Striczki, István (2017) Az e-WOM hatása, valamint a hitelességét befolyásoló tényezők alakulása a fogyasztók táplálékkiegészítő vásárlási folyamata során. Postgraduate thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Striczki_Istvan.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
649kB |
Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Striczki_Istvan.pdf
Item Type: | Postgraduate thesis |
---|---|
Subjects: | Commerce and tourism Marketing |
ID Code: | 10180 |
Specialisation: | Mérnök-közgazdász |
Deposited On: | 02 Nov 2017 13:19 |
Last Modified: | 02 Nov 2017 13:19 |
Repository Staff Only: item control page