Magyarország, mint turisztikai desztináció népszerűsítése az Arab-öböl országaiban : Az országimázs hatása

Keszler, Rita (2015) Magyarország, mint turisztikai desztináció népszerűsítése az Arab-öböl országaiban : Az országimázs hatása. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Keszler_Rita.pdf

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
563kB

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Keszler_Rita.pdf


Item Type:BA/BSc thesis
Subjects:Commerce and tourism
Marketing
ID Code:8783
Specialisation:Kereskedelem és marketing szak
Deposited On:11 May 2016 09:45
Last Modified:02 Jul 2016 21:26

Repository Staff Only: item control page