Varga-Szabó, Noémi (2014) A jó bornak is kell a cégér : A Tokaj Kereskedőház Zrt. magyarországi online márkaépítése. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Varga_Szabo_Noemi.pdf
![]()
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Varga_Szabo_Noemi.pdf
Item Type: | BA/BSc thesis |
---|---|
Subjects: | Marketing Oenology |
ID Code: | 7072 |
Specialisation: | Kereskedelem és marketing szak |
Deposited On: | 09 Apr 2014 10:23 |
Last Modified: | 02 Jul 2016 21:10 |
Repository Staff Only: item control page