Marketing a független videojáték fejlesztésben : A videojáték kiadók és független videojáték fejlesztők által alkalmazott marketingeszközök hasonlóságai és eltérései

Borgström, Márk Nils (2011) Marketing a független videojáték fejlesztésben : A videojáték kiadók és független videojáték fejlesztők által alkalmazott marketingeszközök hasonlóságai és eltérései. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Borgstrom_Mark.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
391kB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Borgstrom_Mark.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Számítástechnika
Információgazdaság
Azonosító kód:4368
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing szak
Elhelyezés dátuma:02 Máj 2012 14:11
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 20:41

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap