Borgström, Márk Nils (2011) Marketing a független videojáték fejlesztésben : A videojáték kiadók és független videojáték fejlesztők által alkalmazott marketingeszközök hasonlóságai és eltérései. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Borgstrom_Mark.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
391kB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Borgstrom_Mark.pdf
| Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
|---|---|
| Témakör: | Marketing Számítástechnika Információgazdaság |
| Azonosító kód: | 4368 |
| Képzés/szak: | Kereskedelem és marketing szak |
| Elhelyezés dátuma: | 02 Máj 2012 14:11 |
| Utolsó változtatás: | 02 Júl 2016 20:41 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap

