Marketing a független videojáték fejlesztésben : A videojáték kiadók és független videojáték fejlesztők által alkalmazott marketingeszközök hasonlóságai és eltérései

Borgström, Márk Nils (2011) Marketing a független videojáték fejlesztésben : A videojáték kiadók és független videojáték fejlesztők által alkalmazott marketingeszközök hasonlóságai és eltérései. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Borgstrom_Mark.pdf

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
391kB

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Borgstrom_Mark.pdf


Item Type:BA/BSc thesis
Subjects:Marketing
Computer science
Information economy
ID Code:4368
Specialisation:Kereskedelem és marketing szak
Deposited On:02 May 2012 14:11
Last Modified:02 Jul 2016 20:41

Repository Staff Only: item control page