Browse by Department

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items: 348.

Apostol, Noémi (2017) A kézműves és iparművészeti termékek fogyasztóinak magatartását befolyásoló tényezők vizsgálata : Különös tekintettel a fogyasztók motivációira, élményeire és döntéseire. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Apostol_Noemi.pdf

Varga, Orsolya Zsuzsanna (2017) A reklámzenékkel szembeni fogyasztói attitűd elemei és hatásai. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Varga_Orsolya_Zsuzsanna.pdf

Kiss, Borbála Zsófia (2017) Fogyasztási szokások alakulása Magyarországon a rendszerváltás előtt és után. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Magyar, Renáta (2017) A csomagolásmentes üzletek iránti fogyasztói attitűd. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Mózes, Zsófia (2017) A luxustermékek fogyasztását meghatározó értékrendszer. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Szücs, Lilla (2017) Az Airbnb és a Couchsurfing fogyasztói szempontú összehasonlítása. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Varga, Tamás Zsolt (2017) A proximity és remote mobilpénztárcák használatát befolyásoló tényezők és azok alternatíváinak használata közötti kapcsolatok. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Varga_Tamas.pdf

Ábrahám, Lili (2017) Dob és Arany: a nyugat-afrikai zene piacra lépésének lehetőségei Magyarországon. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Józsa, Dorina (2017) Az Inditex vállalat márkaportfoliójának elemzése. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Kovács, András (2017) Új módszerek a marketingkommunikációban: a Yolo Pub Y- és Z-generációs célközönségének megszólítása. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Nagy, Dóra (2017) Márkamenedzsment kihívások a szervezetközi piacokon: a Dióhéjbolt Kft. márkaértékét meghatározó tényezők empirikus vizsgálata. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Bodolóczki, Petra (2017) Az önkéntes turizmus szerepe a 21. században, az önkéntes munkavégzés motivációi. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Bodoloczki_Petra.pdf

Monofar, Olívia (2017) Közösségi oldalak szerepe a vállalatok marketingkommunikációs stratégiájában. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Monofar_Olivia.pdf

Benkő, Benjámin József (2017) A “Jobs to Be Done” alkalmazása a gyakorlatban: fogyasztói insightok feltárására alkalmas új kvalitatív marketingkutatási eszköz módszertani vizsgálata. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Bakó, Tamás Szabolcs (2017) Hogyan fogunk bevásárolni a jövőben?: az FMCG termékek vásárlásának innovációi, valamint azok fogyasztói elfogadása és értékelése. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Béres, Barbara (2017) Az észlelt ráfordítások hatása az online vásárlási hajlandóságra. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Deli, Annamária (2017) A hazai kis- és középvállalatok marketingszemléletének feltárása Wolf Gábor és a Marketing Commando hatására. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Lőrincz, Nikolett (2017) A sztorifaktor: avagy a történet meggyőző ereje a személyes eladásban. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Mihalcsó, Miklós Dániel (2017) A direkt és indirekt, valamint pozitív és negatív összehasonlító reklámok hatékonyságbeli különbségei. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Nagy, Ábel (2017) A Lego árpolitikai gyakorlata és lehetőségei a hagyományos játékok magyarországi piacán. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Patyi, Beáta (2017) Boldogít-e a pénz?: a pénz és a boldogság kapcsolata. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Péter, Georgina (2017) Tudta?: a kampánybüdzsé önmagában nem elég a sikerhez: a magyar aktuálpolitikai kampányok érzelmi hatásai. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Rosenzweig, Anna Klára (2017) Kevesebbet vásárolunk reklámok nélkül?: az online reklámblokkolók és az internetes vásárlási magatartás kapcsolata. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Szakszonová, Sandra (2017) A co-creation termékfejlesztés sikerére gyakorolt hatása. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Szűcs, Krisztina (2017) Az online szolgáltatási kuponok vizsgálata – avagy áldás a fogyasztóknak, de átok a vállalkozóknak? MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Tóth, Gergely (2017) Lovebrand Budapest: Y generációs budapesti lakosok márkapercepciója Budapestről. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Varga, Zsófia (2017) Segítség! Anyám rólam posztol!: avagy hogyan befolyásolja a szégyen a középiskolások Facebook fogyasztási szokásait? MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Dalocsa, Anna (2017) Réspiaci termékek online értékesítési csatornákon: a réspiaci termékek vásárlási hajlandósága és az online vásárlási hajlandóság összefüggései a kézműves sör piac példáján. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Dalocsa_Anna_2017.pdf

Gazsi, Tímea (2017) A paraszociális kötődés mint befolyásoló tényező hatásának vizsgálata a termékmegjelenítés hatékonyságára. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Gazsi_Timea.pdf

Hittig, Zsófia (2017) A márka fogságában: a szabadulós játék, mint offline gamifikációs eszköz hatása a márkaimázs változására a flow élményen keresztül. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Hittig_Zsofia.pdf

Magyarkuti, Eszter (2017) Y kanyar a munkaerőpiacon: az y generáció karrier elképzelései, motivációi és munkaerőpiaci viselkedése a munkáltatói márkával párhuzamban. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Magyarkuti_Eszter.pdf

Mészáros, Krisztina Réka (2017) Az automatizált és adatvezérelt marketingrendszerek eszközei, jelentősége és helyzete Magyarországon. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Meszaros_Krisztina_Reka.pdf

Takács, Vivien (2017) A pénzügyi tudatosság és a szükségletkielégítés időbelisége közötti kapcsolat vizsgálata a fiatal felnőttek körében. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Takacs_Vivien.pdf

Tóth, Gabriella (2017) A framing módszer alkalmazásának hatása a fogyasztó vásárlási döntéseire a tömegtermékek piacán: hajápolás kategória. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Toth_Gabriella.pdf

Brünner, Szilveszter (2016) Hogyan alkalmazhatóak a márkázási elméletek az egészségügyben - arculatformáló kérdőívek szerepe egy egészségügyi intézmény esetében. Postgraduate thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Hódi, Aletta (2016) Márkakommunikáció hatása a márkaértékre, az Instagramon. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Hodi_Aletta.pdf

Pribelszki, Kitti (2016) Zenei márkázás: miként befolyásolják a zenei márkaelemek a márkaértéket? MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Pribelszki_Kitti.pdf

Sterbinszky, Gábor (2016) A sharing economy, azaz az együttműködő fogyasztás mögötti motivációk elemzése : Attitűdök és részvételi szándék a megosztásra épülő szolgáltatások piacán. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Sterbinszky_Gabor.pdf

Váradi, Zita Helga (2016) Egy önkormányzati óvoda szolgáltatásminőségének mérése SERVQUAL módszerrel. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Dósa, Ariel Győző (2016) A hagyományok és az egyéni elvárások szerepe az esküvőszervezés során. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Fáczán, Eszter (2016) A Z generáció elérése a YouTube csatornák tartalomgyártóinak segítségével. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Herdon, Andrea (2016) Játék határok nélkül – Az advergame-ek hatása a gyermekek márkaattitűdjére a LEGO példáján keresztül. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Mészáros, Sára (2016) A bolti design, mint marketingeszköz. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Schnabl, Dóra (2016) Mobilalkalmazások használata a márkaépítésben. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Somogyi, Dániel (2016) A marketing szerepének termékfejlesztés sikerére gyakorolt hatása. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Bejczi, András (2016) Ami az enyém, az legyen a tiéd is! : A magyar sharing economy felhasználók elemzése. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Fenyvesi, Brigitta (2016) A közösségi média hatásának elemzése az egészséges életmód szegmensében. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Kassai, Adrienn (2016) A sikeres free-to-play online játékok Facebook kommunikációja : Milyen jellegű tartalmakkal lehet hatni a véleményvezér játékosokra. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Keszler, Rita (2016) Magyarország turisztikai kínálatának népszerűsítése az Arab-öböl menti országokban. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Kiss, Bence (2016) Marketing és sales viszonyának feltérképezése, a Red Bull magyarországi leányvállalatának példáján keresztül. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Kovács, Tamás László (2016) A közösségi média szerepe a márkaimázs formálásában és kialakításában. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Mészáros, Laura (2016) Digitális in-store marketingeszközök magyarországi és külföldi helyzete az élelmiszer-kiskereskedelemben. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Palotás, Ákos (2016) A törzsvásárlói programok szerepe a vásárlási döntési folyamatban. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Pusztai, Nikolas (2016) Egy amerikai utazásszervező piaci jelenlétének megerősítése Lengyelországban. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Sándor, Alexandra Zsófia (2016) A jótékonykodás az engagement szolgálatában – adománygyűjtő crowdfunding kampányok mint alternatív marketingkommunikációs eszközök. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Szanyó, Bence (2016) Personal branding a politikai marketingben: Vona Gábor politikai márkája. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Bacsa, Zoltán (2016) Prémium kerékpárszállítót értékesíteni Magyarországon? : A vásárlási döntési folyamatot befolyásoló tényezők vizsgálata a vonóhorgos kerékpárszállítók réspiacán. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Bacsa_Zoltan.pdf

Orosz, Natália Zsuzsanna (2016) A modern politikai propaganda, mint politikai marketingkommunikációs eszköz alapelvei és alkalmazása a 20. századtól a rendszerváltást követő magyar politikáig. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Orosz_Natalia_Zsuzsanna.pdf

Szabó, Nikolett Dzsenifer (2016) Magyar és külföldi gasztronómiai blogok vizsgálata. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Szabo_Nikolett_Dzsenifer.pdf

Szabó, Ákos (2016) A televíziózás családban és társadalomban elfoglalt helyének változásai. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Vankay, Viola Julianna (2016) A tapintási inger helyettesíthetősége az online ruházati webshopok világában : A haptikus érzékelési preferencia függvényében vizsgálva. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Andavölgyi, Bianka (2016) A közösségi média szerepe egy televíziós műsor életében : Marketingkommunikáció a Web 2.0 eszközeit használva. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Gerics, Dorottya Borbála (2016) Versenypálya online : Az autósport és szponzorációs lehetőségek a közösségi médiában. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Gyémánt, Szilvia (2016) A továbbtanulási döntések befolyásoló tényezői a magyar középiskolások körében. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Harangozó, Csilla Olivia (2016) Online kapcsolatépítés : Hogyan szólítják meg a budapesti színházak a mai fiatalokat? BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Kátai Moána, Krisztina (2016) Az online fogyasztói vélemények hatása a vásárlási döntési folyamatra : Az online fogyasztói vélemények információs szerepe a kozmetikai ipari termékek vásárlása esetén, a Krémmánia.hu példáján keresztül bemutatva. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Novák, Zsófia (2016) B2B social media : A közösségi média szerepe és alkalmazási lehetőségei a vállalatközi piacon az ideális munkahely képének közvetítésében. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Kürtössy, Diána (2015) A piacorientáció megnyilvánulása a startup, mint egy új vállalkozói szerepmodell esetében : Egy konceptuális modell kialakítása a hazai IT startupok tanulmányozása alapján. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Fenyvesi, Eszter (2015) A Fritz Borház és Panzió online marketing lehetőségei. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Ferencz, Katalin (2015) Szárnyalás vagy bukás? : Milyen tényezők befolyásolják a startupok sikerességét? BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Kolomackij, Dmitrij Olegovics (2015) Egészséges lojalitás : Egészséges életmód általi motiváció felhasználása a mobil alkalmazások adta lehetőségekben. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Patai, Noémi Rozália (2015) A roma társadalmi vállalkozások márkaértékének építőkövei. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Patai_Noemi_Rozalia.pdf

Petres, Andrea (2015) Az érzelmi hirdetések hatása egy egészségtudatos építőanyag termékbevezetésére. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Petres_Andrea.pdf

Schneider, Réka (2015) Simple mobilalkalmazás lemorzsolódási stratégiájának kialakítása. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Schneider_Reka.pdf

Major, Balázs (2015) A szerencse nem jár örökbe, csak kölcsön : A fiatal fogyasztók szerencsejáték-függőségének és pénzügyeinek kapcsolata. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Ráfi, Gréta (2015) Az Y generáció hitelfelvételhez és megtakarításokhoz fűződő attitűdjei. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Faragó, Csenge (2015) Információ felhasználás és a rá ható tényezők vizsgálata a kereskedelemben. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Farago_Csenge.pdf

Szabó, Zsófia (2015) Search Engine Marketing : Alkalmas-e a Google keresőhirdetés imázs célú kommunikációra? BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Eötvös, Soma Bence (2015) A fiatalok választási preferenciáinak alakulása a politikai marketing hatásának függvényében. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Angyal, Ivett (2015) Big data alapú élményorientált alkalmazás hatása a fogyasztói elégedettségre és lojalitásra : A személyiség, mint a vásárlási döntési folyamatot és az élményt befolyásoló tényező az alkalmazás használatának vizsgálata során. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Justin, Kata (2015) Online vásárlási szándék kialakulásának elősegítése és kockázatok csökkentése a ruházati webáruházak esetében. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Nagy, Péter (2015) A grafikus kártyák piaca és marketingje : A videojátékosok egyik legfontosabb eszköze. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Tamás, Andrea (2015) A fogyasztói lojalitás kialakulásának vizsgálata a színházak világában. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Czmarkó, János Gergő (2015) Médiaipari forradalom Magyarországon : Okozhatják-e az online hirdetések a televíziós hirdetési piac halálát? BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Kemenes, Zsombor (2015) Az egészséges termékkínálat hatása a McDonald’s márka-imázsára. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kemenes_Zsombor.pdf

Görbe, Huba (2015) A Nanushka divatmárka elemzése. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Pigler, Alexa (2015) A lojalitás aspektusai : A hűségre ható tényezők szerepe különböző lojalitásszinteken. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Török, Anna (2015) Online közösségek szerepe : A Tales from the Borderlands közösség vizsgálata. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Torok_Anna.pdf

Keszler, Rita (2015) Magyarország, mint turisztikai desztináció népszerűsítése az Arab-öböl országaiban : Az országimázs hatása. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Keszler_Rita.pdf

Kuna, Péter (2015) A marketingszervezetek működésének mérése és elemzése a web 2.0 területén. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kuna_Peter.pdf

Sirály, Enikő (2015) Az enyhe kognitív zavar szűrésének és a progresszió lassításának lehetőségei interneten keresztül. Postgraduate thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Fodor, Vivien (2015) A fogyasztói magatartás sajátosságai a sharing economy vonatkozásában : A fogyasztói tudatosság és a közösségi motívum megjelenése az Oszkar.com használata során. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Fodor_Vivien.pdf

Réczicza, Réka (2015) Az érzékszervi ingerek közötti kongruencia : A színek és illatok közötti kongruencia hatása a fogyasztói magatartásra a férfi dezodorok esetében. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Reczicza_Reka.pdf

Benkő, Lilla Dorottya (2015) Az élelmiszerek csomagolásának manipulatív technikái : Fókuszban az egészségesnek titulált élelmiszerek. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Puchard, Márton (2015) A Mobilmarketing Felhasználása a Stratégiai Piac Szegmentáció Kialakításához. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Palotás, Petra (2015) A gyermekek találkozása a pénz világával : A 6-15 évesek zsebpénzről alkotott elképzelései. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Palotas_Petra.pdf

Petrényi, Barna (2015) A csomagolás fenntarthatósági jellemzői szervezetközi piacokon. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Tóth, Bálint (2015) A YouTube mint az elektronikus szájreklám felülete a számítógépes játékiparban. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Toth_Balint.pdf

Kargl, Gyöngyi (2015) Bízunk-e a szolgáltatóban? A szolgáltatást nyújtó személy szakmai és személyes kapcsolatteremtése, a bizalom kialakítása a fogyasztóval. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Biró, Dorottya (2015) A viszonteladói ár rögzítésének versenyjogi megítélése és alkalmazása a gyakorlatban. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Balogh, Patrícia (2015) „House of Product Placements” : A sorozatbeli termékelhelyezések megítélése. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Kozák, Nóra (2015) A kiadói márka szerepének vizsgálata a magyarországi könyvkiadók márkázási stratégiájában. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Illés, Bettina (2015) A különlegesség ára : A limitált kiadású csomagolások és az ár kapcsolatának vizsgálata a fiatal fogyasztók körében. BA/BSc thesis, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Marketing Tanszék.

Botos, Flóra (2015) Az online élelmiszer vásárlás választásának okai, a Tesco Online Bevásárlás vizsgálatán keresztül. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Botos_Flora.pdf

Feller, Zsófia (2015) Márkakapcsolatok vizsgálata a vény nélkül kapható gyógyszerek piacán. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Baumann, Dániel (2015) A Volkswagen konszern márkamenedzsment kihívásai az Amerikai Egyesült Államok piacán : A Volkswagen márka megítélése az amerikai fogyasztók szemében. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Hodován, Lili (2015) A vendég véleménye a legfontosabb!? Az online fogyasztói vélemények jelentősége a street food kis- és középvállalkozások esetében. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Jokkel, Dóra (2015) A látvány és az ízérzékelés között fennálló kölcsönhatás vizsgálata termékcsomagolások esetében. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Kóródy, Adél (2015) A Z-generációs célcsoport körében a Sztárokkal történő közösségi médiás reklámlehetőségek vizsgálata az „észlelt barátság” faktor alapján. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Kaminszki, Vanda (2015) Futóversenyek és a turizmus kapcsolata. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kaminszki_Vanda.pdf

Kovács, Adrienn (2014) Személyre szabás és felhatalmazás a nyelvoktatásban : a Studio Italia esete. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Országh, Edina (2014) Környezetbarát termékek zöld marketingstratégiával a tömegpiacon: Hogyan lesz a mosódióból Persil Nature Caps? MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Orszagh_Edina.pdf

Sebestyén, Péter (2014) A Vodafon RED szolgáltatáscsomag reklámkampányának elemzése. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Sebestyen_Peter.pdf

Horváth, Judit (2014) A név kötelez – vagy mégsem? : A Ranga testvérpár rallypályafutásának pszichológiai, szociológiai és marketing vetülete. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Lantos, Brigitta (2014) Belvárosi apartmanok kiegészítő szolgáltatásainak bővítési lehetőségei. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Lantos_Brigitta.pdf

Ónodi, Csaba (2014) A mobilfizetési megoldások elfogadásának empirikus vizsgálata a magyar fogyasztók körében, különös tekintettel az érintésnélküli (NFC) technológián alapuló mobiltárcára. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Deák, Dóra (2014) A fiatal fogyasztók minőségészlelése a borok palackjának formáján és színén keresztül. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Nagy, Viktória (2014) Mindig a vendégnek van igaza? : A panaszkezelés sajátosságai a hazai szállodaiparban. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Varga, Kata (2014) A fogyasztói bevonás, ’co-creation’ hatása a fogyasztókra a Nike példáján keresztül bemutatva. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Hamza, Emese (2014) Love, sex: Durex? : A márkaidentitás és márkaimázs kapcsolatának vizsgálata a Durex esetében. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Hamza_Emese.pdf

Cselényi, Flóra (2014) Hozzávalók a LEVES.-hez : Márka, márkázás és márkaérték a LEVES. étterem példáján keresztül. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Cselenyi_Flora.pdf

Derecskei, Anita (2014) Rituálék a nyelvtanulásban és kapcsolatuk a fogyasztói lojalitással. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Derecskei_Anita.pdf

Mikula, Melinda (2014) Luxus divatmárkák megítélése Magyarországon. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Katona, Tímea (2014) A design, mint a vállalati értékteremtés újra felfedezett eszköze. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Ibrajter, Natasa (2014) A dohányzás korlátozó intézkedéseinek hatása a fogyasztói magatartásra – különös tekintettel a köztereken történő dohányzás szabályozására és a dohánytermékek árára. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Ibrajter_Natasa.pdf

