Elektronikus önértékelési és tanulási megoldás Q metódus alapú értékelése

Böjte, Berta Eszter (2017) Elektronikus önértékelési és tanulási megoldás Q metódus alapú értékelése. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Informatikai Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Bojte_Berta_Eszter.pdf

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Bojte_Berta_Eszter.pdf

Abstract

A szakdolgozatom témája az egyetemen használt elektronikus önértékelési és tanulási rendszer hatékonyságának vizsgálata. Ehhez a Q metódust használom, mint elemző módszert, amely az USA-ban már nagy teret hódított különböző iparágak, területek értékelésére, de Európában még csak bontogatja szárnyait. A Q metódus a bevett szokással ellentétben nem az embereket, hanem az állításokat tekinti a vizsgálat tárgyának, így nyújtva kvantitatív mérési lehetőséget a különböző vélemény mintázatok felderítésére. Az elektronikus önértékelési és tanulási rendszert a 2015/16 tavaszi félévben oktatott Üzleti Informatika tárgy keretein belül vizsgálom, a hallgatók ez idő alatt szerzett tapasztalatainak segítségével vonok le a rendszer hasznosságára, elfogadottságára vonatkozó következtetéseket. A dolgozat végén javaslatokat teszek az esetlegesen szükséges módosításokra az elektronikus önértékelési és tanulási rendszerben, és kitekintek a tantárgyon túlra, felmérem, hogy a Q metódus az egyetem mely egyéb területein nyújthat hasznos értékelési módszertant.

Item Type:BA/BSc thesis
Subjects:Education
Computer science
Pedagogy
ID Code:10017
Specialisation:Gazdaságinformatikus
Deposited On:18 Oct 2017 11:32
Last Modified:18 Oct 2017 11:32

Repository Staff Only: item control page