A referenciacsoportok hatása az etikus divatcikkek fogyasztására

Bede, Nóra Anna (2015) A referenciacsoportok hatása az etikus divatcikkek fogyasztására. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Bede_Nora_Anna.pdf

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
844kB

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Bede_Nora_Anna.pdf


Item Type:BA/BSc thesis
Subjects:Commerce and tourism
Marketing
ID Code:8780
Specialisation:Kereskedelem és marketing szak
Deposited On:11 May 2016 09:17
Last Modified:02 Jul 2016 21:26

Repository Staff Only: item control page