti Akadémia kommunikációs rendszere 2019-2020. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Macher_Borbala.pdf

Márkus, Gréta Melinda (2021) Népi hagyományok kontextusváltása : A Röpülj páva és a Fölszállott a páva című televíziós műsorok szerepe a magyar népi kultúra és a néptánc népszerűsítésében. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Márkus, Kitti (2021) Nemi eltérések a gyűlöletbeszéd hajlandóságában a homoszexualitás ellen. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Markus_Kitti.pdf

Mátyás, Lili Mónika (2021) Négy lábbal a közösségi médiában: Magyarországi állatvédő szervezetek jelentősége a Facebookon. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Matyas_Lili_Monika.pdf

Meichl, Frida (2021) Oscar-díj-átvevő beszédekben megjelenő egyéni társadalmi felelősségvállalás a négy színészi kategória győzteseinek beszédeit vizsgálva. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Mohácsi, Anett (2021) Janus arcú reklámok. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Mohacsi_Anett.pdf

Nagy, Petra (2021) Egy dal – kétféle vizuális megjelenítés : A Bagossy Brothers Company „Visszajövök” című dalának képi elemzése. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Német, Emese Margit (2021) A közösségi média hatása a fiatalok öltözködésére. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Németh, Donát (2021) Befolyásolási technikák a League of Legends: Wild Rift mobiljátékban. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Nemeth_Donat.pdf

Pagony, Nándor (2021) Manipulációs technikák a magánéletben. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Pakai, Ádám (2021) A TikTok sajtóvisszhangja Magyarországon. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Pakai_Adam.pdf

Palkovics, Zóra Magdolna (2021) Influenszerek szponzorált tartalmai az Instagramon. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Parragh, Anna Rita (2021) A Nike márkaimázsa, összevetése a legnagyobb riválisával és az egyik legnépszerűbb reklámvideó hatásának elemzése. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Pásku, Enikő (2021) „Amit magad után hagysz, annak nagyobbnak kell lennie, mint te magad voltál.” Online gyászolási attitűdök vizsgálata Cameron Boyce halála nyomán. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Paszternák, András (2021) A Coca-Cola HBC Magyarország Kft. CSR tevékenységének elemzése. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Pham, Thanhbinh Cintia (2021) Szintlépés a videójátékban és az életben: A gaming hatása a konstruktív kommunikációra és konfliktusokra a párkapcsolatban. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Rózsahegyi, Fanni (2021) Generációs szakadék a média világában. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Rozsahegyi_Fanni.pdf

Sámuel, Barbara Alexandra (2021) Erasmus közösségek kialakulása. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Schmidt, Balázs (2021) Az internetes mémkultúra a 21. században. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Schmidt_Balazs.pdf

Sengdouangmavanh, Zsombor Phuvong (2021) Mercedes-Benz marketingkommunikációja a fiatalabb generációk felé. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Somos, Máté (2021) Streamerek hálójában : Kapcsolatépítő stratégia az online játékközvetítés területén. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Szabó, Fruzsina (2021) Az Instagram legkisebb sztárjai – A „sharenting” jelenségének vizsgálata magyarországi trendek tükrében. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Szántó, Szabina Petra (2021) Techno-teológia: Valláskommunikáció az újmédia felületein. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Szentmártoni, Anna (2021) A digitális média hatása a gyermekfejlődésre. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Szőke, Bálint (2021) Kijelző által homályosan: Tárgyalástechnikai kihívások az online piactereken. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Szökő, Lucia Nikolett (2021) A COVID-19- járvány hatása a Biggeorge Holding cégcsoport belső kommunikációjára. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Takács, Tímea (2021) Nyelvi szexizmus a dalszövegekben. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Tersztyánszky, Réka (2021) Online oktatási platformok felhasználói élménye a távoktatás során. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Tiliczki, Mátyás Áron (2021) „Alkoholba fojtom bánatom”: a problémás alkoholfogyasztás verbalitásának vizsgálata a magyar könnyűzenében. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Tiliczki_Matyas_Aron.pdf

Torma, Réka (2021) Szextingdilemmák. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Török, Anna Alméra (2021) A "binge-watching" jelenség motiváló okai és hatásai az egyetemistáknál. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Tóth, Blanka (2021) A home office hatása a munkahelyi öltözködésre. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Tóth-Máté, Bence (2021) Nőimagazin-címlapok tipográfiájának hatása a befogadókra címlapelemzés és kérdőíves kutatás alapján. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Tóth, Norbert (2021) A szexuális zaklatás okozta színházi válság. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Trinfa, Fanni Andrea (2021) A transzgenerációs kommunikáció szerepe az értékrend kialakulásában. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Trombitás, Tamás (2021) A digitális detoxikáció létjogosultsága a távoktatásban és a home office-ban lévők körében, a (minden eddiginél nagyobb online jelenlétet igénylő) koronavírus-időszakban. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Trombitas_Tamas.pdf

Vasas, Lea (2021) A közösségi média hatása a Teqball fejlődésére. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Vasas_Lea.pdf

Zolcsák, Fanni (2021) A Fashion Week átalakulása a koronavírus miatt : A Budapesti és Milánói Fashion Week átszervezésének összehasonlítása. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Zolcsak_Fanni.pdf

Zsigmond, Bianka (2021) A Beiersdorf vállalat Nivea almárkájának vizuális vizsgálata a plakáthirdetésein keresztül. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Andai, Réka (2021) Politikai beszólások mint a kommunikáció egyik eszköze magyar példákon keresztül. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Andruska, Enikő (2021) A magyar oltáskritikusok online közösségi posztjainak elemzése. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Andruska_Eniko.pdf

Arany, Zsófia (2021) A műhús kifejezés integrációja a magyar nyelvben. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Bukosza, Zita (2021) Álhírek a koronavírus idején : A magyar nyelvű álhíroldalak összehasonlítása nyelvészeti-érveléstechnikai szempontból. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Fait, Balázs (2021) „Nem is változott semmi!” - A pandémia hatása a videójátékos szokásokra. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Gór-Nagy, Márton Zsolt (2021) A hírfogyasztási szokások és az álhírek terjedése az online felületeken, különösképpen a COVID-19-pandémia vonatkozásában. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Hanis, Patrícia (2021) A COVID-19 világjárvány hatása a magyarországi szervezetekre, azok kríziskezelésére és változásmenedzsmentjére az alkalmazottak megítélése szerint. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Illés, Tekla (2021) Változó világ, tradicionális szokások : Az online térben adott bókok elemzése. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Izsáková, Dóra (2021) A színfalak mögött – Az amerikai és a magyar filmvilág szereplőit érintő szexuális zaklatási vádakra érkező bocsánatkérések összehasonlítása. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Izsakova_Dora.pdf

Juhász, Eszter (2021) Sportágak, illetve sport és társadalmi nem a média tükrében Magyarországon. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Káldy, Márton (2021) COVIDŐS MÉMEK : Idősekkel kapcsolatos mémek a járvány idején. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kaldy_Marton.pdf

Kemenár, Éva Nóra (2021) Egyházi kommunikáció – A kommunikáció fogalmának egy értelmezése a római katolikus egyházban. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Kenyeres, Bence (2021) A hallássérült gyermekek kommunikációjának lehetőségei, valamint integrációjának elősegítése a magyar közoktatás és köznevelés keretei között. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kenyeres_Bence.pdf

Kolba, Gergely (2021) A társadalmi marketing hatóereje a videóklipekben. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kolba_Gergely.pdf

Kosztolányi, Mátyás (2021) Az „éjjeli baglyok” nappali élete : Egy láthatatlan társadalmi jelenség kommunikációja. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Kővári, Bálint (2021) A címke és az ár kapcsolata: Borfogyasztói benyomások és a hazai borpiac jellemzői. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kovari_Balint.pdf

Liska, Boglárka Anna (2021) „Egy jó tetoválónak nem kell marketing” Tetoválóművészek és -szalonok marketingkommunikációja. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Mata, Anita (2021) Filter nélkül: változó divatkommunikáció és tartalomkészítés az Instagram felületén. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Mayer, Kornél (2021) A futballszurkolói szubkultúra médiareprezentációja és megítélése Magyarországon. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Mayer_Kornel.pdf

Őry, Kinga Ildikó (2021) Hatékony vezetői kommunikáció, vezetői integritás magyar szervezetekben : Fókuszban a startup-vállalkozások. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Palánki, Alexandra (2021) The brand behind EHF EURO 2022: Brand building and communication strategy of WATCH GAMES. SEE MORE. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Palanki_Alexandra.pdf

Pintér, Béla Luyi (2021) A koronavírus hatása a hazai kézműves sörfőzdék online kommunikációjára. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Schefcsik, Anna (2021) Vállalati evolúció és annak kommunikációja. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Simonová, Ágnes (2021) A TikTok és a generációs különbségek. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Simonova_Agnes.pdf

Szabadkai, Petra (2021) Édes kísértés : Édességipari termékek szlogenjeinek kontrasztív vizsgálata három nyelv vonatkozásában. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Szabadkai_Petra.pdf

Szántó, Ruben Dominik (2021) Kommunikációval megtérülő befektetés? A rendezővárosok kulturális reprezentációjának vizsgálata a XXI. századi nyári olimpiai játékok kommunikációjában. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Szikszay, Gábor (2021) Localism in the political communication of the United States. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Szokolyi, Alexandra (2021) Nyelv, nem és gondolkodás az összeesküvés-elmélet hívők körében : Vírustagadók és oltásellenesek kommunikációjának vizsgálata a közösségi médiában. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Thamó, Barbara Gabriella (2021) Divatmárkák online kommunikációs megjelenése a COVID -19 világjárvány tükrében. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Tóth, Szilvia (2021) Médiafogyasztási szokások a koronavírus tükrében Magyarországon. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Trejer, Dorottya (2021) A közösségi média használatának pszichológiai hatásai. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Vankó, József Dávid (2021) A Black Lives Matter mozgalom kezdeti időszakának médiakommunikációja : A George Floyd-tüntetések. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Vanko_Jozsef_David.pdf

Varga, Anett (2021) Az online fogyasztói magatartás, valamint a fast fashion divatmárkák kommunikációjának alakulása a koronavírus következtében. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Vass, Flóra Liza (2021) Az agilis szervezeti kultúra helyzete a magyar nagyvállalatok tükrében. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Vislovszki, Eszter (2021) Alkalmazott udvariassági stratégiák a hazai telekommunikációs szektorban. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Vizi, Gergely (2021) A TikTok marketingkommunikációs szerepe a magyarországi reklámpiacon. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Zirnstein, Gerda (2021) A vírus mint ellenség a magyar kormányzati retorikában a pandémia első és második hullámának idején. MA/MSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Adisova, Saadat (2021) Pushing the limits of advertising : How United Colors of Benetton used shockvertising in its advertising campaigns. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Aliyeva, Selin Kamilovna (2021) Astrology of Gen-Z: The Influence of Social Media on The Spiritual Beliefs of Generation Z. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Balázsová, Zsuzsanna (2021) Hungarian fashion identity. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Doan, Khanh Minh (2021) Feminism in Korean TV Dramas and Young Vietnamese Woman Responses. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Feng, Yuxin (2021) The perception of social media and fake news in European Union. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Seres, Laura (2021) The Effect of Brand Placement in TV Shows on the Viewers’ Attitude Toward the Products = A televíziós sorozatokban történő márkaelhelyezés hatása a nézők termékekhez való viszonyulására. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Seres_Laura.pdf

Hujber, Pál (2021) A House That Does Not Exist : Ritual Communication and Mythmaking in Online Communities. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Hujber_Pal.pdf

Jian, Yiheduo (2021) The Study of Fans and Fandom Culture : Case Study on the C-pop and K-pop Fandom Example. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Medek, Dóra Júlia (2021) Silent Persuasion : Marketing semiotics in branding and logo design used by food and beverage producer companies located in Hungary. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Medek_Dora_Julia.pdf

Molazadeh Farsangi, Ali (2021) The importance of video marketing and content analysis of YouTube's top 10 U.S. TrueVien for action video ads of 2020. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Molazadeh_Farsangi_Ali.pdf

Ngo, Hai Anh (2021) Defense of the Ancients 2 Esport and Audiences: A Case Study of DotA 2 Esport Media Consumption in Vietnam. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Nguyen, Huy Nam Anh (2021) Gamification of mobile applications on marketing strategy and users' experience. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Nguyen_Huy_Nam_Anh.pdf

Nguyen, Khanh Vi (2021) The impact of social media electronic word-of-mouth on purchase intention A study of online fashion shopping in Vietnam. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Nguyen_Khanh_Vi.pdf

Nguyen, Ngoc Bach (2021) An overview of distance education during the pandemic: Student-teacher communication over videoconferencing platforms. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Nguyen_Ngoc_Bach.pdf

Dheemanth, Orekondy (2021) Impact of Facebook on the Parent-Child Relationship. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Orekondy_Dheemanth.pdf

Regő Farkas, Berta (2021) Presidential Race on the Visual Battlefield: A Visual Rhetorical Analysis of the 2020 United States Elections. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Rego_Farkas_Berta.pdf

Singsouvong, Anousone (2021) The Rapid Growth of K-Pop Culture in Social Media. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Tanishqua, Mary Mathews (2021) The sex talk: A linguistic comparison of Indian and Hungarian sex education = Szexuális felvilágosítás: Az indiai és magyar szexuális oktatás nyelvtani összehasonlítása. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Tanishqua_Mary_Mathews.pdf

Tóth, Gréta (2021) Real me vs. Instagram me : Does Instagram affect self-image? BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Tran, Ngoc Minh Hien (2021) Social Media Marketing via Influencers in the Beauty Industry: The impact on Vietnamese customers’ decision journey. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Tran_Ngoc_Minh_Hien.pdf

Varga, Anett Eszter (2021) The Effects of Globalization on the Hungarian Language through the Comparison of Monthly and Weekly Women’s Magazines. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Yang, Yuan (2021) The death of dialects? The state of regional dialects in contemporary China. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék.

Abass, Omneya (2021) Gender differences in the flouting of Gricean maxims in stand‐up comedy. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Abass_Omneya.pdf

A lista elkészültének dátuma: Tue May 14 02:24:53 2024 UTC.