Items where Subject is "Oenology"
Number of items at this level: 131. Mórocz, Tamás (2011) A "Zöld veltelini" termésmennyiségének és minőségének alakulása különböző újszerű fürtritkítási eljárások hatására Vörösberényben. Thesis, BCE Kertészettudományi Kar, Szőlészeti és Borászati Intézet. Demeter, Ramóna (2011) A 2001-2005-ig vizsgált Tokaji Furmint termésének mennyiségi és minőségi mutatóira gyakorolt évjárati és termőhelyi hatás. Thesis, BCE Kertészettudományi Kar, Szőlészeti és Borászati Intézet. Balogh, Zsolt (2012) A 2007-es évjáratú furmint borok összetételének és érzékszervi tulajdonságainak vizsgálata. BA/BSc thesis, BCE Szőlészeti és Borászati Intézet, Borászati Tanszék. Kiss, Kamilla (2018) A Badacsony Régió bor - és gasztroturizmusának bemutatása, továbbá a borturizmus desztináció menedzsmentjének elemzése. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Agrárközgazdasági és Vidékfejlesztési Tanszék. Vértes, Dániel (2011) A Bodri Pincészet németországi exportlehetőségeinek vizsgálata. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Vertes_Daniel.pdf Bóni, László (2013) A D.M.R.-technika hatása a mustok polifenolösszetételére. Postgraduate thesis, BCE Szőlészeti és Borászati Intézet, Borászati Tanszék. Szabolcs, Péter (2011) A Disznókő Szőlőbirtok értékelése. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Befektetések és Vállalati Pénzügyek Tanszék. Fenyvesi, Eszter (2015) A Fritz Borház és Panzió online marketing lehetőségei. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Toronyi, Zsuzsanna (2013) A Kékfrankos borászati jelentősége. Postgraduate thesis, BCE Szőlészeti és Borászati Intézet, Borászati Tanszék. Csetvei, Krisztina (2013) A Móri borvidék Magyarország bortérképén. Postgraduate thesis, BCE Élelmiszertudományi Kar, Élelmiszeripari Gazdaságtan Tanszék. Vaszari, Eszter Katalin (2013) A Pannonhalmi borvidék szőlőszerkezet-átalakítása az Európai Uniós csatlakozás óta. Postgraduate thesis, BCE Szőlészeti és Borászati Intézet, Szőlészeti Tanszék. Takács, Nikolett (2015) A Pécsi borvidék borászatainak bormarketing lehetőségei. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Agrárközgazdasági és Vidékfejlesztési Tanszék. Englert, Máté Bendeguz (2015) A Sauska Villányi Rosé 2013 és a Ruppert Villányi Rosé Cuvée 2013 összehasonlítása a márkarezonancia-piramis alapján. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Tóth, Bence Károly (2020) A Szekszárdi borvidék jövőképe. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vállalkozásfejlesztési Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Toth_Bence_Karoly.pdf Simon, Dóra (2017) A Tokaj-hegyaljai borok marketingjének fejlesztése az Y és Z generációkra fókuszálva. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Agrárközgazdasági és Vidékfejlesztési Tanszék. Szél, Ágnes (2013) A Tokaji, a Moseli és az Elzászi borvidékek összehasonlító elemzése. Postgraduate thesis, BCE Kertészettudományi Kar, Kertészeti Gazdaságtan Tanszék. Diószegi, Dóra (2017) A Varga Pincészet Kft. vagyoni, pénzügyi és jövedelmi helyzetének elemzése. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Pénzügyi Számvitel Tanszék. Joó, Tamás (2013) A Villányi Borvidék bemutatása és borturizmusának fejlődési lehetőségei. Postgraduate thesis, BCE Kertészettudományi Kar, Menedzsment és Marketing Tanszék. Papp, Angéla (2012) A barrique hordós és a fakészítményekkel történő borérlelés összehasonlítása. BA/BSc thesis, BCE Élelmiszertudományi Kar, Borászati Tanszék. Bálint, Tivadar (2011) A bogyóméret, a bogyószám, és a fürt tömeg, valamint annak beltartalmi mutatói közötti összefüggés a Kékfrankos és Duna gyöngye fajták esetében Szigetcsépen. Thesis, BCE Kertészettudományi Kar, Szőlészeti és Borászati Intézet. Kónya, Péter (2015) A borfogyasztásra ható word of mouth a Budapesti Corvinus Egyetem hallgatóinak körében. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Agrárközgazdasági és Vidékfejlesztési Tanszék. Sütő, Eszter (2020) A bormarketing lehetőségeinek vizsgálata az Egri borvidéken. BA/BSc thesis, BCE Marketing Intézet, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék. Rábaközi, Kata (2012) A borok tanninjai és szerepük és borászati technológiában. BA/BSc thesis, BCE Szőlészeti és Borászati Intézet, Borászati Tanszék. Polgár, Dávid (2015) A borpiac elemzése, az európai és a magyar borok versenyképessége. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Agrárközgazdasági és Vidékfejlesztési Tanszék. Antal, Péter (2018) A borutak szerepe a kis- és középvállalkozások fellendítésében: a Csopaki és Villány-Siklósi borút példája. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Agrárközgazdasági és Vidékfejlesztési Tanszék. Gerencsér, Klaudia (2021) A borászat aktuális kihívásai és a hazai bormarketing kommunikáció. MA/MSc thesis, BCE Vállalkozásfejlesztési Intézet. Rózsa, Petra (2018) A borászatok szerepe Szekszárd turisztikai fejlődésében. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Kisvállalkozás-fejlesztési Központ. Szegedi, Ádám Tibor (2015) A budakalászi Schieszl család vendéglőjének gazdasági fejlődés-története a XIX. századtól napjainkig. BA/BSc thesis, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Európai Gazdaságtörténeti és Gazdaságfejlesztési Kutatóközpont. Deák, Dóra (2014) A fiatal fogyasztók minőségészlelése a borok palackjának formáján és színén keresztül. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Csuhai, Ádám (2012) A generációváltás lehetőségei családi vállalkozásokon belül : A szaktudás családon belül tartása. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Soós, Gergely (2012) A glicerin-faktor és glükonsav-faktor alkalmazásának lehetőségei a borhamisítások kimutatásában. BA/BSc thesis, BCE Szőlészeti és Borászati Intézet, Borászati Tanszék. Erdődi, Péter Levente (2013) A gyöngyöző bor készítésének bemutatása. BA/BSc thesis, BCE Szőlészeti és Borászati Intézet, Borászati Tanszék. Üst, Judit (2012) A jégbor – kategória változása az EU borreform hatására. BA/BSc thesis, BCE Kertészettudományi Kar, Menedzsment és Marketing Tanszék. Varga-Szabó, Noémi (2014) A jó bornak is kell a cégér : A Tokaj Kereskedőház Zrt. magyarországi online márkaépítése. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Varga_Szabo_Noemi.pdf Antal, Dávid (2020) A klímaváltozás gazdasági hatásai a borászati ágazatban. BA/BSc thesis, BCE Vezetéstudományi Intézet. Bognár, Stefánia (2019) A klímaváltozás hatásai az északi országok bortermelésére. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Agrárközgazdasági és Vidékfejlesztési Tanszék. Gaál, Zita Veronika (2017) A klímaváltozás várható hatásai Szekszárd szőlőtermesztésére és az adaptációs lehetőségek vizsgálata. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Agrárközgazdasági és Vidékfejlesztési Tanszék. Farkas, Dezső (2013) A kultúrtáj hatása a Tokaji borvidékre, nemzetközi összehasonlításban. Postgraduate thesis, BCE Élelmiszertudományi Kar, Élelmiszeripari Gazdaságtan Tanszék. Wébel, Boróka Anna (2018) A közösségi média használat a villányi borvidéken: a Gere pincészet esete. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Agrárközgazdasági és Vidékfejlesztési Tanszék. Zöld, Enikő (2011) A magyar bor ellenőrzési rendszerének elemzése. BA/BSc thesis, BCE Kertészettudományi Kar, Menedzsment és Marketing Tanszék. Csabai, László (2011) A magyar bormarketing helyzete 2000-2010 között. Thesis, BCE Kertészettudományi Kar, Szőlészeti és Borászati Intézet. Lomnici, Ferenc Márk (2021) A magyar borágazat helyzete és kereskedelmi versenyképessége a nemzetközi borpiacon. MA/MSc thesis, BCE Vállalkozásfejlesztési Intézet. Humayer, Dávid (2016) A magyar borászatok növekedési kihívásai az Ansoff mátrix szerint : Exportlehetőségek és akadályok. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Kisvállalkozás-fejlesztési Központ. Siróné Váradi, Júlia (2013) A magyar szőlő- és bortermelő üzemek technikai hatékonysága. Outstanding Student Paper, BCE, Fenntartható fejlődés és környezeti menedzsment szekció. Siróné Váradi, Júlia (2013) A magyar szőlő- és bortermelő üzemek technikai hatékonysága : Egy DEA megközelítés. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Agrárközgazdasági és Vidékfejlesztési Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Sirone_Varadi_Julia.pdf Gyetvai, András (2012) A magyar és szlovákiai Tokaji borvidékek vitája. BA/BSc thesis, BCE Kertészettudományi Kar, Menedzsment és Marketing Tanszék. Rábai, László (2017) A magyarországi szőlő- és borgazdaságok mérethatékonyságának vizsgálata néhány meghatározó birtok példájának tükrében. Postgraduate thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vezetéstudományi Intézet. Főző, Péter (2020) A natúr borok és a minimális beavatkozással készült organikus vagy biodinamikus borok térnyerése Magyarországon. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Agrárközgazdasági és Vidékfejlesztési Tanszék. Benedek, Péter (2013) A reduktív technológia alkalmazása a Mátrai borvidéken. BA/BSc thesis, BCE Szőlészeti és Borászati Intézet, Borászati Tanszék. Begyik, András (2011) A rezveratrol jelentősége a borászatban és az egészség megőrzésében. Thesis, BCE Kertészettudományi Kar, Szőlészeti és Borászati Intézet. Szuromi, Péter (2013) A rügyterhelés és a zsendüléskori cservessző gyűrűzés hatása a Kékfrankos fajta generatív és vegetatív teljesítményére az Egri borvidéken. Postgraduate thesis, BCE Szőlészeti és Borászati Intézet, Szőlészeti Tanszék. Burucs, Marcell (2012) A sillerborok helye és szerepe a magyar borászatban. MA/MSc thesis, BCE Szőlészeti és Borászati Intézet, Borászati Tanszék. Csomsztek, Sándor Csaba (2013) A szlovák Tokaj borvidék hatása a magyarországi Tokaj borvidékre. Postgraduate thesis, BCE Élelmiszertudományi Kar, Élelmiszeripari Gazdaságtan Tanszék. Stumpf, Balázs (2011) A terhelés és a különleges zöldmunkák hatásainak vizsgálata Tokaj-hegyalja fő szőlőfajtáin. Thesis, BCE Kertészettudományi Kar, Szőlészeti és Borászati Intézet. Proksza, Ádám János (2011) A termék és a marketing összefüggése a Mátrai borvidéken. BA/BSc thesis, BCE Kertészettudományi Kar, Menedzsment és Marketing Tanszék. Gyuris, Rita (2018) A tokaji aszú marketingjének összehasonlítása a kis - és a nagyborászatok példáján. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Agrárközgazdasági és Vidékfejlesztési Tanszék. Simkó, Lilla (2013) A „Szolgáltatás Domináns Logika” gyakorlati megvalósításának lehetőségei a borászati iparágban. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Ohn, Kinga (2013) Az Európai Unió eredetvédelmi rendelkezéseinek implementációja a Szekszárdi borvidéken. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Agrárközgazdasági és Vidékfejlesztési Tanszék. Romsics, Bence (2012) Az alkoholos erjedés elakadásának okai és kezelése. BA/BSc thesis, BCE Élelmiszertudományi Kar, Borászati Tanszék. Cseh, István (2017) Az egri Bolyki Pincészet marketingszempontú vizsgálata. MA/MSc thesis, BCE Társadalomtudományi és Nemzetközi Kapcsolatok Kar, Világgazdasági Intézet. Kovács, Enikő (2017) Az eredet borválasztásban betöltött szerepe a fogyasztók eltérő tudásszintje alapján. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék. Győző, Réka (2013) Az európai, azon belül a magyar bor versenyképességének fő elemei. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Agrárközgazdasági és Vidékfejlesztési Tanszék. Gellérthegyi, Dorottya Kata (2013) Az illó fenol képződés megelőzése, illó fenolos borok és hordók kezelése. BA/BSc thesis, BCE Szőlészeti és Borászati Intézet, Borászati Tanszék. Rácz, Tamás (2017) Az oltalom alatt álló Kunsági Olaszrizling 4P elemzése a Polyák Borászat példáján keresztül. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Agrárközgazdasági és Vidékfejlesztési Tanszék. Tóth, Bence (2013) Balatoni borvidékek szerkezeti és borjogi átalakulása. Postgraduate thesis, BCE Élelmiszertudományi Kar, Élelmiszeripari Gazdaságtan Tanszék. Kiss, Ernő (2011) Bor befektetések : A befektetési borok, mint befektetési eszközök és piacuk vizsgálata. Thesis, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Pénzügy Tanszék. Gáspár, Ákos (2021) Borban az igazság, de hol terem az érték? Az intellektuális tőke szerepe a magyar borászati ágazatban a COVID-19 idején. MA/MSc thesis, BCE Vezetéstudományi Intézet. Dénes, Dávid (2012) Borban az igazság, de miben van a bor? : A magyar borok csomagolásának kommunikációs és eladásösztönző szerepének vizsgálata. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Denes_David.pdf Vit, Eszter (2014) Borban és kapcsolatokban az igazság: a Csopaki Kódex. BA/BSc thesis, BCE Társadalomtudományi Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet. Vit, Eszter (2014) Borban és kapcsolatokban az igazság: a Csopaki Kódex. Outstanding Student Paper, BCE, Szociológia szekció. Nemes, Mariann (2012) Boripari klaszterek : Együttműködés a magyar borágazatban. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Környezetgazdaságtani és Technológiai Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Nemes_Mariann.pdf Hegedűs, László (2013) Borkedvelő bankvilág? Postgraduate thesis, BCE Kertészettudományi Kar, Kertészeti Gazdaságtan Tanszék. Laczkó, Csanád (2023) Borok. Címkék. Stílusok. Magyar fogyasztók boroscímke preferenciái és percepciói = Wines. Labels. Styles. Wine label preferences and perceptions of Hungarian consumers. Outstanding Student Paper, BCE, Agrárgazdaságtan – Agrár- és élelmiszer-marketing. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/bcetdk_lacko_cs_2023.pdf Balla, Márton (2011) Borszőlőtermesztés és borászat a Dél-Afrikai Köztársaságban. Thesis, BCE Kertészettudományi Kar, Szőlészeti és Borászati Intézet. Fendrik, Zsóka (2012) Borturizmus, borutak fejlesztésének lehetőségei a dél-balatoni régióban. MA/MSc thesis, BCE Élelmiszertudományi Kar, Élelmiszeripari Gazdaságtan Tanszék. Egri, Sára (2018) Borvidékek nemzetközi marketingelemzése. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Nemzetközi Gazdálkodási Kutatóközpont. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Egri_Sara.pdf Márton, Tünde (2012) Borászati jelentőségű élesztőfajok savtermelésének vizsgálata. BA/BSc thesis, BCE Szőlészeti és Borászati Intézet, Borászati Tanszék. Somogyi, Andrea (2012) Borászati jelentőségű élesztőgombák savtermelésének vizsgálata a nitrogénellátottság függvényében. BA/BSc thesis, BCE Szőlészeti és Borászati Intézet, Borászati Tanszék. Krajczár, Orsolya (2012) Castello d’Albola szőlészet-borászat környezetterhelésének összehasonlítása a Vylyan pincészetével. BA/BSc thesis, BCE Kertészettudományi Kar, Növénytani Tanszék. Borsi, Bernadett (2011) Chile összefoglaló bemutatása szőlőtermesztés és bortermelés szempontjából. Thesis, BCE Kertészettudományi Kar, Szőlészeti és Borászati Intézet. Kuti, Tamás (2020) Egy alföldi sikertörténet az aranyháromszög árnyékában: Egy Kunsági Borvidéken működő borászat stratégiájának elemzése és javaslattétel a versenyképes működés elősegítéséhez. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vállalkozások Pénzügyei Tanszék. Török, Anna (2012) Egy nem ár érzékeny borfogyasztói szegmens vizsgálata. BA/BSc thesis, BCE Szőlészeti és Borászati Intézet, Borászati Tanszék. Kószó, Kitti (2013) Egy pinceszövetkezet gazdaságossága a Kunsági borvidéken. Postgraduate thesis, BCE Élelmiszertudományi Kar, Élelmiszeripari Gazdaságtan Tanszék. Váradi, Csenge (2017) Egy történelmi és nem történelmi borvidék összehasonlítása online felületeken való jelenlétük és társadalmi ismertségük alapján: a Villányi és a Tolnai borvidék. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Turizmus Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Varadi_Csenge.pdf Nagy, Eszter (2013) Előre ittunk a medve bőrére? : Magyarország borpiacának versenyképessége az EU-jogharmonizáció tükrében. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Nemzetközi Gazdálkodási Kutatóközpont. Bartók, Tivadar (2014) Európai Uniós támogatások egy borászat életében : A Bock Pince beruházásai a felmerülő igénytől a megvalósulásig. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Kisvállalkozás-fejlesztési Központ. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Bartok_Tivadar.pdf Giczi, Csenge (2013) Fehér és Vörös : A borturizmus lehetőségei Magyarországon. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Gazdaságföldrajz és Jövőkutatás Tanszék. Hollósy, Zsombor (2013) Finomseprőn-tartásos kísérletek összehasonlító elemzése. Postgraduate thesis, BCE Szőlészeti és Borászati Intézet, Borászati Tanszék. Molnár, Judit (2011) Franciaország borvidékei, különös tekintettel Languedoc-Roussillon bemutatása és a termelői szövetkezetek szerepe. BA/BSc thesis, BCE Kertészettudományi Kar, Szőlészeti és Borászati Intézet. Mokos, Péter (2013) Gyümölcsborok készítése és fogyasztói megítélése. Postgraduate thesis, BCE Élelmiszertudományi Kar, Élelmiszeripari Gazdaságtan Tanszék. Krix, Dávid (2015) Hajós borturizmusa a Vintegro Pinceszövetség munkáján keresztül. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Agrárközgazdasági és Vidékfejlesztési Tanszék. Székelyiné Szőllősi, Ágnes Rita (2015) Hatékonyságelemzés a magyar szőlő- és borágazatban. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Agrárközgazdasági és Vidékfejlesztési Tanszék. Hári, Regina (2013) Hazai borok csomagolása és fogyasztói értékelése. BA/BSc thesis, BCE Szőlészeti és Borászati Intézet, Borászati Tanszék. Illés, Balázs István (2013) Helyi értékekre alapított birtokstratégia lehetőségei a Badacsonyi borvidéken. Postgraduate thesis, BCE Élelmiszertudományi Kar, Élelmiszeripari Gazdaságtan Tanszék. Csukonyi, Zsófia (2013) Jó bornak is kell a cégér : Az alkotóművészet és a piaci igények találkozásából születő hozzáadott érték vizsgálata a borcsomagolás példáján keresztül. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Bódis, Rita Mária (2011) Kadarka taxonok vizsgálata a Szekszárdi borvidéken. Thesis, BCE Kertészettudományi Kar, Szőlészeti és Borászati Intézet. Sas, Dóra (2014) Kis és közepes magyar és kaliforniai borászati vállalkozások piacorientációjának kvalitatív vizsgálata. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék. Herasymovych, Yevhen (2018) Koopetíció elmélet vs. gyakorlat a magyar borászatok ukrán piacra lépése példáján. MA/MSc thesis, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Mikroökonómia Tanszék. Auth, Mariann (2011) Kísérletek 'Chardonnay' szőlőfajta embriogén tenyészeteinek fenntartására. BA/BSc thesis, BCE Kertészettudományi Kar, Genetika és Növénynemesítés Tanszék. Illés, Diána (2012) Költségelemzés egy borászati cégnél. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Pénzügyi Számvitel Tanszék. Török, Zita (2012) Közösségi bormarketing jelenlegi helyzete Magyarországon : Kitekintés a francia és cseh gyakorlatra. Postgraduate thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Torok_Zita.pdf Hotyek, Zita (2012) Különböző alapanyagú fahordók hatása a Furmint és a Hárslevelű bor összetételére és érzékszervi tulajdonságaira. BA/BSc thesis, BCE Szőlészeti és Borászati Intézet, Borászati Tanszék. Pócz, Szilvia Beatrix (2012) Különböző savak összehasonlító értékelése borok savemelése során. BA/BSc thesis, BCE Szőlészeti és Borászati Intézet, Borászati Tanszék. Osváth, Fruzsina (2012) Különböző szüreti időpontú Királyleányka újborok összehasonlító elemzése. BA/BSc thesis, BCE Szőlészeti és Borászati Intézet, Borászati Tanszék. Vadasi, György Tamás (2013) Különböző termőterületről származó borok növényvédőszermaradék tartalmának vizsgálata LC-MS/MS műszerrel. BA/BSc thesis, BCE Szőlészeti és Borászati Intézet, Borászati Tanszék. Pálfi, Dávid (2016) Logisztikai folyamatok és kérdések a móri borvidéken. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Agrárközgazdasági és Vidékfejlesztési Tanszék. Kévés, Sándor (2015) Magyar borok versenyképessége az Európai Unióban. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Agrárközgazdasági és Vidékfejlesztési Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Keves_Sandor.pdf Jóvári, Krisztina (2018) Magyar bort Európának!: a magyar borágazat versenyképességének vizsgálata az Európai Unióban. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Nemzetközi Gazdálkodási Kutatóközpont. Kovács, Krisztián (2015) Magyarország eredményei és lehetőségei az átalakuló nemzetközi borpiacon. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Agrárközgazdasági és Vidékfejlesztési Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kovacs_Krisztian.pdf Nagy, Barbara (2012) Megújuló tradíciók : A magyar bortermelő családi vállalkozások dilemmái és az új generáció megjelenése. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Kisvállalkozás-fejlesztési Központ. Urbán, Péter (2013) Mikro-oxidáció és különböző tölgyfaszegmensek használata a 2011-es évjáratú szekszárdi Cabernet Sauvignon esetén. Postgraduate thesis, BCE Szőlészeti és Borászati Intézet, Borászati Tanszék. Schmidt, Ágnes (2017) Miért éppen a Balaton-felvidék?: avagy a borfogyasztásra, borturizmusra jellemző szokások vizsgálata. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Frickné Ádám, Adrienn (2013) Néhány villányi bor finomösszetételének vizsgálata. Postgraduate thesis, BCE Szőlészeti és Borászati Intézet, Borászati Tanszék. Gayerhosz, Norbert (2013) Néhány „divatos” kékszőlőfajta jelenléte Magyarországon. BA/BSc thesis, BCE Szőlészeti és Borászati Intézet, Borászati Tanszék. Zachar, Ferenc (2013) Olaszrizling értékelése a Badacsonyi borvidéken. Postgraduate thesis, BCE Szőlészeti és Borászati Intézet, Borászati Tanszék. Koszti, Andrea (2012) Organikus pincészetek Magyarországon Hazai biobor fogyasztói szokások bemutatása a fogyasztók megfigyelése alapján. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Reisner, Tamás (2013) Palackzárók hatása a bor fejlődésére. Postgraduate thesis, BCE Szőlészeti és Borászati Intézet, Borászati Tanszék. Inotay, Petra (2013) Pannonhalma és a bor misztériuma. BA/BSc thesis, BCE Szőlészeti és Borászati Intézet, Borászati Tanszék. Lakatos, Fruzsina (2020) Portói borok kereskedelme avagy hogyan hat az édesbor fogyasztás csökkenése a portói borok kereskedelmi stratégiájára. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vállalkozásfejlesztési Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Lakatos_Fruzsina.pdf Szabadkai, Petra (2021) Riválisoktól a Szenvedélyes Hétköznapokig : Magyar borok fantázianeveinek vizsgálata marketingkommunikációs szempontból. Outstanding Student Paper, BCE, Kommunikációelméleti. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/szabadkai_p_2021.pdf Molnár, Nóra (2020) Stratégiai szcenáriók generációváltás esetére egy családi borászatban. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vállalkozásfejlesztési Intézet. Gácsi, Anikó (2012) Szőlőtermesztés és fajtahasználat a Kunsági borvidéken. BA/BSc thesis, BCE Szőlészeti és Borászati Intézet, Szőlészeti Tanszék. Konkoly, Krisztina (2012) Tejsavbaktériumok előfordulása palackos erjesztésű pezsgőkészítésben. BA/BSc thesis, BCE Szőlészeti és Borászati Intézet, Borászati Tanszék. Aklan, András (2013) Termékinnováció a kispincészetek fenntarthatóságáért. Postgraduate thesis, BCE Élelmiszertudományi Kar, Élelmiszeripari Gazdaságtan Tanszék. Fogarasi, Dorottya (2019) Tokaj-Hegyalja borászatainak vizsgálata különös tekintettel a rövid ellátási láncokra. Thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vállalatgazdaságtan Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Fogarasi_Dorottya.pdf Lengyel, Anita (2012) Tokaji Szamorodni eredetű Saccharomyces cerevisiae izolátumok biofilm képzéssel kapcsolatos fiziológiai és molekuláris vizsgálata. MA/MSc thesis, BCE Élelmiszertudományi Kar, Mikrobiológiai és Biotechnológiai Tanszék. Tóth, Illés Boldizsár (2011) Verjus készítése Csillám fajtából. Thesis, BCE Kertészettudományi Kar, Szőlészeti és Borászati Intézet. Köpeczi-Bócz, Balázs (2017) Világpiaci trendek és a magyar borágazat nemzetközi versenyképessége. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Agrárközgazdasági és Vidékfejlesztési Tanszék. Humayer, Dávid (2019) Végleges zsákutca vagy potenciális felszállópálya? : A költségdiktáló stratégia prémiumizációjának lehetőségei a 2020-as chilei borstratégia tükrében. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vállalkozások Pénzügyei Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Humayer_David.pdf Polgár, Edit (2012) Vörösborok színanyagainak változása hordós és acéltartályos tárolás során. BA/BSc thesis, BCE Szőlészeti és Borászati Intézet, Borászati Tanszék. Branyiczki, Dóra and Janzsó, Dóra and Lapinskas, Attila (2012) Értékteremtés a kunsági borvidéken : A Frittmann borászat sikere. Outstanding Student Paper, BCE, Vállalkozás szekció. |