A Desktop Grid rendszerek elfogadási folyamata a felsőoktatási szférában és az ehhez kapcsolódó marketingtámogatás lehetőségei

Jávor, Zsófia (2012) A Desktop Grid rendszerek elfogadási folyamata a felsőoktatási szférában és az ehhez kapcsolódó marketingtámogatás lehetőségei. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB

Abstract

Jelen dolgozat azt a célt hivatott szolgálni, hogy bemutassa az információs technológia egyik legsokrétűbb innovációjának, a Desktop Grid rendszereknek az elfogadási folyamatát a felsőoktatási szektorban, valamint feltérképezze az ehhez kapcsolódó marketingtámogatás lehetőségeit. A dolgozathoz kapcsolódik egy átfogó kutatás, amely kérdőíves felmérés módszertanával valósult meg. A témakör mélyebb feltárása végett egy szakértői interjú is készült a Budapest Corvinus Egyetem informatikai szolgáltatásokat nyújtó központjának vezető beosztásban lévő tagjával. A dolgozat témakörei széles skálán mozognak; ezek között szerepel a Desktop Grid rendszerek technológiájának ismertetése, valamint az innovációt támogató intézmény hátterének bemutatása. Megalkotásra került egy saját elméleti modell a dolgozatban, mely marketing elméleti alapokra támaszkodva segíti a Desktop Gridek nyújtotta innováció elfogadási folyamatának megértését. A Desktop Gridek egyetemi hálózatokba való kiépítésnek marketing terve kiegészült a témakörhöz kapcsolódó kutatás eredményeinek feltárásával. Mindezeken kívül a dolgozat jövőre néző javaslatokat is tartalmaz.

Item Type:MA/MSc thesis
Subjects:Marketing
Education
Knowledge economy, innovation
ID Code:4862
Specialisation:Marketing szak
Deposited On:25 Sep 2012 12:07
Last Modified:02 Jul 2016 20:47

Repository Staff Only: item control page