A kézműves és iparművészeti termékek fogyasztóinak magatartását befolyásoló tényezők vizsgálata : Különös tekintettel a fogyasztók motivációira, élményeire és döntéseire

Apostol, Noémi (2017) A kézműves és iparművészeti termékek fogyasztóinak magatartását befolyásoló tényezők vizsgálata : Különös tekintettel a fogyasztók motivációira, élményeire és döntéseire. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Apostol_Noemi.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Apostol_Noemi.pdf


Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás
Marketing
Azonosító kód:9423
Képzés/szak:Marketing szak
Elhelyezés dátuma:23 Jún 2017 10:43
Utolsó változtatás:23 Jún 2017 10:43

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap