Váradi, Csenge (2017) Egy történelmi és nem történelmi borvidék összehasonlítása online felületeken való jelenlétük és társadalmi ismertségük alapján: a Villányi és a Tolnai borvidék. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Turizmus Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Varadi_Csenge.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
892kB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Varadi_Csenge.pdf
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás Marketing Borászat Szőlészet |
Azonosító kód: | 10125 |
Képzés/szak: | Turizmus-vendéglátás |
Elhelyezés dátuma: | 25 Okt 2017 10:55 |
Utolsó változtatás: | 25 Okt 2017 10:55 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap