Portói borok kereskedelme avagy hogyan hat az édesbor fogyasztás csökkenése a portói borok kereskedelmi stratégiájára

Lakatos, Fruzsina (2020) Portói borok kereskedelme avagy hogyan hat az édesbor fogyasztás csökkenése a portói borok kereskedelmi stratégiájára. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vállalkozásfejlesztési Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Lakatos_Fruzsina.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Lakatos_Fruzsina.pdf


Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás
Vállalati vezetés és politika
Borászat
Azonosító kód:13572
Képzés/szak:Vállalkozásfejlesztés
Elhelyezés dátuma:22 Jan 2021 07:21
Utolsó változtatás:22 Jan 2021 07:21

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap