Váradi, Csenge (2017) Egy történelmi és nem történelmi borvidék összehasonlítása online felületeken való jelenlétük és társadalmi ismertségük alapján: a Villányi és a Tolnai borvidék. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Turizmus Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Varadi_Csenge.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
892kB |
Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Varadi_Csenge.pdf
Item Type: | BA/BSc thesis |
---|---|
Subjects: | Commerce and tourism Marketing Oenology Viticulture |
ID Code: | 10125 |
Specialisation: | Turizmus-vendéglátás |
Deposited On: | 25 Oct 2017 10:55 |
Last Modified: | 25 Oct 2017 10:55 |
Repository Staff Only: item control page