Bardóczky, Veronika (2010) Az Internet szerepe a régió- és településmarketingben. TDK dolgozat, BCE, Agrárközgazdasági szekció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/BV_20100330114703.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
498kB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/BV_20100330114703.pdf
Tétel típus: | TDK dolgozat |
---|---|
További információ: | 1. helyezett |
Témakör: | Marketing Regionális gazdaság Információgazdaság |
Azonosító kód: | 2983 |
Elhelyezés dátuma: | 07 Márc 2011 13:58 |
Utolsó változtatás: | 02 Júl 2016 20:27 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap