Borok. Címkék. Stílusok. Magyar fogyasztók boroscímke preferenciái és percepciói = Wines. Labels. Styles. Wine label preferences and perceptions of Hungarian consumers

Laczkó, Csanád (2023) Borok. Címkék. Stílusok. Magyar fogyasztók boroscímke preferenciái és percepciói = Wines. Labels. Styles. Wine label preferences and perceptions of Hungarian consumers. TDK dolgozat, BCE, Agrárgazdaságtan – Agrár- és élelmiszer-marketing. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/bcetdk_lacko_cs_2023.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/bcetdk_lacko_cs_2023.pdf


Tétel típus:TDK dolgozat
További információ:2. díj
Témakör:Marketing
Borászat
Azonosító kód:15745
Képzés/szak:Nemzetközi gazdálkodás
Elhelyezés dátuma:21 Nov 2023 10:35
Utolsó változtatás:21 Nov 2023 10:35

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap