Böjte, Berta Eszter (2017) Elektronikus önértékelési és tanulási megoldás Q metódus alapú értékelése. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Informatikai Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Bojte_Berta_Eszter.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB |
Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Bojte_Berta_Eszter.pdf
Abstract
A szakdolgozatom témája az egyetemen használt elektronikus önértékelési és tanulási rendszer hatékonyságának vizsgálata. Ehhez a Q metódust használom, mint elemző módszert, amely az USA-ban már nagy teret hódított különböző iparágak, területek értékelésére, de Európában még csak bontogatja szárnyait. A Q metódus a bevett szokással ellentétben nem az embereket, hanem az állításokat tekinti a vizsgálat tárgyának, így nyújtva kvantitatív mérési lehetőséget a különböző vélemény mintázatok felderítésére. Az elektronikus önértékelési és tanulási rendszert a 2015/16 tavaszi félévben oktatott Üzleti Informatika tárgy keretein belül vizsgálom, a hallgatók ez idő alatt szerzett tapasztalatainak segítségével vonok le a rendszer hasznosságára, elfogadottságára vonatkozó következtetéseket. A dolgozat végén javaslatokat teszek az esetlegesen szükséges módosításokra az elektronikus önértékelési és tanulási rendszerben, és kitekintek a tantárgyon túlra, felmérem, hogy a Q metódus az egyetem mely egyéb területein nyújthat hasznos értékelési módszertant.
Item Type: | BA/BSc thesis |
---|---|
Subjects: | Education Computer science Pedagogy |
ID Code: | 10017 |
Specialisation: | Gazdaságinformatikus |
Deposited On: | 18 Oct 2017 11:32 |
Last Modified: | 18 Oct 2017 11:32 |
Repository Staff Only: item control page