Tallózás Tanszék szerint

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Tételek száma:16.

Bakos-Ladányi, Orsolya (2017) Co-Creation a szolgáltatások piacán. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék.

Bernáth, Bence (2017) Társadalmi Értékkutatás. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék.

Kálmán, Kitti (2017) Szakmafüggetlen értékválasztások: A Camp Leaders program részvételi motivációi és a táborban betöltött szerep hatásai a kiutazókra. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék.

Marton, Viktória Kata (2017) X, Y és Z generációk médiafogyasztási szokásainak eltérései: tényleg akkora a különbség, mint gondoljuk? MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék.

Sápi, Zsófia Katalin (2017) A romkocsma az új puli?: avagy a romkocsmák imázsformáló szerepe és megítélése Magyarország esetében. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék.

Termini, Alexandra (2017) Petpolis, dzsungel a város közepén: kereskedelmi és nonprofit célok integrációja kisállatok és tulajdonosai számára. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék.

Dobos, Dóra (2016) A márkaérték növelése a Facebook közösségi oldalon keresztül. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék.

Barta, Nikolett (2016) A közösségi megosztáson alapuló gazdasági modellek igénybevétele mögötti motivációk. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék.

Horváth, Péter (2016) Miért nem játszanak a nők videojátékokkal? MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék.

Borgulya, Dóra (2016) Parfümválasztás magyarázata a személyiségelméleteken keresztül. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék.

Csősz, László (2016) Magyar kézműves sörforradalom : Kézműves sörök márkaismeretének hatása a hazai craft beer piacra. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék.

Szabó, András (2016) Startup pitch - mint új műfaj az üzleti kommunikációban. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék.

Hegedűs, Attila (2016) Lájkok, megosztások, megoszlások : A közösségi média stratégia hatása a célcsoportra. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék.

Weinper, Fanni (2016) Fogyasztók befolyásolása a szépségipari márkák közösségi média tevékenységével. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék.

Antal, Dorina (2016) It’s a match : A párkeresés kihívásai, avagy önmárkázás a Tinder párkereső alkalmazás példáján keresztül. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék.

Horváth, Viktória (2016) Mém: a politikai kommunikáció újabb eszköze vagy puszta szórakozás? : A 2016-os Amerikai Egyesült Államok elnökválasztása kapcsán létrejött fogyasztói tartalmak kommunikációs értékének vizsgálata. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék.

A lista elkészültének dátuma: Wed Oct 18 19:56:15 2017 CEST.