Saska, Bálint Sándor (2012) Üzlet, mobilra optimalizálva : Mobilmarketing megoldások létjogosultsága a kis- és középvállalati szektorban. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Saska_Balint.pdf
![]()
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Saska_Balint.pdf
Item Type: | BA/BSc thesis |
---|---|
Subjects: | Marketing Management, business policy Information economy |
ID Code: | 5732 |
Specialisation: | Kereskedelem és marketing szak |
Deposited On: | 26 Nov 2012 10:48 |
Last Modified: | 02 Jul 2016 20:56 |
Repository Staff Only: item control page