A honlap, mint online marketingkommunikációs eszköz a szállodaiparban : A honlapok szerepének vizsgálata a fogyasztók információs igényeinek tükrében

Zatik, Dóra (2014) A honlap, mint online marketingkommunikációs eszköz a szállodaiparban : A honlapok szerepének vizsgálata a fogyasztók információs igényeinek tükrében. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Zatik_Dora.pdf

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
700kB

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Zatik_Dora.pdf


Item Type:BA/BSc thesis
Subjects:Commerce and tourism
Marketing
ID Code:7073
Specialisation:Kereskedelem és marketing szak
Deposited On:09 Apr 2014 10:27
Last Modified:02 Jul 2016 21:10

Repository Staff Only: item control page