Bede, Nóra Anna (2015) A referenciacsoportok hatása az etikus divatcikkek fogyasztására. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Bede_Nora_Anna.pdf
![]()
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
844kB |
Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Bede_Nora_Anna.pdf
Item Type: | BA/BSc thesis |
---|---|
Subjects: | Commerce and tourism Marketing |
ID Code: | 8780 |
Specialisation: | Kereskedelem és marketing szak |
Deposited On: | 11 May 2016 09:17 |
Last Modified: | 02 Jul 2016 21:26 |
Repository Staff Only: item control page