Borgström, Márk Nils (2011) Marketing a független videojáték fejlesztésben : A videojáték kiadók és független videojáték fejlesztők által alkalmazott marketingeszközök hasonlóságai és eltérései. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Borgstrom_Mark.pdf
![]()
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
391kB |
Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Borgstrom_Mark.pdf
Item Type: | BA/BSc thesis |
---|---|
Subjects: | Marketing Computer science Information economy |
ID Code: | 4368 |
Specialisation: | Kereskedelem és marketing szak |
Deposited On: | 02 May 2012 14:11 |
Last Modified: | 02 Jul 2016 20:41 |
Repository Staff Only: item control page