Ábrányi, Nikoletta (2014) A lojalitásprogramokhoz való hozzáállást befolyásoló tényezők a Tesco hűségprogramján keresztül. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Abranyi_Nikoletta_MA.pdf

Nagy, Péter (2014) Videojáték kultúra : Egy kultúra kialakulása és köré épülő kereskedelem bemutatása. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Orosz, András (2014) Stratégiai tudatosság a magyar kézműves sörpiacon. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Kolop, Andrea (2014) A látás és tapintás kölcsönhatásának hatása a fogyasztói attitűdre a csomagolások textúrájának vizsgálata során. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kolop_Andrea.pdf

Pető, Lilla (2014) A hűségprogramok és a fogyasztói lojalitás kapcsolata. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Marczinus, Írisz (2014) Kereskedelmi márkák összhangban a természettel: A Drogerie Markt Alverde és a Rossmann Alterra márkáinak fogyasztói észlelt minősége. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Barta, Zsófia (2014) Dobozban az igazság : A közösség által támogatott mezőgazdaság, mint rövid élelmiszer-ellátási lánc választását befolyásoló tényezők a bioélelmiszerek fogyasztásban. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Török, Anna (2014) Az illatmarketing gyakorlati alkalmazásai : Az illatok hatásának vizsgálata. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Urbán, Balázs (2014) Hanghullámok és márkarezonancia : Az Audio Branding, a Zenei Branding és a márkák kapcsolata. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Szabó, Vera (2014) A lojalitásprogramok észlelése és hatása a gyermekes szülőkre : A baba bónusz program. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Rózsavölgyi, Andrea (2014) Coca-Cola és a márkahűség. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Hell, Csilla (2013) A humor szerepe a reklámokban. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Hell_Csilla.pdf

Varga, Nóra (2013) CSR működése és funkcionalitása a gazdasági életben és a profit teremtésben. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Éder, Mariann (2013) Egy új magyar tematikus gasztrocsatorna bevezetésének első lépései : Az ötlettől a környezeti és piaci körülmények vizsgálatáig, a piacpotenciál becsléséig. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Kánai, Tímea Rita (2013) A családforma hatása a gyermek fogyasztói magatartására és vásárlásban betöltött szerepére. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kanai_Timea_Rita.pdf

Fekete, Orsolya (2013) Játék határok nélkül : A gamification mint a fogyasztói elköteleződés új eszköze. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Fekete_Orsolya.pdf

Füzesi, Krisztina (2013) „Hogyan gomboljuk újra?” : avagy Magyarország imázsának vizsgálata különös tekintettel a szervezeti háttér jellemzőire. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Simkó, Lilla (2013) A „Szolgáltatás Domináns Logika” gyakorlati megvalósításának lehetőségei a borászati iparágban. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Nonn, Eszter (2013) Torzító tükör : A vizuális hirdetési metaforák és hatásuk a női önbecsülésre. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Nonn_Eszter.pdf

Rózsa, Zsófia (2013) A lojalitás programok hatása a magyar fogyasztókra : Négy piac, két-két szereplőn keresztüli vizsgálata. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Rozsa_Zsofia.pdf

Győrffy, Krisztina (2013) Mit üzen a fal? : A street artban rejlő lehetőségek a társadalmi célú reklámozás számára. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Szántóné Nagy, Nikoletta (2013) Termékmegújulás és elterjedés az endoszkópos sebészetben. Postgraduate thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Angyal, Szilvia (2013) Mire elég egy cseppnyi hírnév? : Avagy a Béres Gyógyszergyár Zrt. hírnevének vizsgálata az identitás és arculat függvényében, a fiatalok szemszögéből. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Pálfiné Török, Andrea (2013) Csillogás és fények szerepe a fogyasztói magatartás relevanciájában a Swarovski Elements kontextusában. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Glász, Regina Nóra (2013) Vizuális reklámeszközök : Hatásuk és befolyásoló képességük a mai fogyasztói társadalomra. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Tultz, Erika (2013) Közösségi finanszírozás: a világ és a magyarok : A fogyasztók viselkedésének vizsgálata a közösségi finanszírozás iránt tanúsított attitűdök alapján. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Króner, Éva (2013) Éttermi lojalitásprogramok vizsgálata Magyarországon. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Kemenczés, Péter (2013) Ruhatár(s)ak : A használtruha-fogyasztás és értékesítés pszichológiai vonatkozásai. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Török, Ibolya (2013) Az amerikai stílus, avagy az amerikai típusú éttermek fizikai környezetének elemzése. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Bec, Miklós (2013) Támogatás vagy befektetés? : A magyar első osztályú labdarúgás gazdasági hátterének vizsgálata, a sportmarketing vonatkozásában. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Németh, Ádám (2013) Underground sportágak finanszírozási lehetőségei. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Györffy, Krisztina Andrea (2013) A luxus attribútumainak és fogyasztóinak vizsgálata. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Fodor, Kata (2012) Márkázás és innováció : Az Audi márkaimázsának vizsgálata. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Balázs, Katalin (2012) A naturálisan sokkoló reklámok hatása a fogyasztói magatartásra : Ásóka és a Parodontax reklámkoncepciójának elemzése. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Katona, Adrienn Éva (2012) Az UNICEF Magyar Bizottság Alapítvány Horn of Africa kampányának marketing szempontú elemzése. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Takács, Balázs Jenő (2012) A Budapest Winter Invitation kampány marketingtevékenységének bemutatása. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Zalatnay, Eszter (2012) A médiakonvergencia bemutatása a tehetségkutató műsorok példáján : Megasztár, X-faktor, Voice. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Dinnyés, Dávid Ferenc (2012) A J-Victory Kft., egy vagyonvédelmi kisvállalkozás webes megjelenésének megtervezése. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Szikszai, Alexandra (2012) Az Óbudai Egyetem Kandó Kálmán Villamosmérnöki Kar hírnevének vizsgálata és 2012-es reklámkampánya. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Szűcs, Eszter Nikolett (2012) A cserediák-turizmusban rejlő gazdasági lehetőségek. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Donka, Lili (2012) Az Y Generáció elérése alternatív marketingeszközök segítségével. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Donka Lili.pdf

Bartha, Zsolt (2012) Fogyasztói magatartás az extrém sportok piacán : Egy induló extrém kerékpáros vállalkozás marketingterve. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Misnyovszki, Dóra (2012) A fogyasztói márkaérték vizsgálata a chocoMe példáján. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Lakatos, Dániel (2012) Választói magatartás vizsgálata a fiatal főiskolások és egyetemisták körében. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Lakatos_Daniel.pdf

Gecsey, Katalin Judit (2012) Az ingyenes zene evolúciója és jövője. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Tőzsér, Anita (2012) Kifüstöljük! : Félelemkeltés a dohányzás elleni társadalmi marketingben : Dohányzó fiatalok fogyasztói magatartásának tükrében. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Balogh, György (2012) Fiatalok a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. fürdőiben?! BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Kázsmér, Nikolett (2012) Élelmiszerfogyasztási trendek hierarchiájának megfigyelése három ország leves-kínálatán keresztül. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Matheser, Dániel (2012) Termékkivonás a hazai infokommunikációs szektor szervezetközi piacán. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Pethő, Zsuzsanna (2012) Világversenyek hatásai a rendező országban : Egy világverseny hatása az országimázsra és az országban gyártott termékekre a 2012-es Londoni Olimpia tükrében. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Almási, Balázs (2012) A megújuló üzemanyagokban rejlő kihívások a MOL számára. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Latif, Sheida (2012) A márkarajongás szintjei a márkaközösségek tükrében : A Pöttyös Túró Rudi rajongás mögött meghúzódó attitűdök vizsgálata. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Latif_Sheida.pdf

Péter, Krisztina (2012) A lojalitás 21. századi trendje : Mlojalitás alkalmazások használatban. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Kalapos, Bence (2012) A Teleshop, mint értékesítési módszer bemutatása, a fogyasztói preferenciák vizsgálatán keresztül Magyarországon. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kalapos Bence.pdf

Bodnár, Bálint (2012) "A mobil teszi az embert?" : Nagykorú gyermekek befolyásoló szerepe az édesanyák mobilkészülékének megválasztásában. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Müller, Barbara (2012) A szlogenek szerepe a márkaépítésben : A legértékesebb márkák szlogenjeinek elemzése. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Lantos, Eszter (2012) Nagy-Britannia országimázsa : A külső és a belső országimázs összehasonlítása. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Csányi, Zita (2012) Magyar fogyasztók döntéshozatali stílusának vizsgálata kozmetikumok vásárlása esetén. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Bognár, Anna (2012) Az infokommunikációs eszköztár alkalmazása a turisztikai szervezeteknél a VisitBritain példája alapján. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Balázs, Dorottya (2012) A Woman Card lehetséges bevezetésének marketing terve és marketingstratégiája. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Andresin, Zsanett (2012) A táblagép mint innováció elfogadásának vizsgálata a magyar és olasz fogyasztók körében. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Andresin_Zsanett.pdf

Horváth, Daniella Dominika (2012) A termékdizájn jelent�sége, avagy, a formaválasztást befolyásoló tényez�k vizsgálata. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Rátkai, Nikolett (2012) Vonzó ritkaság : A limited edition csomagolások és a gyűjtőszenvedély fogyasztói vizsgálata. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Szendrődi, Márk (2012) A csapatépítő tréning, mint professzionális szolgáltatás értékesítése. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Sümeghi, Judit (2012) Életkezdők zöldség- és gyümölcsfogyasztási szokásai Magyarországon. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Sumeghi_Judit.pdf

Csordás, Zoltán (2012) Varázslatos marketing avagy Hogyan épít a Walt Disney Company a Z-generáció sajátosságaira? BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Boros, Réka Krisztina (2012) A nők online vásárlási motivációi és szokásai, és ezek gyermekvállalás hatására bekövetkező változásai. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Saska, Bálint Sándor (2012) Üzlet, mobilra optimalizálva : Mobilmarketing megoldások létjogosultsága a kis- és középvállalati szektorban. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Saska_Balint.pdf

Bangó, Boglárka (2012) Anyagiasság az arcokon - avagy hogyan befolyásolja a materializmus a luxus dekorkozmetikum fogyasztását az Y generáció esetében? BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Szilvási, Zsófia (2012) Környezeti hatások : Az érzékszervi ingerek viselkedésbeli reakciók kialakulásában és törzshely-választásban játszott szerepe. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Jávor, Zsófia (2012) A Desktop Grid rendszerek elfogadási folyamata a felsőoktatási szférában és az ehhez kapcsolódó marketingtámogatás lehetőségei. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Bartus, Ildikó (2012) A keresőmarketing és a hazai kis- és középvállalkozások kapcsolata. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Kolláth, Emese (2012) A nem lineáris TV fogyasztás reklámpiacra gyakorolt hatásának elemzése és az új reklámlehetőségek vizsgálata. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Bányai, Gabriella (2012) Napjaink jövedelmező iparága és társadalmi jelensége, - avagy a fogyókúrázási döntést befolyásoló külső és belső tényezők. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Antal, Nikolett (2012) A Sample Central tesztáruház üzleti modelljének vizsgálata. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Antal_Nikoletta.pdf

Hévei, Sára (2012) A tér keltette örömérzet : A környezet fogyasztásban játszott szerepe, szükségletkielégítő jellege. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Hevei_Sara.pdf

Pusztai, Anna (2012) A magyarországi IPTV piac és a benne rejlő hirdetési lehetőségek. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Dénes, Diána Julianna (2012) Termékelhelyezés, mint újraélesztett marketingkommunikációs eszköz : Területei és hatása a fogyasztókra. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Rostás, Sándor (2012) Barlang : Egy különleges kocsma megnyitásának terve. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Rostas_Sandor.pdf

Varjú, Viktória Judit (2012) Izland országimázsa és az azt befolyásoló országmarketing tevékenység az Eyjafjallajökull vulkán 2010-es kitörését követően. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Barabás, Tímea Lívia (2012) Az illatmarketing eszközeinek hatékony alkalmazása fogászati várótermekben. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Lőte, Petra (2012) A hirdetések befolyásolási törekvései és fogyasztóra gyakorolt hatásai. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Fónagy, Balázs (2011) A közösségi tartalom előállítás helye napjaink sajtójában : Blogok, közösségi információs hálózat és marketing. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Fonagy_Balazs.pdf

Maros, Zsófia (2011) „Paris, mon amour!” : A városmárkázás és Párizs mint városmárka megítélése a magyar fiatalok szemszögéből. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Ruisz, György András (2011) Gépjármű flottaértékesítés Magyarországon. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Czuder, Tamás (2011) Az első osztályú éttermi piacon maradás lehetőségei az XO Bistro étterem rövidtávú marketing tervén keresztül : Kitekintéssel a hosszú távú stratégiai irányokra. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Czuder_Tamas.pdf

Benkovics, Dániel (2011) Menekülés előre. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Benkovics_Daniel.pdf

