Anya és lánya kapcsolatában lévő befolyásolási folyamat jellegzetességei a külső megjelenés és közös vásárlás tekintetében

Rózsás, Renáta (2013) Anya és lánya kapcsolatában lévő befolyásolási folyamat jellegzetességei a külső megjelenés és közös vásárlás tekintetében. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
823kB

Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Szociológia
Azonosító kód:6946
Képzés/szak:Marketing szak
Elhelyezés dátuma:02 Ápr 2014 13:05
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 21:09

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap