Az e-WOM hatása, valamint a hitelességét befolyásoló tényezők alakulása a fogyasztók táplálékkiegészítő vásárlási folyamata során

Striczki, István (2017) Az e-WOM hatása, valamint a hitelességét befolyásoló tényezők alakulása a fogyasztók táplálékkiegészítő vásárlási folyamata során. Postgraduate thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Striczki_Istvan.pdf

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
649kB

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Striczki_Istvan.pdf


Item Type:Postgraduate thesis
Subjects:Commerce and tourism
Marketing
ID Code:10180
Specialisation:Mérnök-közgazdász
Deposited On:02 Nov 2017 13:19
Last Modified:02 Nov 2017 13:19

Repository Staff Only: item control page