Bárdos, Boglárka (2011) Vevői elégedettség vizsgálata egy negyedik fiktív mobilszolgáltató vállalat piacra lépése szempontjából Magyarországon. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Szekeres, Szabina (2011) Syoss, a megamárka hódító útja Magyarországon : Célcsoport- meghatározás, termék- pozicionálás bemutatása a Henkel Magyarország Kft. által forgalmazott hajápoló terméken keresztül. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Tompa, Judit (2011) A dobozon kívül... : A csomagolás, mint marketingkommunikációs eszköz. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Sós, Gergely (2011) A piaci működés és sajátosságai a villamos energia kötelező átvételi piacán. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Szabó, Melinda (2011) Társadalmi felelősségvállalás (CSR) a DENSO példáján keresztül. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Tóth, Judit (2011) A digitális fogyasztói döntéshozatali folyamat. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Toth_Judit.pdf

Galaczi, Ildikó Gizella (2011) Atmoszférateremtés a marketingben avagy a bolti környezet fogyasztói magatartásra gyakorolt hatása. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Galaczi_Ildiko_Gizella.pdf

Márton, András (2011) Esztétika és formatervezés a vállalati logókban : A szimmetria és aszimmetria szerepe. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Scheffer, Alma Noémi (2011) A fizikai környezet hatása a látogatókra az Iparművészeti Múzeum példáján keresztül. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Csejtei, Dóra Zsanett (2011) A nonprofit szervezetek kommunikációja. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Barta, Virág (2011) A Palóc Út, mint turisztikai termék elemzése és marketingkommunikációjának kidolgozása. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Dénes, Andrea (2011) Milyen szerepet tölt be a társadalmi felelősségvállalás egy multinacionális szépségipari vállalatnál? BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Leitold, Zsuzsanna (2011) A Nespresso Boutique vizuális kommunikációjának hatása a vállalat imázsára. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Kovács, Krisztián (2011) Organikus vagy szponzorált találatok : A keresőoptimalizálás összehasonlítása a fizetett hirdetésekkel. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Horti, Dávid (2011) Összedől a kártyavár? : A vásárlói lojalitás növelése a Supershop törzsvásárlói kártyával a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Horváth, Brigitta (2011) Az élelmiszercímkék fogyasztói információkeresése és a tudatos étkezés közötti kapcsolat. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Bors, Anikó (2011) A vállalatok társadalmi felelősségvállalásának hatása a vállalati imázsra és a fogyasztói megítélésre a H&M példáján keresztül. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Dalanics, Bella (2011) Rendez-vous en France? : Franciaország imázsa a magyarok fiatalok szemében. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Horváth, Ágnes (2011) A nők ábrázolása a nyomtatott sajtóban. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Horvath_Agnes.pdf

Makádi, Rita (2011) POS/POP eszközök a hazai hipermarketekben : Vajon megéri? BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Dajkó, Anett (2011) Csillag falu, ahol feléled a múlt. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Kettinger, Cherine (2011) Elbeszélés a magyar nők sörvásárlási szokásairól : Mert a nők sem egyformák. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Kocsis, Zoltán (2011) Az egyéni környezettudatos szemléletformálás elméleti és gyakorlati háttere : Kutatás a szemléletformálást leginkább elősegítő módszertani összetevők feltárására. Thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kocsis_Zoltan.pdf

Urbán, Balázs (2011) A Vírusmarketing és a pszichológia kapcsolata a modern médiában : A vírusok terjedésének pszichológiai háttere a közösségi hálókon. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Szántai, Éva (2011) Magyarországi reklámkerülés problémakörének tanulmányozása. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Csizmadia, Dóra (2011) Európa és Magyarország földgázellátásnak diverzifikálása, különös tekintettel a Nabucco és a Déli Áramlat megvalósíthatóságára. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Prikler, Gyöngyi (2011) Kommunikációs és médiastratégia a válságban, a hazai pénzügyi szektorra vonatkozóan. Thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Likár, Tímea (2011) Fenntartható egészségturizmus Győr városában. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Likar_Timea.pdf

Poprády, Barbara (2011) Luxusfogyasztás eltérő kultúrák tükrében. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Poprady_Barbara.pdf

Mészáros, Alexandra (2011) A tánc kommunikációs értéke és ennek megjelenése a reklámokban. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Szabó, Vera (2011) Magyarország a nemzetközi oktatás tükrében : „A Global Person in a Global World”. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Szabo_Vera.pdf

Csonka, Alexandra (2011) A Help kampány eredményessége a magyar fiatalok körében. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Csonka_Alexandra.pdf

Nyikes, Anna Dóra (2011) Vatera vs. eBay : Online aukciós oldalak küzdelme a magyar piacon. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Ábrányi, Nikoletta (2011) A 2011-es médiatörvény politikai kommunikációja. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Abranyi_Nikoletta.pdf

Meleg, Dóra (2011) Sportmarketing a gyakorlatban : A 8. Fradi Kupa elemzése és tervezése. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Meleg_Dora.pdf

Juhász, Csaba (2011) Az e-tankönyvek és a digitális oktatás bevezetésének lehetőségei a hazai közoktatásban. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Juhasz_Csaba.pdf

Vértes, Dániel (2011) A Bodri Pincészet németországi exportlehetőségeinek vizsgálata. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Vertes_Daniel.pdf

Borgström, Márk Nils (2011) Marketing a független videojáték fejlesztésben : A videojáték kiadók és független videojáték fejlesztők által alkalmazott marketingeszközök hasonlóságai és eltérései. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Borgstrom_Mark.pdf

Hajdu, Eszter Lejla (2011) Reklámpszichológia : A magyar divatipar és öltözködéskultúra vizsgálata. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Barta, Zsófia (2011) Forradalom az elhízás ellen : Jamie Oliver kampányának elemzése a social marketing elmélete alapján. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Barabás, Ildikó (2011) Reklámjátékok jogszabályi köntösben : Gyermekeket érintő médiajogi szabályozás, gyermekek fejlődése, s az őket célzó reklámjátékok. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Barabas_Ildiko.pdf

Koch, Csilla (2010) Zeneipari márkaépítés a XXI. században: A 30 Seconds To Mars együttes márkaidentitásának és imázsának összehasonlítása. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Gyaraki, Júlia (2010) Tényleg a Pöttyös az igazi? Kialakítható-e gyermekkorban a márkahűség? BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Bakos, József (2010) A Zsindelyes Pálinka német piacra történő bevezetési lehetőségének vizsgálata. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Simkó, Lilla (2010) A kulturális marketing sajátosságai: a Presidance Company marketingtevékenységének elemzése. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Jakab, Zsófia (2010) Eseménymarketing szerepe egy prémium autómárka új modell bevezetésének marketingkommunikációjában. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Lipcsey , Zoltán (2010) A vényköteles gyógyszerek marketingstratégiájának tervezése. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Fa, Orsolya (2010) A Dél-koreai szórakoztató elektronikai termékek megítélése Magyarországon. Dél-Korea ország- és országeredet imázsának vizsgálata. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Ádám, Boglárka (2010) A curling Magyarországon - marketingstratégia a sportág fejlesztésére és népszerűsítésére. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Szalai, Brigitta Barbara (2010) A kávézók szolgáltatásminőségét értékelő tényezők vizsgálata. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Angyal, Szilvia (2010) Mondjam vagy mutassam? Logók és szlogenek szerepe az európai országok arculatában a magyar fiatalok szemszögéből. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Tömpe, Judit (2010) A márkaérték- menedzsment és a márkaértékelés fontossága napjainkban, különös tekintettel a válságra. A kozmetikai ipar és a L’Oréal példáján keresztül. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Kiss, Zoltán Dávid (2010) Az EGIS Gyógyszergyár Nyrt. Cetirizine tartalmú készítményének francia piacra történő bevezetési lehetőségének vizsgálata. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Spányik, Péter Áron (2010) A referenciacsoport befolyása az étkezési szokásokra. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Szabó, Diána (2010) A film marketing sajátosságainak elemzése és szemléltetése egy gyakorlati példán keresztül. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Nyikus, Bence (2010) Hogyan tovább SG? A vállalati társadalmi felelősségvállalás elemeinek tudatos hangsúlyozása egy diákszervezet márkázásában. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Mangov, Viktória (2010) Az egészséges életmód kampányok eredményességének értékelése a hazai fogyasztók körében. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Gy, Krisztina (2010) „Az orvos maga is gyógyszer”. Az emberi tényező szerepe a kórházi szolgáltatásban – marketing szemléletű megközelítés. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Angyal, Eszter (2009) Atlétikai rendezvényekhez kapcsolódó szponzoráció és promóció lehetőségének vizsgálata makroszinten és a Salgótarjáni Nemzetközi Ugrógálán. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Szabó, Péter (2009) Az internet hatása a marketingkommunikációra. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Gyurkovics, Zsuzsanna (2009) Környezettudatos fogyasztás. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Drienyovszki, Éva (2009) Interaktivitás és interaktív kommunikáció posztmodern kommunikációs környezetben. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Rápolti, Nóra (2009) Logó, mint marketingeszköz és kortárs képzőművészeti gyöngyszem. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Varga, Csilla Erika (2009) Korszerű közszolgálat : A Magyar Rádió átalakulása. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Borbély, Petra (2009) A médiamix átrendeződése és a reklámpiac várható tendenciái. Thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Miklós, Melinda (2009) A MÁRKÁZOTT ÜZLETEK HATÁSÁNAK BEVONÁSA A MÁRKAHŰSÉG KIALAKÍTÁSÁBA A STREET FASHION DIVATMÁRKÁK KÖRÉBEN. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Andai, Zsófia (2009) A férfiak szépségápoláshoz való viszonya : Lehetőségek a kozmetikai ipar számára. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Engi, Zita (2009) A KÓRHÁZI GYÓGYSZERPIAC MARKETING SZEMPONTÚ ELEMZÉSE. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Fülöp, Zoltán (2009) A Fülöp Bt. marketingstratégiája a mőszaki cikkek kiskereskedelmében. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Vittay, Pál (2009) Az egészséggel kapcsolatos életminőség mérésének aktuális kérdései. Postgraduate thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Nagy, Roland (2009) A display helye, szerepe és jelentsége az in-store marketingkommunikációs eszközök körében. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Némedi, Melinda (2009) Egy futóverseny szervezése. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Kecskeméti, Edit (2009) Asztmás és COPD-s betegek kezelésének kudarcai. Postgraduate thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Körmendi, Petra (2009) Én és az iPod-om : A fogyasztó-márka kapcsolat elméletének bemutatása, és alkalmazása a fogyasztó-iPod kapcsolat kutatásában. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Nagy, András Krisztián (2009) Virtuális kommunikáció a mindennapokban. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Kocsis, Andrea (2009) A divat hatalom : A divat jelensége, mint a gazdaságra és társadalomra ható erő. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Szalay, Diána (2009) Zene = Kultúra = Közszolgálat?! : Avagy a Petőfi Rádió 2007-es arculatváltásának létjogosultsága, megvalósítása és hatásai. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Fejérvári, János (2009) A Satyam Computer Services Ltd. márkaértékének vizsgálata. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Bálint, Anett (2009) A Design ára : A szórakoztató elektronikai termékdesign fejlődésének, vásárlásra gyakorolt hatásának, és fogyasztói megítélésének vizsgálata egy választott termékcsoporton keresztül. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Béres, Kató (2009) A magyar és a spanyol televíziós reklámok nyelvezete. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Lovász, Andrea (2009) Egy hazai karaoke klub alapítási stratégiájának vizsgálata. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Pántye, Zita (2009) HOGYAN SEGÍTHETŐ AZ EGÉSZSÉGES ÉLETMÓD TERJESZTÉSE A TRADE MARKETING ÁLTAL? BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Raimbekova, Ekaterina (2009) Oroszország – az országimázs változása és fejlődése az elmúlt évek alatt. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Mikó, Györgyi (2009) A HAZAI SERTÉSHÚSÁGAZAT PROBLÉMÁI. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Varga, Viktor Ádám (2009) A mobilszolgáltatók stratégiája és árképzése. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Ficsor, Gabriella (2009) Környezetdesign a kiskereskedelemben : A környezetdesign alkalmazása és vásárlókra gyakorolt hatása ruházati üzletek példáján keresztül. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Péter, Emese (2009) VALÓDI ÉRTÉK A FELSZÍN ALATT : Marketingkommunikációs kampányterv a NaturAqua ásványvíz számára. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Kovács, Eszter (2009) Amikor a kreativitás áram alá kerül… : A reklámokban megnyilvánuló kreativitás, mint a figyelemfelkeltés eszköze. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Navratil, Zsófia (2009) HA NEM CSAK TUDNI, DE ÉRTENI IS SZERETNÉD… : Egy fiatal értelmiségieknek szóló Vasárnapi Népszabadság megvalósíthatósági tanulmánya, iránymutató javaslattétel annak kivitelére és kommunikációjára. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Király, András László (2009) Hírek kávé mellől : A blogoszféra mint új média és a blogokra alkalmazható üzleti modellek. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Krizsanyik, Anett (2009) A szolgáltatásmarketing elemeinek gyakorlati alkalmazása az Aktív sportközpontban, avagy a 7P és a szabadidősportok kapcsolata. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Gaál, Anikó (2009) ÉRTED A KÓDOT? : A mobilmarketing és a kód alapú mobilmarketing bemutatása, valamint kutatás a mobilmarketinggel szembeni attitűdökről. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Szabó, Krisztina (2008) A keresőmarketing szerepe a Vichy Normaderm újrabevezetési kampányában. Thesis, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Simay, Attila, Endre (2008) Mobiltelefonnal kapcsolatos szokások és attitűdök. Thesis, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Tranker, Bea (2008) A vállalat határait meghatározó tényezők marketing-orientált iparágaknál : A marketing tevékenységek kiszervezésének feltételei és következményei. Thesis, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Vaski, Tímea (2008) A reklám szép új világa - Út a gerillákhoz. Thesis, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Gerstner, Júlia (2008) A divat és a divatmárkák szimbolikus szerepe és a divatpiac helyzete Magyarországon. Thesis, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Király, László (2008) Tudásmenedzsment és ügyfélkapcsolat-menedzsment integrált megközelítése, ügyféltudás-menedzsment. Thesis, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Kiss, Dávid György (2008) Kerékpár a mindennapok közlekedési eszköze : Marketingkommunikációs terv az iskoláskorúak kerékpárra ültetéséhez. Thesis, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Pataki, Ádám (2008) Számítógépes játékok gazdasági és társadalmi vonatkozásai a World of Warcraft példáján keresztül. Thesis, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Sebes, Tamás (2008) A termékportfolió összetettségének hatása a bevétel és költségszerkezetre multinacionális vállalatokban : Kutatás a Shell Kelet-Közép Európa és Oroszország régiójában a Portfolió Menedzsment eredményességéről. Thesis, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Kárász, Róbert (2008) A magyar piackutató cégek marketingstratégiája és ügyfeleik általi megítélése. Thesis, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Grassi, Viktória (2008) A bizalom törlesztőrészlete, avagy a lakossági banki termékfejlesztés a kommunikáció tükrében. Thesis, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Sipos, Péter (2008) Az UEFA bajnokok ligája mint az európai klubfutball legsikeresebben működő versenysorozata. Thesis, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Antal, Szilvia (2008) A marketingkommunikáció és a reklám (hordozók és -eszközök) jelene és jövője. Thesis, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Tihanyi, Sándor (2008) Törzsvásárlói és más hűség alapú rendszerek kialakítási lehetőségeinek bemutatása - Magyarországi példán keresztül. Thesis, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Demeter, Éva (2008) E-szolgáltatásminőség az online biztosítás területén. Thesis, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Vékásy, Ferenc (2008) A számítástechnikai iparág webshopos árusítási lehetőségei a XXI. században. Thesis, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Gaál, Andrea (2008) A TeleFound Kft. tevékenységének marketing szemléletű elemzése és az értékesítés bővítésének lehetőségét felvázoló marketing terv. Thesis, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Marjai, Krisztina (2008) Több, mint üzlet: Társadalmi felelősségvállalás kommunikációja a Henkel Magyarország Kft. esetében. Thesis, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Kiss, Eszter (2008) A digitális televíziózás interaktív szolgáltatásai. Thesis, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Csepeti, Ádám (2008) Mennyiben tekinthető kiváló stratégiai CSR kezdeményezésnek az olajtársaságok részéről a bioüzemanyagok globális piaci térhódítása? Thesis, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Paput, Orsolya (2008) Férfiak és nők eltérő reakciói a hipermarketekben alkalmazott eladóhelyi promóciós eszközökkel kapcsolatban. Thesis, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Varju, Lídia (2008) A fapados légitársaságok megjelenésének következményei és hatása a Malév marketingtevékenységére. Thesis, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Németh, Ágnes (2008) A biztosítás pszichológiája. Thesis, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Kun, Szilárd (2008) Egy tíz éve működő építőipari kisvállalkozás ( Hexastylos Kft. ) szerkezetépítési német piacra lépésének lehetőségei. Thesis, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Pálinkás, Krisztina (2007) Marketing a szépségiparban - Az Aesthetica Kft. marketingstratégiájának elemzése. Thesis, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Görföl, Olimpia (2007) A formatervezés, design a marketing világában. Thesis, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Kowalska, Izabella (2007) A 2008-ban újrainduló "Egészség Vonat" marketing és kommunikációs terve a 2007-es kampány eredményesség vizsgálata alapján. Thesis, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Bayer, Iván (2007) A sajtópiac jellemzése Magyarországon 2000-2006 között : Különös tekintettel a magazinpiac változásaira. Thesis, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Polányi, Orsolya (2007) Das hybride Kaufverhalten im Rahmen der Studenten. Thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Páll, Mónika (2007) A Caremo Collezioni marketing céljai, stratégiája, tevékenysége és eredményei. Thesis, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Tóth, Gábor János (2007) Luxusmárkák a parfümpiacon és sajátosságaik Magyarországon. Thesis, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Varga, Frantisek (2007) A Komáromban és környékén működő sportszervezetek kommunikációs tevékenységének javítása. Thesis, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Szalai, Zsuzsa (2007) Az autófinanszírozó cégek ügyfél-és partner kommunikációjához alkalmazott marketing eszközök. Thesis, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Varga, Attila (2007) Az elektronikus csatornák megjelenésének és fejlődésének hatása a magyarországi bankok marketingstratégiájára. Thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Gerecs, Norbert (2007) Az elektronikus aláírás helyzete, ismertsége és jövője Magyarországon. Thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Kamondy, Bálint (2007) Bor és Balaton : A borturizmus lehetőségei a Balatonnál. Thesis, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Horváth, Balázs (2006) Országmárkázás: Az országimázs növelésének új lehetősége és alkalmazása Magyarország esetében. Thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Szabó, Krisztina (2006) A hazai BTL ügynökségi piac vizsgálata. Thesis, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Kabdebó, Réka (2006) Élményorientáció a luxusmárkák kommunikációjában: A Cadillac márka nemzetközi és hazai kommunikációs gyakorlata. Thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Beliczky, Szilvia (2006) Fogyasztói magatartás vizsgálata az elektronikus zene piacán. Thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Gyöngy, Katalin (2006) Szép, új, illatos világ: A női presztízsparfümök piacának elemzése márkamenedzsment és a piacon tapasztalható trendek alapján. Thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Simon, Tímea (2006) A hanglemezpiac válsága és a probléma megoldási lehetőségei: "A jövő zenéje". Thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Ozvald, Anita (2006) A stratégiai médiatervezés gyakorlata. Thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

Tóth, Bálint (2006) Egy alternatív telekommunikációs vállalat bemutatása és lehetőségeinek elemzése a magyar vezetékes távközlési piacon. Thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

This list was generated on Sun Jun 16 00:54:06 2019 CEST.