Tallózás Tanszék szerint

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Tételek száma:29.

Guti, Márk (2020) Az Apple és az internetes mémek kapcsolata: Szerepük a márka megítélésében és a fogyasztói döntéshozatalban. BA/BSc szakdolgozat, BCE Marketing Intézet, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék.

Sütő, Eszter (2020) A bormarketing lehetőségeinek vizsgálata az Egri borvidéken. BA/BSc szakdolgozat, BCE Marketing Intézet, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék.

Kriveczky, Villő (2020) A vizuális online szájreklám (e-WOM) szerepe a 18-25 éves fogyasztók éttermekkel kapcsolatos döntéseiben. BA/BSc szakdolgozat, BCE Marketing Intézet, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék.

Sápi, Zsófia Katalin (2017) A romkocsma az új puli?: avagy a romkocsmák imázsformáló szerepe és megítélése Magyarország esetében. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék.

Striczki, István (2017) Az e-WOM hatása, valamint a hitelességét befolyásoló tényezők alakulása a fogyasztók táplálékkiegészítő vásárlási folyamata során. Postgraduális szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Striczki_Istvan.pdf

Papp, Sára (2017) Weboldal, mint kommunikációs platform: a kevesebb néha több?: a webfelületen található információk mennyiségének és minőségének weboldal minőségére gyakorolt hatása. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Papp_Sara.pdf

Ujhelyi, Orsolya (2017) Magyarország az itt tartózkodó külföldiek szemével, avagy imázskutatás videográfia és mélyinterjú segítségével. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék.

Lengyel, Andrea (2017) A tribute rockzenekarok működése és marketing tevékenysége Magyarországon. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék.

Horváth, Rebeka (2017) Filterezett valóság: avagy az online szájreklám hitelességének vizsgálata véleményvezérek közösségimédia-aktivitásán keresztül. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék.

Kovács, Dóra Alexandra (2017) Munkáltatói márkaépítés a közösségi médiában: a Microsoft Magyarország esete. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kovacs_Dora_Alexandra.pdf

Varga, Csaba (2017) Az online hirdetési szokások átalakulása a Rented Post hirdetéseknek köszönhetően. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék.

Lengyel, Zsófia (2017) A Z generáció és a TV reklámokban megjelenített nemi szerepek. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék.

Gerencsér, Eszter (2017) A fogyasztói magatartás és a vásárlási döntési folyamat vizsgálata a sport-táplálékkiegészítők esetében. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék.

Termini, Alexandra (2017) Petpolis, dzsungel a város közepén: kereskedelmi és nonprofit célok integrációja kisállatok és tulajdonosai számára. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék.

Marton, Viktória Kata (2017) X, Y és Z generációk médiafogyasztási szokásainak eltérései: tényleg akkora a különbség, mint gondoljuk? MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék.

Kálmán, Kitti (2017) Szakmafüggetlen értékválasztások: A Camp Leaders program részvételi motivációi és a táborban betöltött szerep hatásai a kiutazókra. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék.

Bernáth, Bence (2017) Társadalmi Értékkutatás. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék.

Bakos-Ladányi, Orsolya (2017) Co-Creation a szolgáltatások piacán. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék.

Dobos, Dóra (2016) A márkaérték növelése a Facebook közösségi oldalon keresztül. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Dobos_Dora.pdf

Horváth, Viktória (2016) Mém: a politikai kommunikáció újabb eszköze vagy puszta szórakozás? : A 2016-os Amerikai Egyesült Államok elnökválasztása kapcsán létrejött fogyasztói tartalmak kommunikációs értékének vizsgálata. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék.

Antal, Dorina (2016) It’s a match : A párkeresés kihívásai, avagy önmárkázás a Tinder párkereső alkalmazás példáján keresztül. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék.

Weinper, Fanni (2016) Fogyasztók befolyásolása a szépségipari márkák közösségi média tevékenységével. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék.

Hegedűs, Attila (2016) Lájkok, megosztások, megoszlások : A közösségi média stratégia hatása a célcsoportra. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Hegedus_Attila.pdf

Szabó, András (2016) Startup pitch - mint új műfaj az üzleti kommunikációban. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Szabo_Andras_2016.pdf

Csősz, László (2016) Magyar kézműves sörforradalom : Kézműves sörök márkaismeretének hatása a hazai craft beer piacra. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék.

Barcs, Júlia Rita (2016) A táplálkozásmarketing sikere a funkcionális élelmiszerek piacán: a hazai cereáliapiac fogyasztói megítélése és a Nestlé egészségfókuszú marketingkommunikációja. TDK dolgozat, BCE, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/20160322215156.pdf

Borgulya, Dóra (2016) Parfümválasztás magyarázata a személyiségelméleteken keresztül. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék.

Horváth, Péter (2016) Miért nem játszanak a nők videojátékokkal? MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Horvath_Peter.pdf

Barta, Nikolett (2016) A közösségi megosztáson alapuló gazdasági modellek igénybevétele mögötti motivációk. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Barta_Nikolett.pdf

A lista elkészültének dátuma: Tue Apr 23 02:24:36 2024 UTC.