Török, Zita (2012) Közösségi bormarketing jelenlegi helyzete Magyarországon : Kitekintés a francia és cseh gyakorlatra. Postgraduate thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Torok_Zita.pdf
![]()
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Torok_Zita.pdf
Item Type: | Postgraduate thesis |
---|---|
Subjects: | Marketing Oenology |
ID Code: | 4744 |
Specialisation: | Mérnök-közgazdász szak |
Deposited On: | 14 Sep 2012 10:11 |
Last Modified: | 02 Jul 2016 20:45 |
Repository Staff Only: item control page