Zámbó, Laura (2015) A fogyasztási élmény és összetevőinek bemutatása az újhullámos kávézókon keresztül. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Zambo_Laura.pdf
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
629kB |
Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Zambo_Laura.pdf
Item Type: | BA/BSc thesis |
---|---|
Subjects: | Commerce and tourism Marketing |
ID Code: | 8778 |
Specialisation: | Gazdálkodási és menedzsment szak |
Deposited On: | 10 May 2016 14:20 |
Last Modified: | 10 May 2016 14:20 |
Repository Staff Only: item control page