Tallózás Tanszék szerint
Tételek száma:68. Tóth, Lilla (2016) „Álmok hamis luxuskivitelben” avagy „Ha nem véded, véged?” : A luxus divatmárkák hamisítás elleni márkavédelmi eszközei az Európai Unió Szellemi Tulajdoni Hivatala jogeseteinek tükrében. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Holczinger, Dóra (2016) Hiszem, ha látom? : Különbségek az elektronikus szájreklám elfogadását befolyásoló tényezők között az aktív tartalomgenerálók és a passzív olvasók körében. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Cselényi, Flóra (2016) Celebek? Szakértők? Barátok? Kik ők? Avagy a véleményvezetőség vizsgálata a magyar YouTube tartalomgyártók körében. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Zámbó, Laura (2015) A fogyasztási élmény és összetevőinek bemutatása az újhullámos kávézókon keresztül. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Zambo_Laura.pdf Kiss, Tünde (2015) Hogyan panaszkodik a fogyasztó? : A virtuális kereskedelmi közösségekben megjelenő negatív szájreklám elemzése. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kiss_Tunde.pdf Zubály, Ildikó (2015) A vizuális kommunikáció szerepe a közterületi reklámban : A közterületi reklámozás trendjei Magyarországon. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Zubaly_Ildiko.pdf Podobni, Katalin (2015) A WOM értékelésére ható tényezők : Fogyasztói vélemények a magyar bankszektorban. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Csomós, Fanni Zsófia (2015) A kevesebb néha tényleg több? - A választék nagyságának és milyenségének vizsgálata. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Gerencsér, Orsolya (2014) Vállalatok a tűzvonalban – az online firestorm jelenségének vizsgálata. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Répási, Jószef (2014) Az Audi Hungária és a Mercedes Benz Facebook profiljának és bejegyzéseinek elemzése : A vállalatok hogyan használják a közösségi média adta lehetőséget a márkaközösségek építésére. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Tóth, Zsanett (2014) A reklám és az Y generáció viszonya : Avagy képes-e a reklám az új generáció megszólítására. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Toth_Zsanett.pdf Gergely, Dóra (2014) A sütés és főzés, mint komoly szabadidős tevékenység közösségformáló megjelenése az Instagramon. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Gergely_Dora.pdf Zatik, Dóra (2014) A honlap, mint online marketingkommunikációs eszköz a szállodaiparban : A honlapok szerepének vizsgálata a fogyasztók információs igényeinek tükrében. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Zatik_Dora.pdf Dénes, Anna (2014) A Sony két arca : A múlt tündöklése és a jelenkor válsága. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Juhász, Mónika (2014) A nyomtatott sajtó jelene és lehetséges jövője. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Németh, András (2014) Ismerős arcok a belvárosban : Az arculatok jelentősége a pesti belváros vendéglátóhelyeinél a logókra fókuszálva. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Kovács, Dorottya (2013) A vizuális közösségi média hatása a márkaközösségre az Instagram példáján keresztül bemutatva. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kovacs_Dorottya.pdf Szalay, Eszter (2013) „Update” your status! : A Facebook, mint marketing eszköz elemzése a Norbi Update márka példáján keresztül. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Szalay_Eszter.pdf Rosner, Dániel (2013) A Pokémon játékok kommunikációjának vizsgálata a számítógépes játékok piacán megjelent genderrobbanás tükrében : Reklámfilmek tartalomelemzése. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Varga, Zsuzsa (2013) Körkép a hazai blogoszféráról : A tartalomkészítık motivációi és céljai a blogos hirdetések tükrében. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Varga_Zsuzsa.pdf Kántor, Eszter (2013) Mágikus Zenei Katarzis Univerzuma : A tér, mint marketingeszköz a Muzikum Klub és Bisztró alapján. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Doma, Dorottya (2013) The online communitacion of American television series. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Nagy, Diana Szilvia (2013) Felelősségvállalás az olajiparban : Mi áll a MOL sikereinek hátterében? BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Dercze, Tamás (2013) Reklám a filmekben : A product placement és hatása a filmek minőségére. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Péter, Árpádné (2013) Marketing kontrolling alkalmazása a középvállalkozások gazdaságos működése érdekében. Postgraduális szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Spéth, Andrea (2013) A product placement alkalmazása és hatása az országos kereskedelmi csatornák saját készítésű műsoraiban. Postgraduális szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Varga, Fruzsina (2013) A médiatervezésre ható tényezők a gyógyszeripar példáján. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Kurdi, Veronika Fruzsina (2012) Gyerekek a marketingkommunikáció világában. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Gulyás, Anna (2012) Turisztikai desztináció menedzsment (TDM) szervezet elmélete, kiépülése és működése Eger város példáján. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Juhász-Nagy, Gábor (2012) E-Könyvek és más E-Kiadványok mint reklámhordozók. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Juhasz_Nagy Gabor.pdf Gergely, Dóra (2012) A közösségi média, mint az integrált marketingkommunikáció eszköze. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Dybisewszky, Andrea (2012) Társadalmi célú reklám egy kicsit másképp : avagy a Jó nem mindig nyeri el méltó jutalmát. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Bognár, Emese (2012) A negatív e-WOM kezelési technikái – fogyasztói nézőpont. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Várkonyi, Éva (2012) Blog, mint marketingkommunikációs eszköz. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Erőss, Csaba (2012) Online viselkedés alapú hirdetések és magyarországi szerepük. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Eross_Csaba.pdf Smelkó, Rita (2012) A hatékonyság és a kreativitás kapcsolatának vizsgálata a reklámszakmai díjak tükrében. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Dunszt, Adrienn (2012) Az internetes reklámok hatékonysága az Y generáció online fogyasztási szokásainak tükrében. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Csepregi, Dániel (2012) Mérhető(bb) Médium : Az “viewable impression” mutatószám megjelenésének és digitális médiapiacra gyakorolt hatásának elemzése. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Németh, Viktória (2012) Csoportbefolyás és virtuális közösségek szerepe a marketingben. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Nemeth_Viktoria.pdf Branner, Ida (2012) A zene és a reklám kapcsolata. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Branner_Ida.pdf Fábián, Réka (2012) Az örökség szerepe a turizmusban : A svájci Appenzell régió és a magyarországi Palóc vidék példáján. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Süveges, Bianka (2012) Benchmark az adidasnál : A sportruházat divatja. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Mester, Dániel (2012) A vásárlást támogató mobilalkalmazások terjedése és alkalmazása. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Major, Kinga (2012) Kulturális marketing és mű�vészetmenedzsment : A kortárs �művészetek megjelenése és marketingkommunikációja a Trafó – Kortárs Mű�vészetek Házában. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Till, Krisztina (2012) Régió- és településmarketing Mohácson és térségében. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Till_Krisztina.pdf Bebők, Viktória (2012) Döntések a palettán : A színek hatása a fogyasztói termékválasztásra a csokoládék csomagolásának példáján keresztül. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Nagy, Dániel (2012) A reklámügynökségek iparága a mai Magyarországon. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Nagy_Daniel.pdf Csonka, Fruzsina (2012) Divat : Művészet vagy üzlet? : A sikeresség kulcsa a hazai divattervezők számára. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Tóth, Marcell (2011) Okostelefon, mint marketing csatorna a hitel- és pénzintézeti szektorban : A Budapest Bank okostelefon alkalmazása által nyújtott piaci- és marketing lehetőségek és perspektívák. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Kovács, Diána (2011) Piac-orientált szervezeti kultúra és problémamegoldás a Citibanknál. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Barta, Enikő (2011) Új generáció a magyar kifutókon : Egyediség kontra megfizethető ár avagy a magyar divatpiac ellentmondásainak kérdése három fiatal magyar divattervező márkájának példáján keresztül. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Mészáros, Anita (2011) A magyarországi fiatalok politikai attitűdjei és viselkedésmintái a 2000-es évek első évtizedében. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Mihálka, Judit Réka (2011) Rajongói közösség építése a XXI. századi zeneiparban a 30 Seconds To Mars példáján : Avagy megfogalmazható tanulságok márkákat építő vállalatvezetők számára. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Mihalka_Judit_Reka.pdf Ferenczi, Tamás (2011) A marketing hatása a sportiparra: a pénzközpontúság; és a CSR, mint kiút. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Ferenczi_Tamas.pdf Ónodi, Csaba (2011) A saját márkák előretörése a kiskereskedelmi szektorban : A saját márkák terjedésének mozgatórugói. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Onodi_Csaba.pdf Asztalos, Szandra Vivien (2011) Rivaldafény előtt, avagy a fizikai színház Magyarországon. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Asztalos_Szandra_Vivien.pdf Zsótér, Márton (2011) Utastájékoztatás a városi tömegközlekedésben – a QR kód mint az utastájékoztatás innovatív csatornája. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Zsoter_Marton.pdf Matheser, Dániel (2010) A futballmezek divatja. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Léczfalvi, Sára Lili (2010) A reklám zenéje, a zene reklámja. A zene és a reklám kapcsolata, illetve pszichológiai hatásai. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Országh, Edina (2010) Az országos kereskedelmi csatornák üzleti modelljének alakulása: TV2 esettanulmány. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Gulics, Diána Katalin (2010) A divatvilág gazdasága. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Benedek, Máté (2009) A giccs és a reklám összefonódása. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Karlik, Annamária (2009) „Meghallani és megszeretni” : A zene szerepe a reklámokban. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Tóth, Zsófia (2009) A Corporate Identity és a Corporate Social Responsibility szerepe, összefüggése a magyar bankszektor egyes szereplőinél, különös tekintettel a K&H Bank esetére. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Kardos, Márta (2009) Eladóhelyi élménymarketing a plázák élményvilágában. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Fábián, Sándor Péter (2008) A minőségi napilapok jövője az internet korában : Üzleti modellek és lehetőségek nemzetközi téren és Magyarországon. Szakdolgozat, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Adamis, Krisztina (2008) A pozicionálás és a marketingkommunikáció szerepe a márkaépítésben. Szakdolgozat, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Gajdos, Anna (2007) A nonprofit szervezetek kommunikációs tevékenysége : A WWF (World Wide Fund of Nature) alapítvány magyarországi részlegének kommunikációs tevékenysége. Szakdolgozat, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. |