Apostol, Noémi (2017) A kézműves és iparművészeti termékek fogyasztóinak magatartását befolyásoló tényezők vizsgálata : Különös tekintettel a fogyasztók motivációira, élményeire és döntéseire. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Apostol_Noemi.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Apostol_Noemi.pdf
Item Type: | MA/MSc thesis |
---|---|
Subjects: | Commerce and tourism Marketing |
ID Code: | 9423 |
Specialisation: | Marketing szak |
Deposited On: | 23 Jun 2017 10:43 |
Last Modified: | 23 Jun 2017 10:43 |
Repository Staff Only: item control page