Tallózás Tanszék szerint

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Tételek száma:125.

Simonyi, Balázs Áron (2020) Kulturális marketingmenedzsment a budapesti alternatív színházak gyakorlatában : Marketing a nonprofit színházmenedzsmentben. BA/BSc szakdolgozat, BCE Marketing és Média Intézet, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Csongrádi, Péter Csaba (2020) A hazai kis- és középvállalkozások vállalati társadalmi felelősségvállalásának hajtóerői akadályai és az azzal elérni kívánt céljai. BA/BSc szakdolgozat, BCE Marketing Intézet, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Elmont, Zsófia (2020) Az Ausztriába vándorló magyarok étkezési és élelmiszervásárlási szokásainak vizsgálata. BA/BSc szakdolgozat, BCE Marketing Intézet, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Hajnali, Alexandra (2020) Családi szocializáció és sportnézési szokások átadása apa és lánya között. BA/BSc szakdolgozat, BCE Marketing Intézet, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Kiss, Nóra (2020) A fogyasztói magatartást befolyásoló tényezők vizsgálata a pénzügyi szolgáltatók piacán, a Revolut példáján keresztül. BA/BSc szakdolgozat, BCE Marketing Intézet, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Kovács, Laura (2020) A szolgáltatásteljesítés modelljének vizsgálata ügyvédi szolgáltatásban. BA/BSc szakdolgozat, BCE Marketing Intézet, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kovacs_Laura.pdf

Kovács, Margaréta (2020) A fenntartható fogyasztás és termelés megvalósíthatósága a fast fashion vállalatok marketing tevékenységén keresztül. BA/BSc szakdolgozat, BCE Marketing Intézet, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Nagy, Adrienn (2020) A szervezetközi kapcsolatminőség problémái nagyvállalatok és ügynökségek esetében. BA/BSc szakdolgozat, BCE Marketing Intézet, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Péntek, Bence (2020) A budapesti sharing-economy elvű közlekedési szolgáltatások és a közösségi közlekedési eszközök fogyasztói preferencia vizsgálata. BA/BSc szakdolgozat, BCE Marketing Intézet, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Kulhavi, Nikoletta Márta (2020) Bojkott és buycott mozgalmak a budapesti egyetemi hallgatók körében. BA/BSc szakdolgozat, BCE Marketing Intézet, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Lengyel, Réka (2017) A kiterjesztett én vizsgálata a kézművessör-fogyasztáson keresztül. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Lengyel_Reka.pdf

Lukoviczki, Leonóra (2017) A Budapesti Corvinus Egyetem hallgatói szemmel. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Muzsnai, Brigitta Mercédesz (2017) Az identitás és a testkép befolyása a fogyasztásra, az esztétikai plasztikai beavatkozások tükrében. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Homor, Judit (2017) A fogyasztói magatartás átalakulása az autóipar tekintetében, avagy a car sharing térnyerése: a fogyasztási szokások és értékek átalakulása a közösségi autózás elterjedésének aspektusában. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Homor_Judit.pdf

Kovács, Enikő (2017) Az eredet borválasztásban betöltött szerepe a fogyasztók eltérő tudásszintje alapján. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Kovács-Garbacz, Gréta (2017) A sokszínű én: az énkép és a sminkhasználat kapcsolatának vizsgálata a szimbolikus fogyasztás során. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Szakács, Éva (2017) „Anya, megveszed nekem?!”: a gyermek meggyőzési stratégiái. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Szatmári, Dorottya (2017) Fogyasztói magatartás sajátosságai: a férfi vásárló = Characteristics of consumer behavior of male shoppers. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Bódi, Krisztina (2017) Fogyasztási szokások interkulturális párkapcsolatokban: ajándékozás. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Bodi_Krisztina.pdf

Fazekasné Gulyás, Krisztina (2016) Fogyasztói magatartás vizsgálata a biztosítási szolgáltatások területén. Postgraduális szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Révész, Hajnalka (2016) Az önkéntesség motivációi. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Revesz_Hajnalka.pdf

Fenyves, Marcell (2016) A közösségi média marketing potenciálja a B2B kis- és középvállalkozások környezetében. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Somos, Anna Margit (2016) Networking az inkubátorokban : A kapcsolati tőke mint hozzáadott érték a Kitchen Budapest példáján keresztül. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Langer, Petra Mária (2016) A LOHAS fogyasztói csoport környezettudatosságának vizsgálata : A fogyasztói tudatosság megjelenése az élelmiszer vásárlásban és az étkezési szokásokban. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Mindum, Luca (2016) Tehetsz róla, tehetsz ellene? : Nemierőszak-ellenes kampányok fogyasztói megítélése. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Mindum, Luca (2016) Tehetsz róla, tehetsz ellene?: nemierőszak-ellenes kampányok fogyasztói megítélése. TDK dolgozat, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Fekete, Annamária (2015) A vasárnapi zárva tartás egyéni fogyasztást befolyásoló hatásainak élmény központú vizsgálata. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Nyikus, Csaba Levente (2015) Az online fogyasztói közösség hatása a közösségen belüli fogyasztói magatartásra. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Páll, Dávid Dénes (2015) Labdarúgó sikerek és új stadion : Miért csökken a látogatottság? : A Nagyerdei Stadion kilátásai. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Pall_David_Denes.pdf

Bernáth, Zsófia (2015) Fiatalok alkoholfogyasztási szokásai és -motivációi : Dalszövegek elemzése alapján. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Bernath_Zsofia.pdf

Szakács, Éva (2015) Az üres fészek szakasz hatása a családi fogyasztásra és kommunikációra. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Szakacs_Eva.pdf

Hideg, Lilla (2015) Az Iszlám Állam terrorszervezet hatása a magyarok által kedvelt turisztikai desztinációk imázsára. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Császár, Gabriella (2015) Ugyanaz, de mégis más : Az Apple és a Samsung észlelt márkaimázsának és népszerűségének összehasonlítása Magyarország és Észak-Amerika fogyasztói között. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Németh, Anett (2015) Digitalizált gyerekkor. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Aladi, Zóra (2015) A Neuromarketing, mint feltörekvő kutatási terület : Szemkamerás vizsgálat módszertani ismertetése reklámfilmek alapján. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Tornai, Bence (2015) Kellhet e-bolton kívül más? : Kis- és Középvállalkozások e-kereskedelmi helyzete és jövője Magyarországon. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Futó, Judit Anikó (2015) „Kókusz és barack?” : Az amerikai és magyar kultúra közötti különbségek megjelenése a reklámokban. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Futo_Judit_Aniko.pdf

Másli, Csilla (2015) Mi alapján választunk televízió csatornát? : Az egyes életciklus szakaszok hatása a TV csatorna választásra az általános szórakoztató csatornák közönségén keresztül bemutatva. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

El Koulali, Zakariás (2015) Elégedet (lenség) tség az egészségügyben. Postgraduális szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Faragó, Adrienn Csilla (2015) A vasárnapi boltzár, avagy befolyásolja-e az új törvény az élelmiszerfogyasztói magatartást Magyarországon. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Pomázi, Dániel (2015) A meggyőzés szerepe a társadalmi marketingben : Dohányzásellenes kampányok által alkalmazott meggyőzési stratégiák hatása. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Pomazi_Daniel.pdf

Lakatos, Edina (2015) Megállít- e a megállítótábla? : Avagy az in-store marketing hatékonysága egy kiskereskedelmi hálózat marketingkommunikációjában. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Bede, Nóra Anna (2015) A referenciacsoportok hatása az etikus divatcikkek fogyasztására. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Bede_Nora_Anna.pdf

Ramos, Viviána (2015) „Arriba, abajo, al centro, pa dentro!” : Latin-amerikai migránsok helyzete és kultúra-specifikus fogyasztása egy új környezetben, Magyarországon. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Ramos_Viviana.pdf

Giczey, Judit (2015) Kisvállalkozás a nagy piacon : Kisvállalkozások kapcsolatépítési tevékenységei és marketingeszköz használata szervezetközi piacon. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Viszneki, Vivien (2015) A WWF – Föld Órájának közösségi média tevékenysége a társadalmi marketing kontextusában. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Tóth, Krisztina (2015) Mindenhol otthon? : A közösségi dimenzió szerepének vizsgálata két online utazási közösség, az Airbnb és a Couchsurfing példáján keresztül. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Toth_Krisztina.pdf

Takács, Kata Zsófia (2015) A referenciacsoport hatása a fiatal felnőttek borfogyasztási szokásaira. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Takacs_Kata_Zsofia.pdf

Juhász, Attila László (2014) Producer - a film mindenese : A magyar független producer szerteágazó szervezetközi kapcsolatai. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Kérészy, Zsófia (2014) Az utazási szolgáltatások megváltozásának hatása a vásárlói magatartásra és attitűdre a Magyar Turizmus Zrt. példáján keresztül. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Uzonyi, Dóra (2014) Az életminőség és a fenntarthatóság kapcsolatának elemzése. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Török, Anna (2014) Szelektív hulladékgyűjtők használata a Corvinuson : Mennyire támogatták a hallgatókat a kihelyezett információs források? BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Habon, Kimberli (2014) E-kereskedelem és online fogyasztói magatartás vizsgálata a webáruházak piacán : Online marketingeszközök bemutatása a Szépségbolt.hu webáruház példáján. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Sas, Dóra (2014) Kis és közepes magyar és kaliforniai borászati vállalkozások piacorientációjának kvalitatív vizsgálata. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Kemény, Márton (2014) Hálózati marketing : A kapcsolati csomópontokhoz való csatlakozás, mint egy alkalmazható hálózati marketing taktika. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kemeny_Marton.pdf

Biedermann, Dániel (2014) A Richter Gedeon és a GlaxoSmithKline társadalmi felelősségvállalási stratégiájának összehasonlítása Magyarországon. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Biedermann_Daniel.pdf

Csötönyi, Csenge Lili (2014) "Egyet fizet kettőt kap" : A fenntartható fejlődés és a társadalmi felelősségvállalás értékteremtése a GSK értékláncán keresztül. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Szappanos, Nikolett (2014) GREAT Britain – You’re invited : Nagy-Britannia imázsának vizsgálata az utóbbi évek nemzetközi eseményeinek tükrében. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Soproni Szabó, Domonkos (2014) Az érzékszervi marketing szerepe a honlapok, web-shopok világában. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Lengyel, Ákos László (2014) Hogyan változott a hazai gyógyszeripar marketing kommunikációja a „kezdetektől“ napjainkig. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Lengyel_Akos_Laszlo.pdf

Horváth, Péter Árpád (2014) A vásárlási döntési folyamat, a szolgáltatásminőség és a fogyasztói elégedettség összefüggései a Steam rendszer esetében. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Horvath_Peter_Arpad.pdf

Lajosbányai, Dániel (2014) Tekinthető-e gazdasági előnynek a vállalati társadalmi felelősségvállalás (CSR) az OBO Bettermann Hungary Kft-nél? BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Lajosbanyai_Daniel.pdf

Zsólyom, Laura (2014) Nem mindegy! : A vásárlói tudatosság meglétének kérdése a tejtermékekre fókuszálva. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Kovács, Dávid (2014) Web-áruházak minőségének megítélése és az internetes vásárlók preferenciarendszere. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kovacs_David.pdf

Kovács, Brigitta Anita (2014) Virágzó Debrecen – Debrecen kulturális imázsa. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Földes, Attila (2013) Az Audi Hungária Motor Kft. CSR-tevékenységének elemzése. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Foldes_Attila.pdf

Vermes, Szabolcs (2013) Vevői elégedettség potenciális elemei a magyar futballban : Hogyan növelhető a vevői elégedettség? BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Tóth, Boglárka (2013) Nem mind arany, ami fénylik : Avagy a luxusmárkák vizsgálata a hamisítás tükrében. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Toth_Boglarka.pdf

Rózsás, Renáta (2013) Anya és lánya kapcsolatában lévő befolyásolási folyamat jellegzetességei a külső megjelenés és közös vásárlás tekintetében. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Gál, Dorottya (2013) Tinédzserek családi döntésekre gyakorolt befolyása és az általuk alkalmazott meggyőzési stratégiák. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Kaposvári, Dávid (2012) A felelős fogyasztás a háztartásokban. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kaposvari_David.pdf

Csanaki, Tímea (2012) Innovatív imázsformálási lehetőségek a turizmusban Győr példáján keresztül. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Bálint, Zsolt (2012) A gyermekek szülői döntésre gyakorolt hatása. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Balint_Zsolt.pdf

Szabó, Gergely Dávid (2012) Az ELMŰ-ÉMÁSZ Társaságcsoport CSR-tevékenységeinek elemzése. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Somogyi, Gergely (2012) Zenei szolgáltatások stílusok szerinti megoszlása az egyetemisták és főiskolások között. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Ágoston, Dóra (2012) Hogyan döntenek a házasok és az élettársak? : A házasságban és élettársi kapcsolatban élők vásárlási döntéseinek összehasonlítása a magas érdekeltségű termékekre vonatkozóan. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Horváth, Enikő (2012) Kézzel, szívvel, lélekkel : A magyar kézműves termékek piacának és fogyasztóinak vizsgálata. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Nótin, Balázs (2012) B2B piac üzleti kapcsolatainak menedzsmentje : Hatékonyan kezeli-e a Metrinet Kft. a beszállítói és vevői körét? BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Notin_Balazs2.pdf

Kis, Réka Fruzsina (2012) A szülők hatása gyermekeik zenefogyasztási szokásaira : A fiatalok és szüleik zenefogyasztási szokásainak kvalitatív és kvantitatív vizsgálata. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kis_Reka_Fruzsina.pdf

Kutassy, Lilla (2012) Vállalati szerepvállalás a felsőoktatásban az oktatási intézmények versenyképességének tükrében. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Bíró, Brigitta (2012) Határvonalak és tendenciák a marketingben : Bemutatás az egészségtudatosságra nevelő kampányokon keresztül. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Jentetics, Kinga (2012) The creative aspect of country branding : How music is able to influence the country image in case of Hungary. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Török, Zita (2012) Közösségi bormarketing jelenlegi helyzete Magyarországon : Kitekintés a francia és cseh gyakorlatra. Postgraduális szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Torok_Zita.pdf

Nótin, Balázs (2011) A labdarúgás üzleti felépítése, fókuszban a merchandising : Jól használja-e ki az Újpest FC a benne rejlő lehetőségeket? BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Notin_Balazs.pdf

Varga, Kata (2011) Családi szerepek, befolyásolás a környezettudatosság kialakulásában. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Kovács, László (2011) Az ügyvédi szolgáltatás marketingmix elemei. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kovacs_Laszlo.pdf

Holczer, Angéla (2011) Olvasd a Glamourt, lájkold a Glamourt, érezd a Glamourt! : Az integrált kommunikáció jelentősége a márkaépítésben. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Mikula, Melinda (2011) Britain, You’re Invited : Egy Olimpia hatásai a rendező ország és város imázsára. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Kemenes, Sarolta Eszter (2011) Marketing szerepe a környezeti nevelésben : A TeSzedd! országos hulladékgyűjtő akció, mint kommunikációs kampány elemzése. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Trakner, Anita (2011) Az ezüstgeneráció értékorientációja és fogyasztási szokásai. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Tranker_Anita.pdf

Török, Anna (2011) A színek szerepe a márkaimázs kialakításában. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Edelényi, Anna (2011) A potenciál nem minden : Egy magyar-török üzleti kapcsolat tanulságai. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Juhász, Zoltán (2011) Egy innovatív, új generációs kutatási módszer : A Sample Central bevezetése Magyarországon. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Nagy, Nóra (2011) Fogyasztói szokások alakulása egyedülálló és házasságban élő nők esetén. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Karó, Julianna (2011) ATL és BTL eszközök alkalmazása a magyarországi mikro-, kis- és középvállalkozásokban : Avagy egy reklámügynökség megoldásai egy kávézólánc marketingproblémáira. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Karo_Julianna.pdf

Fűzfa, Renáta (2011) Az Apple Inc. sikerének titka és egy lojális vevőkör kialakítása. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Fuzfa_Renata.pdf

Szárkiszján, Árpine (2011) Korunk fogyasztói az ambient média hatósugarában : Betekintés az ambient világába a fogyasztók, a kreativitás és a reklámhatékonyság aspektusából. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Zeller, Gábor (2011) Ingatlangazdálkodás 2011-ben avagy Ingatlanok a gazdasági társaságok tulajdonában. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Zeller_Gabor.pdf

Pétervári, János Gábor (2011) A felelős vállalati működés új korszaka? : Egy ökológiailag tudatosabb fogyasztói magatartást elősegítő információs rendszer magyarországi bevezetésének relevanciája és lehetőségei. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Petervari_Janos_Gabor.pdf

Szován, Aranka (2011) Pécs a kultúra vonzásában, avagy az Európa Kulturális Fővárosa program hatása a városimázsra. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Szovan_Aranka.pdf

Czikó, Gergő (2011) Miért mérjük és mérhető-e objektíven a vevői elégedettség? : Egy magyar multinacionális vállalat példáján keresztül. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Cziko_Gergo.pdf

Riez, Viktória (2011) Fogyasztói bizalom az elektronikus kereskedelem tükrében. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Oláh, Viktória (2011) A vevői érték, szolgáltatásminőség és lojalitás kapcsolata a zenei fesztiválok területén. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Olah_Viktoria.pdf

Szarvas, Boglárka Sára (2010) Fiatalok és a sör. A 18-25 éves fiatalok sörfogyasztási és vásárlási szokásai valamint a Heineken márka megítélése. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Horváth, Enikő (2010) Kultúrkörkép. A fiatalok kulturális fogyasztása. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Tőzsér, Anita (2010) „A zene: a legerősebb mágia…”.Kultúrafogyasztás a fiatalok körében. A fiatalok komolyzene hallgatással kapcsolatos fogyasztói magatartása. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Darabont, Kata Orsolya (2010) A média hatása a kisiskoláskorú gyermekek példaképválasztására, és ennek felhasználása a marketingben. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Gál, Dorottya (2010) A magyar társadalomban bekövetkezett demográfiai változások hatása a családi döntési folyamatra. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Záborszki, Éva (2010) Az online piackutatás szerepe és fejlődése Magyarországon. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Szekeres, Bernadett (2010) Újrahasznosított fogyasztás, avagy az online aukciós házak lelke. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Semptey, Petra (2010) Kalandturizmus. Piaci szerkezet és felelős megvalósítás. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Farkas, Judit (2010) Online referenciacsoportok. A virtuális közösségek befolyása és szerepe. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Erőss, Ágnes (2010) A szélsőjobboldal megerősödésének okai Magyarországon. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Kővári, Péter (2010) Aszalt szilvával töltött mangalica karaj tokaji borban párolt szőlő raguval. Avagy a Slow Food mozgalom Magyarországon. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Fekete, Orsolya (2010) A hírességek mint referenciacsoport a tinédzserek vásárlási döntéseiben. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Rózsás, Renáta (2010) Jógaközpontok szolgáltatásmarketing szempontú elemzése. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Sas, Dóra (2010) A marketing új kihívása: Az ezüstgeneráció megszólítása. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Kerekes, Dóra (2010) A fiatalok a plázák világában. A 15-24 éves budapesti fiatalok plázalátogatási szokásainak vizsgálata. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Molnár, Ildikó (2010) Zene+internet. Átalakult zenefogyasztási szokások és az internet szerepe a zene marketingjében. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Bognár, Eszter (2009) Marketing az IMEDIM Kft. esetében. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Erős M., Attila (2009) Férfiak a tükörben : A férfiak kozmetikumhasználati szokásai és Public Relations alkalmazásának lehetőségei. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Izsó, Ákos (2008) A posztmodern iPod. Szakdolgozat, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Varga, Anikó (2006) Fiatalok a politikában - Politikai ifjúsági szervezetek kommunikációja. Szakdolgozat, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Pintér, Szabolcs (2006) A magyarországi hitelkártyapiac. Szakdolgozat, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

Szabó, Brigitta Fogyasztás a fenntarthatóság jegyében: a fogyasztás ellenesség megjelenési formái és motivációi az Y generáció körében. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

A lista elkészültének dátuma: Thu Apr 25 02:25:31 2024 UTC.