Egy történelmi és nem történelmi borvidék összehasonlítása online felületeken való jelenlétük és társadalmi ismertségük alapján: a Villányi és a Tolnai borvidék

Váradi, Csenge (2017) Egy történelmi és nem történelmi borvidék összehasonlítása online felületeken való jelenlétük és társadalmi ismertségük alapján: a Villányi és a Tolnai borvidék. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Turizmus Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Varadi_Csenge.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
892kB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Varadi_Csenge.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás
Marketing
Borászat
Szőlészet
Azonosító kód:10125
Képzés/szak:Turizmus-vendéglátás
Elhelyezés dátuma:25 Okt 2017 10:55
Utolsó változtatás:25 Okt 2017 10:55

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap