Lájkok, megosztások, megoszlások : A közösségi média stratégia hatása a célcsoportra

Hegedűs, Attila (2016) Lájkok, megosztások, megoszlások : A közösségi média stratégia hatása a célcsoportra. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Hegedus_Attila.pdf

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Hegedus_Attila.pdf


Item Type:BA/BSc thesis
Subjects:Information economy
Marketing
ID Code:9362
Specialisation:Kereskedelem és marketing szak
Deposited On:13 Jun 2017 14:23
Last Modified:13 Jun 2017 14:23

Repository Staff Only: item control page